Dacia Logan cu GPL

Incepand de maine, 22 mai, modelul Logan este disponibil in varianta cu alimentare alternativa, benzina / GPL (gaz petrolier lichefiat), in toata reteaua comerciala Dacia. In parteneriat cu Landi Renzo, lider mondial pentru piata de GPL, Dacia ofera un vehicul fiabil si economic la cel mai bun raport calitate/pret. GPL este un carburant economic si ecologic, al carui pret la pompa este deosebit de atractiv.

Dacia lanseaza modelul Logan berlina cu GPL, disponibil in versiunile Preference 1.4MPI si Laureate 1.4 MPI. Emisiile de CO² ale vehiculelor care utilizeaza carburantul GPL sunt cu 18% mai mici fata de cele echipate cu motoare pe benzina. In plus, GPL este cu 50% mai ieftin decat benzina.

Cele doua versiuni Logan GPL pot fi comandate, incepand din data de 22 mai, in toata reteaua de agenti autorizati Dacia, la preturi avantajoase: 8 000 euro (Preference 1.4 MPI), respectiv 8 800 euro (Laureate 1.4 MPI).

Instalatia specifica alimentarii cu GPL este furnizata si montata in proces industrial de compania italiana Landi Renzo – lider mondial in productia de sisteme alternative de propulsie cu GPL si gaz natural.

Calitatea instalatiei si a procesului de montaj asigura vehiculului un excelent raport performante/consum si o deplina siguranta in exploatare. Datorita functionarii alternative, benzina/GPL, vehiculul beneficiaza de o autonomie considerabila, de peste 1 500 km.

GPL este un carburant a carui utilizare ofera o siguranta deplina. Instalatia specifica este supusa unor reglementari severe la nivel european. Rezervorul GPL este realizat dintr-un material deosebit de rezistent, echipat cu cinci dispozitive de siguranta, testat la 550°C, conform standardelor in vigoare.

Logan cu GPL se adreseaza atat companiilor cat si persoanelor fizice care parcurg anual un numar important de kilometri si sunt interesate de optimizarea costurilor cu carburantii. Nu in ultimul rand, oferta GPL se adreseaza clientilor care sunt sensibili la impactul vehiculului asupra mediului inconjurator.

Peste 10 milioane de vehicule alimentate cu GPL circula astazi in lume, din care 150 000 in Romania. Reteaua de distributie GPL numara peste 25 000 de statii de alimentare in Europa din care aproape 1 000 in Romania.

Odata cu comercializarea Logan GPL, Dacia isi reafirma grija permanenta pentru protectia mediului inconjurator, lansand vehicule cu emisii poluante reduse, deci mai ecologice si mai economice. Dacia a fost recent recertificata ISO 9001, ceea ce confirma faptul ca Sistemul de Management al Calitatii adoptat corespunde exigentelor standardului international ISO 9001, versiunea 2000.

Toate vehiculele comercializate din gama Dacia Logan respecta exigentele reglementarilor Euro 4.

No Responses

  1. unu care isi ia logan says:

    cum se face rodaju la masinile pe GPL din fabrica???
    va rog sa-mi spuneti si mie! cu cate turatii,viteza,si la inceput se merge obligatoriu pe benzina??

  2. Liviu says:

    Buna treaba GPL-ul asta, am avut pe Dacia clasica si am fost extrem de multumit. Dar de ce oare nu au pus si pe motorul de 1,6? In Franta au existat Megane si Scenic din fabrica GPL pe 1,6e si acelasi motor e si pe Logan. 1,4 dupa ce ca e destul de slab, ptr. masina asta, devine si mai slab pe GPL. Ca naiba. Probabil pretul…
    Cred ca mai viabil ramane totusi dieselul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.