Noua identitate corporatista pentru distribuitorii GM

GM lanseaza un nou program de identitate corporatista pentru dealeri in Europa. Lansarea, care implica aproximativ 9.000 de dealeri, a inceput in cursul lunii octombrie si va continua pana in anul 2010, cea mai mare parte a dealerilor urmand sa-si insuseasca noul design in perioada cuprinsa intre 2007 si 2009.

Aceste cifre exclud dealerii marcii Vauxhall, intrucat un proces similar de lansare se desfasoara deja in Marea Britanie.

Noua signalistica exterioara, care cuprinde sticla transparenta albastra si o tehnica de tiparire unica, alatura marcile Saab, Opel & Chevrolet intr-o imagine comuna, flexibila. Indiferent daca reprezentanta de vanzari reprezinta una, doua sau toate cele trei marci, pentru logo-uri va fi necesar un singur suport si acesta poate fi extins pentru a gazdui si alte marci GM.

Interioarele functionale de calitate sporita si afisajele includ sisteme de mobilier de prezentare cu iluminare atmosferica si ecrane multimedia, sisteme de afisare de cataloage sau accesorii, standuri cu informatii despre autovehicule, zone speciale pentru consultantii de vanzari, pereti publicitari pentru marca si o platforma de prezentare a noilor autovehicule. Interioarele transmit in mod clar identitatea fiecarei marci si utilizeaza „semnaturi” specifice marcii.

De exemplu, in cadrul acestei abordari a marcii la nivel de grup, Saab continua lansarea identitatii corporatiste a showroom-ului „Unlimited”, identitate care a fost deja implementata de aproximativ o jumatate din reprezentantele de vanzari.

“Designul recent dezvoltat la nivel de grup este clar, iar aspectul tehnic avansat si senzatia indusa comunica standardele de calitate corespunzatoare. Am impus standarde ridicate pentru mediul de vanzari pe scena europeana a autovehiculelor intr-un mod care este atat flexibil, cat si rentabil pentru reprezentantii nostri de vanzari. Acesta este un pas important necesar in viitor in vederea consolidarii companiei noastre in Europa”, a declarat Jonathan Browning, vicepresedinte GM Europe pentru vanzari, marketing si post-vanzari.

Implementarea noii identitati corporatiste in cadrul reprezentantelor de vanzari mai mari, acestea incluzand Saab, Opel si Chevrolet, va costa pana la 100.000 €, investitiile fiind impartite intre dealer si GM. Pe de alta parte, un atelier de reparatii autorizat al unei singure marci isi poate imbunatati identitatea corporatista pentru aproximativ 10.000 €. GM Europe acopera integral costurile pentru dezvoltarea designului, dezvoltarea tehnica, inginerie si fabricarea prototipurilor.

In plus, GM va pune la dispozitie o gama de elemente de depozitare si mobilier asortate, cu o sursa centrala, pe care dealerii le pot achizitiona pentru a le utiliza in cadrul reprezentantei de vanzari.

In total, investitiile combinate ale GM si ale reprezentantei de vanzari vor depasi 400 de milioane € de-a lungul ciclului de viata al proiectului.

Inaugurarea primei locatii din Romania conform noilor standarde GM in Timisoara

Implementarea noii identitati corporatiste a GM a inceput si in Romania, mai exact in orasul Timisoara unde distribuitorul Autoglobus va inaugura la sfarsitul acestei saptamani un complex complet nou.

Dupa 10 ani de la renasterea platformei auto din Calea Sagului 201, Autoglobus reuneste, intr-un modern complex multifunctional, in premiera pentru Romania, trei marci ale General Motors: Opel, Chevrolet si Saab. Trei marci, pentru trei categorii de cumparatori, toate sub acelasi acoperis, unde Clientul gaseste toate serviciile necesare masinii sale.

Valoarea totala a investitiei Autoglobus in noua locatie a fost de aproximativ 4,100,000 de Euro. Cifra de afaceri pe anul 2005 a fost de 9,002,500 de Euro, iar cifra de afaceri pana in luna septembrie a acestui an a fost de 10,625,000 de Euro.

Autoglobus beneficiaza de toate utilitatile si dotarile: un showroom modern si aerisit, parcare clienti, un atelier de service incapator si dotat la cele mai inalte standarde, un service rapid, un atelier mare de tinichigerie-vopsitorie ergonomic cu dotari de ultima generatie, o statie de Inspectii Tehnice Periodice.

In acelasi timp ofera o gama completa de servicii: vanzari de masini noi si de ocazie, finantare proprie si buy-back, asigurari RCA si CASCO, inmatriculari, toata gama de lucrari de intretinere si reparatii.

Autoglobus reprezinta marca Opel in Timisoara incepand din anul 2002 si marca Chevrolet, chiar de la inceputurile ei, din anul 2004.

General Motors

General Motors Corp. (NYSE: GM), cel mai mare producator de autovehicule din lume este lider de vanzari la nivel mondial de 75 de ani. Infiintat in 1908, GM are astazi aproximativ 327.000 de angajati in intreaga lume. Desfasoara operatiuni de productie in 33 de tari, iar autovehiculele sale sunt vandute in 200 de tari.

In anul 2005, GM a vandut 9,17 milioane de autovehicule si camioane in intreaga lume, cu 2 procente mai mult si al doilea total de vanzari la nivel mondial in istoria companiei. In Europa, GM comercializeaza gama sa de autovehicule Opel, Vauxhall, Saab, Chevrolet, Cadillac, Corvette si Hummer in peste 30 de tari. Dispune de 11 fabrici de productie si asamblare in opt tari si are aproximativ 62.560 angajati. GM detine una dintre principalele companii de finantare si asigurari din lume, GMAC Financial Services, care ofera servicii de finantare si asigurare auto, imobiliare si comerciale.

Mai multe informatii despre GM puteti gasi la adresele http://media.gmeurope.com si http://www.gmeurope.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.