Renault propune clientilor romani Noul Scénic cu 5 locuri si Grand Scénic 7 locuri, o dubla oferta exclusiva in segmentul monovolumelor compacte.
Evolutii stilistice si noi culori ale caroseriei modernizeaza linia Noului Scénic.
In habitaclu, unde calitatea finisajelor continua sa evolueze, toate ambiantele sunt noi si beneficiaza de materiale moderne si durabilitate sporita.
Oferta de motorizari pentru noul Scénic si Grand Scénic 7 locuri cuprinde trei diesel-uri cu tehnologie common rail si un motor pe benzina 16 supape. Gama de transmisii este compusa din doua cutii de viteze manuale cu 5 si 6 trepte si o cutie de viteze automata proactive.
Ansamblul acestor grupuri motopropulsoare asociaza placerea de a conduce si respectul pentru mediul inconjurator, cu emisii de CO2 la cel mai bun nivel al categoriei.
In completarea elementelor de siguranta activa, Noul Scénic reia ansamblul elementelor de siguranta pasiva de care dispune Scénic II, creditat cu 5 stele la testele de siguranta Euro NCAP.
Noul Scénic raspunde unui dublu obiectiv: mentinerea leadership-ului Renault pe segmentul monovolumelor compacte in Europa occidentala si contribuie la dezvoltarea marcii in restul lumii.
Produs pe platforma C a aliantei Renault-Nissan, Noul Scénic si Grand Scénic 7 locuri sunt fabricate in uzina Renault din Douai, nordul Frantei.
Linie actualizata, ambiante reinnoite
Design-ul exterior al Noului Scénic continua linia deschisa de predecesorul sau, imbogatindu-se totodata cu elemente noi care modernizeaza linia modelului.
Partea frontala adopta un nou calandru in forma unui de V plonjant, in linie cu identitatea vizuala promovata de ultimele modele Renault lansate. Gura inferioara de aerisire este mai larga, iar proiectoarele de ceata sunt plasate mult catre exterior.
Mai modern, noul design al proiectoarelor este valorizat de un modul eliptic cu halogen sau xenon. La partea din spate constructorul adopta farurile cu diode.
Noi tipuri de capace de roti si jante de aliaj sunt propuse in functie de nivelul de echipare. Cu optiunea vopsea metalizata integrala (bandourile si baghetele de pe portiere vopsite in culoarea caroseriei) si aeratoarele sunt ornamentate cu un element cromat.
Noul Scénic beneficiaza de asemenea de noi culori ale caroseriei: Bleu Crépuscule, Bleu Extrême, Bleu Iceberg, Gris Beige si Vert Goyave.
Prin natura sa, spatiul de viata oferit de Scenic este primitor. Progresul facut in ceea ce priveste habitaclul Noului Scénic se regaste in special in modernizarea si imbogatirea tuturor ambiantelor, cresterea durabilitatii elementelor interioare si calitatea finisajelor, gratie in special noilor materiale utilizate.
Spatiu de viata inteligent si spatiu interior «pe masura»
Scénic a reprezentat dintotdeauna o referinta in ceea ce priveste aspectul practic si modularitatea scaunelor. Noul Scénic pastreaza aceste aspecte functionale ale predecesorului si mai mult decat atat, le amelioreaza.
Pastreaza, de asemenea, numeroase echipamente care fac din sofatul masinii o placere zilnica: frana de parcare automata, senzor de ploaie si lumina, tempomat limitator de viteza.
De asemenea, sistemul de asistenta la parcarea cu spatele propus pe Scénic II poate fi acum asociat unui dispozitiv identic in partea din fata a Noului Scénic.
Un ansamblu motor – cutie de viteze fara echivalent, un sasiu beneficiind de calitati recunoscute
Noul Scénic si Grand Scénic 7 locuri dispun de o oferta larga de motorizari: trei motoare diesel dotate cu tehnologie common rail si un motor pe benzina cu 16 supape. Cu o cilindree de 1.5 l pana la 1.9 l, puterea motarelor diesel se esaloneaza de la 80 la 120 CP (60 la 88 kW).
Motorul pe benzina dezvolta 110 CP
Oferta de transmisii este imbogatita de doua cutii de viteze manuala cu 5 sau 6 trepte si o cutie de viteze automata proactiva. Ansamblul acestor grupuri motopropulsoare asociaza placerea de a conduce si respectul pentru mediu cu emisiile de CO2 la cel mai bun nivel al categoriei.
In ceea ce priveste confortul comportamentului rutier, Noul Scénic si Grand Scénic 7 locuri pastreaza diferitele elemente de ghidaj si suspensii apreciate la predecesorii sai. Imbunatatirile aduse directiei asistate electric variabile permit o mai buna captare a informatiei provenind de la roti.
Siguranta fara compromis
Noul Scénic ofera un foarte inalt nivel de siguranta activa si pasiva gratie sistemelor care ajuta la prevenirea riscului, la corectarea traiectoriei in situatii de urgenta si protejeaza ocupantii in eventualitatea unui impact.
Renault propune pe Noul Scénic ansamblul dispozitivelor de asistenta la conducere cum ar fi sistemul ABS, asistenta la franarea de urgenta si EBV (Repartitor Electronic).
Echipamentele de siguranta pasiva ale Noului Scénic compun sistemul Renault de protectie de a treia generatie, ceea ce a permis Scenic II sa obtina 5 stele la testele de siguranta Euro NCAP.
Un succes comercial indiscutabil
Peste un milion de Scénic II au fost produse la uzina din Douai pana la sfarsitul lunii mai 2006, in mai putin de 3 ani de la lansarea din 2003 a modelului.
Iesirea din fabricatie a vehiculului Scenic II cu numarul un million marcheaza deopotriva a 10 a aniversare de la comercializarea primei versiuni Scenic, in 1996 – vehicul care a creat segmentul monovolumelor compacte.
Cu o cota de piata de aproximativ 19 % modelul s-a instalat in fruntea clasamentului monovolumelor compacte in Europa occidentala, de la lansarea modelului si pana azi. Lansarea Scénic II in 2003 reprezenta o miza majora in strategia Renault de crestere rentabila. Astazi, Scénic reprezinta 50 % din vanzarile gamei Mégane in Europa occidentala.
Noul Scénic trebuie sa raspunda unui dublu obiectiv: mentinerea pozitiei de leader a marcii Renault in segmentul monovolumelor compacte in Europa occidentala si sa contribuie la dezvoltarea marcii in restul lumii.
Construit pe plateforma C a aliantei Renault-Nissan, Noul Scénic este fabricat la uzina Renault din Douai, nordul Frantei.
Pretul CIP al Noului Scenic, versiune Authentique 1,6 16 V 110 CP este de 13 141 euro si 15 794 euro cu toate taxele.
Recent Comments