Masina nationala este buna si pentru curse. Firma de tuning Wiechers a preparat o masina Dacia Logan 1.6 mpi pentru circuit, dar si pentru raliuri. Doua dintre masinile care au concurat anul acesta in Germania vor fi prezente, duminica 5 noiembrie in Piata Constitutiei, cu ocazia Bucharest Ring Show.
Cel putin 20 de masini la fiecare cursa. Dueluri roata la roata in fiecare viraj. Depasiri spectaculoase. Si, atentie, nu este vorba de una din competitiile de top din lumea sporturilor cu motor. In sezonul 2006 Dacia Logan Cup a fost un succes in Germania, iar in 2007 a fost inclusa si in programul etapei din Campionatul FIA GT programata pe circuitul stradal din centrul Bucurestiului in luna mai a anului viitor.
Masinile, cumparate de la importatorul Renault – Nissan Germania, au un motor de 90 CP si sunt preparate de firma de tuning Wiechers. Kitul de curse contine amortizoare, K&W, jante ATS 15″, pneuri Dunlop (Direzza 195/50), roll bar, eleron spate, scaun special curse, volan sport, evacuare sport si centuri de siguranta cu prindere in patru puncte.
Conceptul Cupei Dacia Logan, infiintata de ADAC, este acela de a permite pilotilor cu un buget mai redus sa debuteze in cursele pe circuit. Etapele au o lungime de patru ore, iar pentru fiecare echipa concureaza intre doi si patru piloti. Pe parcursul unei curse sunt prevazute trei opriri obligatorii la boxe. Pretul unei masini pregatite special pentru cursele de circuit este de 11.500 euro (cu toate taxele incluse), iar o masina dezvoltata pentru raliuri costa 13.300 euro. Doua masini din Cupa Dacia Logan Germania vor face spectacol, duminica 5 noiembrie, cu ocazia Bucharest Ring Show.
loganul o masina buna si avansata fata de daciile din urma care sunt urate si vai mama lor,si fata de masinile la mana a doua care sunt folosite macar am o masina noua si nu ma plang 1.5 dci
mustarule,! u nu ai mers crek nici odata cu un logan si sa-l mai si turezi s vezi atunci ce poate!hai s te plimb eu cu al meu d 1.4 mpi dupa 35000km sa vezi ce poate si cum fuge.SI AIA CARE CRITIK LOGANU SA-SI CUMPERE INTAI SI DUPA AIA SA VORBEASCA.
daca pana si nemtii care sunt recunoscuti pt marcile de prestigiu pe care le fabrica au ales sa faca din logan o masina care sa ruleze pe circuit ba kiar s-a si bucurat de succes asa cum spune articolul atunci e clar de cat de mult succes se bucura loganul si cat de greu a cantarit aparitia acestui fenomen numit logan in europa revolutionand cu totul piata europeana de sedanuri cei drept la calitate/pret daca nu dotari dar totusi pt buzunarul romanului e excelenta…iar cei care spun decat sa dau nuj cat pe un logan mai bine mai pun nuj cat si iau o masina straina la mana a doua, as vrea sal vad si eu pe ala care vinde masini la mana a doua in rate. ce mai… bravo romani am reusit sa mai iesim si noi cat de cat in lume
Ma ,,mustaru,,…lasa vraja…te-as duce sa vezi ce poate..amea e de 1.4 MPI nemodificata,normala..si am atins cu ea 180 km/h nu e deajuns…poi cu 160 merge linistita…unde te duci tu cu 160 mah..pe drumurile noastre,,te duci dar mai rarut….deci Lasa vraja..
Ma e un pas in bine…e mult mult mai bine ca ce am avut pana acum…Loganul este o masina de oameni normali fara prea mari pretentii si cu buget normal..clasa de mislocie…si eu detin un Logan 1.4 MPI Preferance si nu suna , nu paraie nu caraie…nu e ferrari dar eu sunt 100% multumit de masina…..DACA VREI SA MERGI DIN PUNCTUL ::A:: PANA IN ::B:: COMOD,USOR,FOARTE COMFORTABIL,CU O MASINA CARE DUPA PAREREA MEA ESTE STABILA PLACUTA IN INTERIOR SI CU CARE POTI IESI IN LUME CU EA:NU TE FACI DE CACAO CU BORDU ALA URAT DE LA 1300 1310 …MA LASATI COMENTARIILE…is tare curios ce masini aveti voi…dupa 5 ani o vand si i-mi i-au tot noua..si nu i-mi bat capu cu coaje cu tot felu de probleme…Fiecare cu ce poate..BAFTA
da… banneru de pe parbriz zice ceva de aia care voiau sa scoata masina, ca fiind o masina proasta si nereusita??? aia instabila? sa fie oare chiar aia?
ma fratilor macar am ajuns sa vedem logan pe alta sosea decat cea cu care ne-am obisnuit, avem cu ce ne lauda :))))) altfel o sa ne vada lumea din afara
ma intreb cum e safety-car-ul la cursele astea,si daca se pot tine loganurile dupa el?
prbabil e o bicicleta cu girofar
foarte buna idee cu Cupa Logan, mai urmeaza cupa daewoo matiz ,cupa dacia 1,9 d pick-up,cupa mercedes sprinter, cupa roman diesel, cupa dacia 1300 cu piese de renault,etc. cred ca pot inventa si eu o cupa mai buna:cupa remat, in care fiecare ecipa are un buget de 3000 ron
pustiu,este forum,ne dam cu parerea,traim intr-o tara libera,nu mai traim in comunism,bine poate nu toti….on topic am logan 1.4mpi din 2004,in vers aia chiala,cu gaura in bord in loc de ayrbag,crede-ma stiu f bine ce vb,troncane,vibreaza tot in ea,pana si scaunele fac galagie,etc,motoarele sunt ok si nu-mi pare rau ca am luat-o am dat sub 6000e pe ea(mici/mari regrete ca nu m-am grabit sa prind solentza scala),dar sa platesti peste 10000e si sa primesti ac troncaneli…no comment,fiecare face ce doreste,parera mea masina romanului era solentza la 6520 si servo si aer c si ayrbag si cd-player si geamuri electrice si jante si proiectoare si mai nervoasa
Daca nu iti convine cum a ajuns loganu nu mai intra pe forumuri cu logan.
…sunteti cu capu,locul ei era la 5000e,si la 13mii si la 20mii,tot masina romaneasca o sa fie,tot ca o caruta se va comporta,indiferent de c.p.,acceleasi troncaneli si materiale de proasta calitate specifice reanul-dacia,de nu o sa ajunga la ac. preturi cu nemtoaicele sau japonezele….pt multe persoane adresez o intrebare(daca dacia ar scoate un model de dimens.passatului,407-lui,s40-lui,avensisu-lui,etc si ar costa 16-17mii Euro in versiunea full prestige -o versiune cam saraca in raport cu concurenta…ce ati face?ati cumnpara-o pt ca este cea mai ieftine din clasa sa?si pt ca la banii aia ca ofera super spatiu?….eu zica ca la alegera masinii conteaza si calitatea asamblarii,materialele folosite,dotarile,fiabilitatea,desing-ul,imaginea masinii,etc.oricum la 10000e logan prestige nu este un cilipir
get lost! get a life! get a car! a real one!
O MARE PALMA celor care contesta loganul!
asa si e
fiti tari baieti loganu e bun