Se pare ca da. Tot mai multe firme constructoare de automobile prefera, probabil din ratiuni de marketing, sa denumeasca altfel usoarele modificari estetice aduse unor modele deja consacrate. Mai exact, in loc de facelift, termenul uzual de pana acum, se prefera lansarea cu surle si trambite a unui… nou model.
Nu dau exemple ca nu e frumos… Dar parca e cam mult sa spui despre o noua motorizare si cateva machiaje savante ale barilor parasoc si farurilor, ca se transforma brusc intr-o noua masina!
Asta s-ar mai trece cu vederea, dar ce ne facem cu concurenta, care poate chiar arunca pe piata in acelasi timp un model complet nou, cu tehnologii inovatoare si performante mai bune. Seamana prea mult a cosmetica, nu-i asa?
Ai dreptate, si eu chiar o sa dau exemple.Nr.1: “noul” porsche cayenne, care e toata ziua un face-lift,chiar daca s-a umblat si la mecanica .Nr.2:”noul” ford tranzit,care e tot un face-lift, chiar daca mai amplu,in rest linia masinii este aceeasi si…ma opresc aici
aveo ;))