Prima generatie a modelului allroad quattro s-a dovedit a fi un mare succes pentru Audi. Construit pe baza Audi A6 Avant, a fost un model de dimensiuni mari, capabil sa strabata aproape orice drum. Modelul a fost prezentat in Romania in anul 2000 si a atras in cinci ani de prezenta pe piata peste 300 de clienti. Intre anii 2001 si 2003, unul din zece Audi livrate erau un allroad quattro. Acum succesorul sau a fost lansat in Romania. Noul Audi A6 allroad quattro este mai spatios, mai luxos, cu un design deosebit si foarte versatil. Si “allroad” ramane fidel numelui sau, oferind mai multa performanta si o tinuta de drum excelenta, atat pe drum pavat, cat si in afara lui.
“Prima generatie a atras multi pasionati catre marca Audi. Noul model o sa atraga si mai mult prin design, noile tehnologii si eleganta – este un off-roader construit cu stil. Avem deja primele comenzi si livrarile vor incepe chiar in aceasta luna”, a declarat George Sanduleac, directorul marcii Audi.
Audi A6 allroad quattro este o masina aproape fara rival in ceea ce priveste competitia internationala. Conceptul este un desing aparte Audi. Este inrudit cu modelul A6 Avant, iar caroseria este identica si ofera aceleasi performante sportive impresionante. Dar acolo unde conducatorul unui A6 Avant se opreste deoarece drumul s-a terminat, modelul A6 allroad quattro merge mai departe. A6 allroad quattro amplifica conceptul sportiv Avant cu capacitati off-road, dar pastrand un echilibru intre eleganta, sport si versatilitate.
Designul exterior combina stilul dinamic cu elemente distinctive off road. Datorita lungimii de 4.93 metri si ampatamentului de 2.83 metri exista spatiu pentru cinci pasageri care pot calatori foarte confortabil si pot aduce pana la 1.600 litri de bagaje. Zona de incarcare impresioneaza printr-o varietate de idei de depozitare. Caroseria este construita in cea mai mare parte din otel si aluminiu de mare rezistenta si extrem de rigida si rezistenta la impact.
Interiorul ofera o ambianta elegant-sportiva. In ceea ce priveste confortul ergonomic, consola MMI este punctul central. Frana de parcare electromecanica mareste si ea confortul si usurinta la folosire. Culori noi, insertii si materiale rafinate agauga un plus de lux. In premiera noul model este disponibil cu bandourile laterale vopsite in culoarea caroseriei.
Pentru a propulsa automobilul sunt disponibile patru motoare cu injectie directa de combustibil, doua pe benzina si doua diesel. 3.2 FSI este un propulsor V6 ce dezvolta 255 CP. Motorul V8 FSI cu capacitate de 4.2 litri dezvolta 350 CP. Tehnologia FSI creste puterea si eficienta ambelor propulsoare. Ambele motoare diesel au cuplu mare si injectie directa cu sase cilindri si capacitati de 2.7, respectiv 3.0 litri. Puterea dezvoltata este de 180 CP si 233 CP, fiind transmisa prin intermediul unei cutii cu sase trepte manuala sau tiptronic, de asemenea cu sase trepte. Transmisia quattro integrala permanenta este una din dotarile standard.
Suspensia elaborata, fabricata in special din aluminiu, ofera un nivel ridicat de siguranta la drum, fiind in acelasi timp si foarte agila. Audi ofera suspensia pneumatica adaptiva standard, ce permite alegerea intre cinci setari, din care doua pentru pilotajul off-road. Sistemul electronic de stabilitate ESP a fost special dezvoltat pentru A6 allroad quattro asigurand tractiune aditionala pe teren accidentat.
Audi A6 allroad quattro ofera o gama de echipare ce face cinste caracterului sau premium. Printre dotarile standard, pe langa sistemul de operare MMI, sunt incluse climatizarea automata deluxe si jantele de aliaj de 17 inch. Optionalele include farurile adaptive, sistemul de acces keyless si senzori de parcare Audi parking system ce include o camera de luat vederi in partea posterioara. Pretul de inceput, pentru modelul 2.7 TDI este de 45 236 Euro CIP.
Recent Comments