3000 de vizitatori pentru noul centru BMW

Automobile Bavaria, importatorul general al automobilelor BMW, MINI, Rolls Royce si MAN a inaugurat la sfarsitul saptamanii trecute noul sediu din Baneasa. Automobile Bavaria a primit la inaugurarea noului sediu peste 3.000 de vizitatori.

Dintre acestia putem enumera: imaginea BMW in Romania, Gheorghe Hagi impreuna cu sotia si copiii, Ilie Nastase cu sotia, Irinel si Monica Columbeanu, Lucian Mandruta cu familia, Toni Grecu si familia, George Copos, Cosmin Olaroiu, Emil Hurezeanu, Mihai Razvan Ungureanu – Ministru de Externe, Andrei Chiliman – Primarul Sectorului 1 Bucuresti, Sebastian Vladescu – Ministru Finante Publice, Vasile Blaga – Ministrul Administratiei si Internelor, Ambasadorul Germaniei – Roland Lohkamp.

Evenimentul s-a adresat atat clientilor BMW si familiilor acestora, cat si iubitorilor marcii BMW. La drive testul organizat de Automobile Bavaria pe Aeroportul Baneasa cu BMW 330xi si BMW 330xd au participat aproximativ 300 de persoane. Atentia pasionatilor a fost captata si de demonstratiile xDrive cu BMW X3 si BMW X5.

Cea mai solicitata masina a fost Simulatorul de Formula 1 – BMW Sauber unde peste 250 de pasionati de viteza au reusit sa treaca linia de final cu 320 de km la ora.

In acest cadru parintii care au venit insotiti de copiii au fost cei mai norocosi deoarece micutii au fost supraveghiati de bone specializate si au beneficiat de programe speciale organizate doar pentru ei (curse cu masinute radio-ghidate, intreceri cu masinute si biciclete BMW si picturi pe fata) in Kid’s corner. Toti cei prezenti la eveniment au avut ocazia sa participe la tombolele organizate din ora in ora unde s-au castigat: accesorii BMW (genti de voiaj, genti de dama, portofele, geci, tricouri si sepci).

Unul din locurile preferate de cei prezenti a fost restaurantul cu mancare si bautara traditionala bavareza. Vizitatorii care au solicitat fotografilor nostri o poza in rama BMW au beneficiat acest serviciu gratuit.

Noul Centru BMW reprezinta nu numai cartea de vizita a firmei noastre, ci si unul din cele mai reprezentative showroom-uri BMW din Europa.

Cea mai importanta investitie din 2006 pentru Automobile Bavaria este Centrul BMW din Baneasa care totalizeaza peste 10 milioane de euro. Noul sediu are o suprafata de 12.500 de metri patrati. Suprafata construita este de aproximativ 10.000 metri patrati. Centrul gazduieste in afara de birouri showroom BMW, MINI, Rolls Royce, showroom de motociclete, service, depozitul central de piese de schimb si magazinul de accesorii.

Scurta descriere a noului Centru BMW

Noul Centru BMW din Romania este amplasat in cartierul Baneasa pe Soseaua Bucuresti – Ploiesti. Constructia este compusa din corpul principal care impresioneaza prin constructia futurista si este compus din trei etaje si demisol. Cladirea secundara reprezinta zona de service care se remarca prin dotarile de ultima ora realizate la cele mai inalte standarde BMW.

Parterul gazduieste un showroom pentru marcile BMW, MINI si motocicletele BMW, proiectat conform cerintelor “Corporate Identity”, atat din punct de vedere al volumetriei cat si al materialelor folosite. Tot la parter, se afla spatiul de relatii cu publicul. Etajul 1 contine spatii de birouri, concepute si compartimentate in functie de diferitele departamente si un showroom BMW. De asemenea tot la etajul 1 clientii pot vizita primul showroom din Romania dedicat exclusiv marcii Rolls Royce.

Michael Schmidt, Directorul General Automobile Bavaria a declarat: “Prin acest sediu, vom reusi sa oferim clientilor nostri consultanta si sprijinul necesar la cele mai inalte standarde BMW. Automobile Bavaria s-a dezvoltat atat de mult in ultimii doi ani, incat a devenit absolut necesar sa extindem spatiul in care ne desfasuram activitatea. Mai mult, datorita strategiei noastre de a ne imbunatati permanent oferta catre clienti, construirea acestui sediu
s-a impus ca o necesitate”.

Succesul Automobile Bavaria se datoreaza gradului de acoperire la nivel national a retelei de dealeri, ajunsa in prezent la un numar de 13 locatii in toata tara. Prin aceasta extindere, Automobile Bavaria a creat pana in prezent 293 de locuri de munca, iar in acest an estimam ca numarul angajatilor va depasi 320 doar in Bucuresti. Astfel, numarul total de angajati din capitala si din teritoriu este in prezent de 456.

Evolutia numarului de angajati Automobile Bavaria a cunoscut un trend ascendent in perioada 1994 – 2006. Media de varsta a acestora este de 35 de ani, ceea ce reflecta spiritul tanar al companiei.

Automobile Bavaria a reusit in cei peste 12 ani de existenta pe piata sa castige increderea si aprecierea clientilor sai. Acest lucru este reflectat si de volumul de vanzari al companiei. Pe parcursul acestei perioade, vanzarile Automobile Bavaria au crescut semnificativ. Rezultatele de exceptie inregistrate de BMW in Romania in ultimii 2 ani au plasat tara noastra pe locul 2 in Regiune, inaintea unor tari ca Israel, Croatia, Ucraina etc.

Evolutia anuala a cunoscut o crestere semnificativa, de la 11 unitati vandute in 1994, la peste 1.051 de unitati in 2004, inregistrandu-se un volum record pentru 2005 de 1.474 astfel Automobile Bavaria a devenit leader de piata pe segmentul premium.

“Analizand evolutia vanzarilor de autoturisme noi din ultimii doi ani, precum si prognozele referitoare la dezvoltarea generala a pietei in 2006 consideram ca vanzarea a 1.700 de masini reprezinta un obiectiv realist pentru noi si reteaua de dealeri avand in vedere gradul de dezvoltare a infrastructurii logistice din acest moment” a declarat Georg Pfeffer, Director de vanzari Automobile Bavaria.

Automobile Bavaria si-a manifestat increderea sa in piata din tara noastra inca din 1994, de la inceputul activitatii sale in Romania, subliniata de volumul investitiilor care s-au ridicat la peste 50 de milioane de euro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.