56.000 de cititori ai revistei Top Gear au votat 152 de masini in sondajul de satisfactie a clientilor, realizat anual de publicatia britanica. Per total, Škoda a fost votata marca numarul 1 in 2006, modelele Octavia, Fabia si Superb clasandu-se in primele zece locuri.
Al treilea loc in acest sondaj prestigios a revenit generatiei anterioare a lui Octavia, pe care Top Gear a descris-o drept „capodopera dependentei”. Locul patru a fost ocupat de „incantatoarea” Fabia, iar luxosul Superb a obtinut locul al saptelea in sondaj. Cele trei clasari impresionante au contribuit la victoria totala a marcii Škoda.
Un purtator de cuvant al prestigioasei reviste a declarat: „Este o realizare uluitoare pentru constructorul ceh, care a reusit sa distruga monopolul japonezilor in topul clasamentului – mai ales dominatia autoritara a lui Lexus. Este o distinctie meritata, dupa un deceniu de productie a unor masini care ofera exact ceea ce isi doresc proprietarii lor. Sa toastam pentru Škoda.”
Rezultatele sondajului vor fi publicate in editia din martie a revistei Top Gear si pot fi vizionate si pe site-ul www.topgear.com.
Noua Škoda Fabia va imbunatati popularitatea marcii in randul clientilor din Marea Britanie, incepand cu luna mai, cand va incepe comercializarea sa, in timp ce noua Octavia – lansata in 2005 – a avut deja parte de o primire excelenta din partea presei auto si a circa 18.000 de clienti.
si eu am cumparat o;skodita;fabia si sa stiti ca sunt foarte multumit de ea,ma refer si la calitate-pret,oricum incomparabil cu loganul care parca e o scluptura de a lui brancusi
sunt total de acord cu articolul, si mie imi place skoda foarte mult