Au inceput lucrarile pentru Vodafone Bucharest Challenge 2007!

La inceputul acestei saptamani au inceput lucrarile pentru constructia circuitului stradal din jurul Palatului Parlamentului, circuit pe care se va desfasura in perioada 18-20 mai 2007 “Vodafone Bucharest Challenge 2007”. “Vreau sa imi cer scuze pentru toate neplacerile create cu ocazia acestor lucrari si pentru toate problemele de trafic. Sper ca toata lumea sa inteleaga necesitatea acestor operatiuni pentru organizarea unei curse in centrul orasului si vreau sa imi cer scuze, inca o data, tuturor celor care sunt afectati de asta”, a declarat Hartmut Beyer, promotorul Vodafone Bucharest Challenge 2007.

Zidurile de beton au fost aduse de la Bilbao si respecta toate normele de siguranta impuse de FIA. Tribunele sunt confectionate de o companie germana, specializata in acest domeniu, si vor fi montate in punctele cele mai importante ale circuitului din jurul Palatului Parlamentului. Capacitatea totala a tribunelor este de aproximativ 70.000 de locuri.

Circuitul stradal, pe care se vor desfasura cursele din Campionatul FIA GT, Campionatul European FIA GT3, Formula 3 Marea Britanie si Cupa Dacia Logan, are o lungime de 3180 de metri si are urmatorul traseu: strazile din partea de est a Palatului Parlamentului, Bulevardul Libertatii (care va fi linia de start-sosire), se va face apoi dreapta pe Calea 13 Septembrie, se traverseaza strazile Uranus si Izvor, se coboara pe Bulevardul Natiunilor Unite pana la intersectia cu Bulevardul B.P. Hasdeu dupa care se merge pe langa Parcul Izvor pana la intersectia cu Bulevardul Libertatii.

Conform datelor furnizate de arhitectul Herman Tilke, designerul circuitelor de Formula 1 din China, Malaezia, Bahrein si Turcia, viteza medie va fi de 148,6 km/h pentru masinile din Campionatul FIA GT, timpul pe tur fiind de aproximatv 1 minut si 15 secunde. Viteza de top pe care o vor atinge masinile din Campionatul FIA GT este de 230 km/h.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.