De ce sunt taxiurile albe?

Nu, n-am inebunit… In caz ca nu stiati, majoritatea taxiurilor de prin Romania nu sunt de culoare galbena, ci alba. Ma rog, mai au si alte culori. Daca nu v-a framantat niciodata problema asta, ei bine, o sa va preocupe, mai ales daca sunteti amatori sa cumparati masini second-hand.

Asadar, vii si cumperi din Vitan un Logan alb, de un an jumatate, 1,4l MPI, cu clima, model Lureate, cu 30 000 km la bord si cu un pret marisor dar bun, la rulajul asta. Are niste zgarieturi ca de cutter, asa, cam peste tot… Dar ce conteaza, se ia la polishat. Ai dreacu’ copii, au zgariat-o, mama lor de afurisiti!

Fals, dar adevarat! Da, asa e in tara noastra, iei un Logan alb, il colezi in galben, il bagi in regim de taxi cu 3 soferi pe zi, deci merge full time, apoi cand faci 150-160 000 de km, dupa un an jumate (lejer), zici “Stop!”.

Dai colantu’ jos, mai dai 150 RON la baieti si ti-l dau inapoi kilometrajul la 35 000 km, speli nitel Loganul si il vinzi la fraieri in banii lui cum s-ar zice… Credeti ca fabulez? Ia verificati voi taxiurile cu atentie, sa vedem cine are dreptate!

Sa nu ziceti ca nu v-am spus…

0 thoughts on “De ce sunt taxiurile albe?

  1. sabin

    Aici se impune o precizare: proprietarul are obligatia sa treaca in talon culoarea (char daca e autocolant).
    Daca a schimbat talonul inainte sa o vanda, putem vedea data talonului.

  2. Petru

    Asa este!

  3. Petru

    Stiam deja treba asta ! De aceea nu ma prea intereseaza ofertele second hand ca nu stii niciodata peste ce dai!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.