Filmarile detaliate cu Cupra Tavascan VZ nu puteau sa lipseasca din panoplia noastra virtuala. Da, oricat de mult nu le place unora, fenomenul electric nu poate fi oprit si nu se va opri din a domina piata auto mondiala.
Cupra are deja doua modele emblematice, Born si Tavascan, care par sa fie facute nu doar ca vitrina tehnologica a ce poate compania, ci sunt gandite si sa se vanda.
Am condus aproape 2000 km un VZ, si intr-un tur de 1000 km, sponsorizat de Eldrive Romania, dar si in testele noastre obisnuite, avand suficient timp si kilometri incat sa imi fac o parere corecta si, natural, obiectiva, despre acest Tavascan. Mie mi-a placut foarte mult, e o optiune solida, la propriu si la figurat.
Nu are cel mai mare portbagaj si nu e nici cel mai spatios in general, are o greutate considerabila insa se misca sportiv cu 340 CP si tractiune integrala, totul controlat perfect de sasiul adaptiv.
E setat diferit fata de Ford Capri sau Explorer, construite pe aceeasi platforma, dar cu tusa Ford, toate, inclusiv VW ID4 sau 5 ofera senzatii eminamente altfel, le poti distinge imediat, ceea ce e o reusita, plecand de la o platforma comuna, MEB.
De la ruliu, confort, tinuta de drum, antifonare, personalitatea fiecarui model e puternica, iar Tavascan pare sa aiba tusa “sportiva”, cel putin la cum se simte trenul de rulare. Asadar, alegeri diverse sunt disponibile de la o singura platforma, MEB.
Recent Comments