In cadrul Adunarii Generale a Actionarilor Rombat, care a avut loc la sfarsitul lunii aprilie, s-a luat decizia ca din profitul net realizat pe anul 2006, peste 1.000.000 de Euro sa mearga spre actionarii companiei. Cu o cifra de afaceri, inregistrata pe anul 2006, de peste 30 de milioane de Euro, fiind in crestere cu 19% fata de anul 2005, compania Rombat a inregistrat un profit net de 3.125.000 de Euro.
Din profitul net AGA a decis ca 64,59 %, reprezentand suma de aproape 2.000.000 de Euro, sa fie investit mai departe iar 35,41 % sa fie indreptat spre actionarii companiei Rombat. “Pentru anul 2007, am initiat un program amplu de investitii, care se ridica la peste 6,5 milioane de Euro si se indreapta in principal spre extinderea capacitatilor de productie, modernizarea capacitatii de injectie mase plastice si extinderea facilitatilor de recuperare a plumbului din bateriile uzate.
Suntem constienti ca pentru a pastra mai departe locul 1 pe piata interna a bateriilor auto, trebuie sa investim tot mai mult. De aceea AGA a hotarat ca peste 2.000.000 de Euro din profitul net, inregistrat pe anul trecut, sa-i investeasca mai departe.” afirma directorul general Ioan Repede.
In anul 2005 compania Rombat a inregistrat o cifra de afaceri de peste 25 de milioane de Euro si un profit net de 2.900.000 de Euro, din care 45,29 % s-a indreptat spre actionari iar 54,71 % s-a investit mai departe. “Investitiile pe care ni le-am propus in 2006 au inceput sa-si dovedeasca eficienta in primul trimestru al anului 2007, cand am inregistrat o cifra de afaceri de peste 9 milioane EUR, in crestere cu 42 % fata de trimestrul anului trecut.
Profitul brut al companiei, pentru primul trimestru al acestui an, a fost de aproape 1 milion de EUR. Suntem siguri ca investitiile pe care le vom face in acest an, vor fi la fel de eficiente si profitabile. Pentru 2007 estimam o cifra de afaceri de 38 milioane de euro, in crestere cu peste 22% fata de anul trecut”, afirma Ion Repede, directorul general al companiei ROMBAT.
Aspecte generale despre compania ROMBAT:
• In 1996 compania ROMBAT incheie actiunea de privatizare, intregul capital apartinand angajatilor si conducerii.
• Compania este lider pe piata romaneasca de baterii auto inca din 1997, avand o cota de piata de cca 60%.
• Numarul total de angajati este de 507 pentru productia de baterii.
• In prezent a dezvoltat o retea de service, care cuprinde circa 100 de reprezentante in toata tara.
• Compania produce cinci marci de baterii: Tornado, Pilot, Cyclon-Calciu Magma si Terra, destinate atat automobilelor, autocamioanelor, cat si locomotivelor .
• Realizeaza exporturi pe pietele Frantei, Portugaliei, Belgiei, Africii, Italiei, Bulgariei, Republicii Moldova, Croatiei, Germaniei, Ungariei, Rusiei, Ucrainei, Finlandei.
• In urma ultimului studiu efectuat de CERME privind companiile de clasa A+ (companii cu rezultate financiare deosebite si risc minim) publicat in februarie 2007, in perioada 2003-2005 ROMBAT obtine locul 27, din total de 71 de companii.
• Nominalizare ca furnizor regional in panelul Renault (fabrica Dacia, fabricile din Rusia si Iran).
Recent Comments