Dacia, Renault si Nissan constituie un Departament de Vanzari Directe comun

Pentru a raspunde nevoilor specifice ale clientilor utilizatori de mari flote auto, Dacia, Renault si Nissan au decis sa constituie un Departament de Vanzari Directe unic pentru toate cele trei marci.

Noua structura isi propune sa dezvolte si sa ofere clientilor, cu sprijinul RCI Leasing Romania, un set complet de servicii specifice: contracte de intretinere, solutii de inchiriere pe termen lung, servicii de asigurare, etc.

Printre categoriile de clienti vizate figureaza institutiile centrale (Guvern, Parlament, etc.), serviciile publice, mari societati romanesti sau internationale (inclusiv societati de taxi si companii de inchiriere auto).

Fiecare categorie de clienti va avea ca interlocutor un Key Account Manager, care va constitui interfata unica dintre client si Departamentul de Vanzari Directe, indiferent de natura solicitarii (achizitie de vehicule noi sau servicii asociate) sau de marca (Dacia, Renault, Nissan). Astfel, fiecare Key Account Manager va veni in sprijinul clientului sau pe orice tema si ii va oferi acestuia toate informatiile cu privire la produsele celor trei marci, la modalitatile de finantare si la serviciile disponibile.
In plus, clientii administratori de flote vor avea acces la un spatiu dedicat, „My Fleet”, pe fiecare dintre site-urile grupului (www.dacia.ro. www.renault.ro. www.nissan.ro).

Departamentul de Vanzari Directe isi propune semnarea de contracte cadru anuale cu fiecare din acesti clienti care sa reglementeze conditii comerciale specifice.

No Responses

  1. DJCub says:

    Foarte bine, sa faca o data ca de-abia astept buy-backul de la RCI Leasing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.