ŠKODA: cea mai buna marca pentru cititorii Top Gear

56.000 de cititori ai revistei Top Gear au votat 152 de masini in sondajul de satisfactie a clientilor, realizat anual de publicatia britanica. Per total, Škoda a fost votata marca numarul 1 in 2006, modelele Octavia, Fabia si Superb clasandu-se in primele zece locuri.

Al treilea loc in acest sondaj prestigios a revenit generatiei anterioare a lui Octavia, pe care Top Gear a descris-o drept „capodopera dependentei”. Locul patru a fost ocupat de „incantatoarea” Fabia, iar luxosul Superb a obtinut locul al saptelea in sondaj. Cele trei clasari impresionante au contribuit la victoria totala a marcii Škoda.

Un purtator de cuvant al prestigioasei reviste a declarat: „Este o realizare uluitoare pentru constructorul ceh, care a reusit sa distruga monopolul japonezilor in topul clasamentului – mai ales dominatia autoritara a lui Lexus. Este o distinctie meritata, dupa un deceniu de productie a unor masini care ofera exact ceea ce isi doresc proprietarii lor. Sa toastam pentru Škoda.”

Rezultatele sondajului vor fi publicate in editia din martie a revistei Top Gear si pot fi vizionate si pe site-ul www.topgear.com.

Noua Škoda Fabia va imbunatati popularitatea marcii in randul clientilor din Marea Britanie, incepand cu luna mai, cand va incepe comercializarea sa, in timp ce noua Octavia – lansata in 2005 – a avut deja parte de o primire excelenta din partea presei auto si a circa 18.000 de clienti.

No Responses

  1. nicu says:

    si eu am cumparat o;skodita;fabia si sa stiti ca sunt foarte multumit de ea,ma refer si la calitate-pret,oricum incomparabil cu loganul care parca e o scluptura de a lui brancusi

  2. neli nastase says:

    sunt total de acord cu articolul, si mie imi place skoda foarte mult

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)