O experienta de conducere foarte placuta si sportiva, tehnologie avansata si complexa, un design clasic si atragator si un lux care poate satisface foarte usor cererile din segmentul Premium: Audi prezinta noua generatie a unui model care a devenit un clasic – Audi A4 Cabriolet.
Faptul ca ai de-a face cu un model dintr-o noua generatie este evident inca de la prima privire: cabrioletul are de acum incolo o grila fata tip “single-frame” caracteristica pentru
toate modelele noi de la Audi. Stopurile restilizate adauga un plus important aspectului masinii.
Tehnologia inglobata de acest model se ridica la nivelul prezentat de designul exterior: noul A4 Cabriolet este lansat impreuna cu patru motoare, trei dintre acestea fiind oferite in premiera pentru acest model.
Tehnologia FSI si Turbo FSI reprezinta cea mai avansata tehnologie pentru motoarele pe benzina, la fel ca si injectoarele piezo-electrice ale motorului TDI de 3 litri, care este deja cunoscut de la A4, A6 si A8. Suspensia confortabila si dinamica in acelasi timp transforma puterea acestor motorizari in placerea pura de a conduce.
Tehnologiile inovatoare si foarte sofisticate au fost integrate practic in toate zonele masinii: un bun exemplu sunt farurile cu xenon plus cu posibilitatea optarii pentru farurile adaptive, sau tractiunea integrala permanenta “quattro”.
Pentru protectia pasagerilor, noul Audi A4 cabriolet ofera o echipare standard bogata care include airbaguri frontale si laterale dar si ultima generatie de sistem electronic de control al stabilitatii ESP.
Deoarece un cabriolet are nevoie de o protectie mai mare, protectia la impact lateral a fost sporita prin ranfosrsari suplimentare iar sistemul de protectie impotriva rasturnarii este prevazut cu un roll-bar amplasat in spatele scaunelor posterioare.
Calitatea fabricatiei si finisarile au fost realizate cu gandul de a putea fi comparate oricand cu un autoturism din clasa sa. Arhitectura postului de conducere, in mod special bordul prezinta o sinteza perfecta de ergonomie, functionalitate si design modern.
O aparitie originala: noua grila fata single-frame si farurile redesenate, care acum au o forma mult mai expresiva ii confera noului Audi A4 Cabriolet o expresie mult mai originala si conforma cu ultimele tendinte Audi. Forma trapezoidala a grilei frontale este continuata in sus de capota cu un contur proeminent.
Aceasta stilizare a partii frontale face referire directa la conceptul de coupe Nuvolari si poate fi gasita deja la multe din modelele marcii Audi, facandu-le pe acestea foarte usor de recunoscut.
Partea din spate a masinii se distinge prin noul design al stopurilor , iar in partea inferioara atrage atentia spoilerul cu un design ce aminteste de un difuzor de aer, pentru a accentua caracterul sportiv al masinii.
Noua generatie de volane confera interiorului lui A4 Cabriolet o identitate aparte. Elementul lor caracteristic este partea centrala cu un design ce face referire directa la grila fata single-frame. O data cu noul model, A4 Cabriolet beneficiaza in standard de insertii din aluminiu pe pragurile laterale si pe bord.
Optional, clientii pot alege insertii din lemn de nuc sau mesteacan gri ori beige. Toate aceste elemente ale interiorului sunt oferite pentru a sublinia exclusivismul si luxul oferite de Audi A4 Cabriolet.
Clientii pot alege un interior cu tapiterie din stofa, combinatie stofa piele, combinatie piele – Alcantara si piele integral in diverse culori si configuratii.
Ergonomia excelenta a modelului precedent dinainte de facelift poate fi gasita si in interiorul noului A4 Cabriolet. Habitaclul si bordul sunt caracterizate de formele fluide care unesc instrumentarul de bord de consola centrala si suprafetele rotunde fara muchii.
Aproape toate cabrioletele arata bine cu acoperisul coborat dar doar unele dintre acestea sunt atractive cu soft-top-ul ridicat. Noul Audi A4 Cabriolet face parte din categoria restransa a cabrioletelor atractive in ambele ipostaze.
Acoperisul din material textil poate fi retractat sau ridicat full-electric pana la o viteza de maxim 30 km/h. Acesta constituie un avantaj important pentru orase unde nu este intotdeauna posibil sa opresti brusc in trafic. Datorita materialului folosit pentru soft-top si a lunetei din sticla, Audi A4 Cabriolet poate fi condus fara probleme si pe timp de iarna. A4 Cabriolet este echipat cu soft-top foarte bine izolat termic si tractiunea integrala permanenta «quattro» .
Optional, Audi ofera posibilitatea achizitionarii unui soft-top „acustic“ ce ofera o izolare si mai buna. Prin folosirea unor materiale speciale cu o densitate mare a texturii, nivelul de zgomot interior este redus foarte mult, la vitezele ridicate pe autostrada, de exemplu, masina comportandu-se ca o limuzina din gama A4, din punctul de vedere al zgomotului interior.
Propulsoare puternice si economice, diesel si pe benzina constituie oferta de motorizari pentru noul Audi A4 Cabriolet.
Audi ofera incepand din acest moment pentru Audi A4 Cabriolet doua motorizari pe benzina foarte moderne cu injectie FSI. Este vorba despre propulsorul V6 FSI de 3,2 litri cu 255 CP putere maxima si despre motorul in patru cilindri, de doi litri supra-alimentat, 2.0 TFSI care pune la dispozitia soferului 200 CP. Aceste motorizari combina in mod ideal un nivel de performante ridicat cu un raspuns instantaneu la apasarea acceleratiei si un consum mediu redus. Motorizarea de 1,8 litri Turbo, cu 163 CP putere maxima, cunoscuta deja de la vechiul model este in continuare disponibila.
Gama de motorizari diesel pentru A4 Cabriolet va cuprinde la lansarea noului model motorul de 2 litri TDI cu 140 CP si modernul propulsor cu sase cilindri 3.0 TDI cu injectie common-rail si injectoare piezo. Echipat cu o tehnologie ultra-moderna, motorul TDI V6 ofera sub capota lui A4 Cabriolet 233 CP si un cuplu impresionant de 450 Nm disponibil pe o plaja larga de turatie intre 1.400 si 3.150 rpm.
Cele patru motorizari isi vor transmite puterea rotilor fata sau tuturor celor patru roti prin intermediul sistemului de tractiune integrala permanenta „quattro“. Clientii pot alege dintre mai multe tipuri de transmisii: manuala cu cinci sau sase rapoarte, automata Tiptronic cu sase rapoarte, sau transmisia cu variatie continua Multitronic care in modul secvential ofera sapte trepte.
Trenul de rulare cu suspensie independenta fata cu patru brate si suspensie independenta spate multi-brat a fost modificat complet si au fost adaugate numeroase componente. Inginerii Audi insarcinati cu trenul de rulare al masinii au facut modificari importante in zona prinderilor si la setarile arcurilor si amortizoarelor.
Directia a fost modificata complet pentru a-I oferi soferului o precizie mai buna si un feed-back sporit la conducere.
Toate aceste modificari aduc un plus de agilitate masinii si o manevrabilitate mai usoara, impreuna cu un confort de cel mai inalt nivel – calitati de care se vor bucura toti soferii noului Audi A4 Cabriolet. Franele au fost modificate si ele, dimensiunea discurilor crescand impreuna cu performantele de franare, lucru absolut necesar pentru a se ridica la nivelul noilor motorizari.
Audi A4 Cabriolet ofera un echipament standard foarte bogat care marcheaza un nou standard in clasa medie. De exemplu, fiecare model A4 Cabriolet vine echipat standard cu un soft-top operabil in totalitate electric si cu un sistem de climatizare automata cu control separat al temperaturii pentru sofer si pasager.
Toate locurile sunt echipate cu centuri de siguranta pretensionate (centurile de siguranta din fata sunt echipate cu limitatoare de forta si pretensionare plus un sistem ce aminteste soferului ca centura nu a fost pusa pe unul din scaunele din fata) si tetiere. Echiparea de siguranta a masinii mai include si airbaguri pentru sofer si pasager cu activare in doua etape precum si airbaguri laterale.
Geamurile electrice fac si ele parte din echiparea standard ca si oglinzile retrovizoare laterale reglabile electric si sistemul de inchidere centralizata cu telecomanda.
In acelasi timp insa exista posibilitati nelimitate de a dota masina cu echipamente optionale. Pe langa farurile cu xenon, care odata comandate vor oferi standard si lumini pentru rularea pe timp de zi, noul Audi A4 Cabriolet poate fi echipat, tot optional, in premiera pentru acest model cu faruri adaptive.
Tot optional se poate achizitiona si un senzor de lumina si ploaie care activeaza automat stergatoarele si farurile daca este necesar. Luneta din sticla este incalzita prin apasarea unui buton. Dupa ce luneta este dezaburita, degivrarea se dezactiveaza automat.
Din punctul de vedere al sistemelor de infotainment, sistemul de navigatie «plus» cu DVD, impreuna cu centrala de comanda MMI fixeaza noi standarde in domeniul ergonomiei si usurintei in utilizare: geometria comenzilor si arhitectura meniului sunt bazate pe centrala de comanda MMI cunoscuta de la limuzinele Audi A8 si A6. Numarul de functii al centralei MMI si calitatea functionarii acestora nu au egal.
Clientii pot alege una din cele 13 culori de caroserie, cinci dintre acestea fiind oferite pentru prima oara pentru noul Audi A4 Cabriolet. Exista de asemenea disponibile patru culori pentru soft-top si trei pentru interiorul acestuia.
Pentru roti sunt disponibile noua configuratii cu dimensiuni de pana la 7.5 x 17 J cu anvelope 235/45 R 17. Pentru cei ce doresc si mai mult sunt disponibile roti cu jante de pana la 18 inch, semnate de divizia speciala quattro GmbH.
In plus accesoriile speciale semnate S Line si produse de aceeasi divizie quattro GmbH, pot personaliza si mai mult, vizual si functional noul Audi A4 Cabriolet.
ce atata disputa? eu am un audi a4 1.9tdi dar nu mi ar displace si un BMW sa am .
Articolul asta este reclama pe fata !
Ma asteptam sa aflu cum ti s-a parut atunci cand ai condus-o , cat consuma in oras si in afara , cum se parcheaza , cat are porbagajul , ( nu exprimari in litri , practic sa ne spui ce poti baga in ea ) , amanunte din astea interesante , nu sa-i faci reclama !
Practic dumneata nu ai avut decat cuvinte de lauda , si eu ma mir , deoarece nu s-a inventat pana acuma masina perfecta !
O saptamana placuta in continuare !
albert, noul M3 toarna un RS4 … S6 … incearca un 550i si … sa nu vb de masinile de strada normale, cu motor diesel … poti compara cu “d“ de la BMW cu un “tdi“ de la VW/Audi? si cei de la Renault cu dCi-urile le ia fata la grupul VW … deci Audi incearca sa combine sportivitatea de la BMW si luxul de la Mercedes si de aceea nu poate fi o masina adevarata … atata tot ca, quattro-ule e ceva de capul lui, ca-n rest, zi audi si trage apa!
robert tu stii in ce an s-a fabricat primu audi?Sincer, fara sa da-i un search. Nu-s la fel de fiabile? Tu cat de multe stii despre lumea auto. Quattro, cel mai bun sistem de tractiune , dovada si cate curse a castigat e mult peste RWD. Problema e urmatoarea: ca sa atingi limetele unei masini cu AWD trebuie sa ai talent , in timp ce la FWD te bazezi mai mult pe instinct , adik intri in curba , facu un slide , apesi acc. si invarti volanul; In timp ce la AWD trebuie sa cunosti limitele masinii , gradul de pericol al curbei , si mai tre sa ai si talent.
bai terminati ma cu masinile bmw ca nu se compara cu audi in primu rand nus la fel de fiabile sin al doilea rand nus la fel de frumoase,de aici rezulta si pretu mai mare la audi daca e sa il iei full options dalen pula mea de bmwuri ca era tare cand era audi copil mic da pana la urma tot mercedes ramane sef!!!
ba voi inca sunteti la stadiul bicicleta .. si vb de masini ma saraciilor care sunteti …vai de capu vostru ,., pai voi trageti tara asta in jos ma futuvan gura de sclavi ..
BIANCA??? nu ne-ntereseaza cati bani ai dar nu-mi spune de BMW-ul tau platit de altcineva…ca este cea mai tare masina. Crede-ma ca nu stiu daca vei convinge pe cineva ca in ultimii cativa ani BMW-ul este mai bun decat AUDI-ul. NU este !!!! crede-ma….dar bucurate de masina ta…iti doresc noroc la …masina ta
King-ule XXL….mai slabeste-ma cu BMW-ul tau. Incearca un RS4 sau un S6 si vb dupa aceea. BMW-ul este masina buna…dar sunt si alte modele mai bune!!!! gaseste-mi una pe masura din gama ta si vb. Astewpt sa vad ce-mi gasesti…dar nu-mi veni cu M6
asta e masina ?? incercati orice model din gama BMW!!
vulpea daca nu ajunge la cirese zice ca sunt acre :))
Mie nu-mi plac masinile decapotabile . Nu le prea gasesc utilitatea . Daca o tii cu capota trasa , nu isi indeplineste functia pentru care a fost creata . Daca o decapotezi si e vreme insorita , te bate soarele in cap si mori de cald . Daca e vreme urata , te ploua in cap sau mori de frig . Daca ai ceva de valoare in ea …iti taie imediat capota cu briceagul . Daca trece unul printr-o balta din sens invers , te face de comanda .Daca stai la stop si ai in lateral un autobus cu euro 7 ( cum se poarta pe la noi , te face indian .
Aerul conditionat nu are randament . Incalzirea e de doi bani . In timp chederele nu mai etanseaza bine , si iti vajaie urachile . Cred ca este genul de masina pentru fitosi tampiti , care asculta manele si vor sa le auda si restul lumii , motiv pentru care o decapoteaza si dau muzica la maxim .
…parerea mea …
MARFA MASINA
bibico esti o coarda fara creier.
Am o intrebare pentru Bianca :Ce BMW ti ai luat tu la un miliard?
terminati cu prostiile masinuta asta e belea.Stil clasic foarte reusit ,cu unele tuse moderne(ma refer la faruri si stopuri care arata un pic ciudat).Interiorul nici nu se poate discuta.Respect BMW-ul dar hai sa nu il absolutizam
dragutza luxoasa da nu prea imi place cum arata
super misto masina
O masina super faina .. dar putini romani si`o permit 😛
e mai frumos decat un seria 3 cabrio….asta pana apare varianta cabriolet pe 3-aru asta nou….
rs4 nu este decat berlina
fratele meu bibico ,ce zici de noul RS4 ?
FRATII MEI NU E MAI FRUMOASA CA BMW-UL MEU FACETI SI VOI CIPARATIA CA AUDI NU SE COMPARA CU BMW-UL PE CARA AM DAT APROAPE UN MILIARD!!!!!!!!!!!!!
CHIT CA-I DECAPOTABIL NU SE COMPARA CU UN BMW!!!!
am audi 90 berlina e super dar aceasta masina ar putea deveni visul meu.e sport si nu necesita tunning.nu conteaza intotdeauna cum arata ci cine o conduce.masina e super tare.
nu am ce sa comentez la masina aceasta dar mie mi-ar fi placut mai mult un Bmw negru ,si tunat!!!!
cotiera este optionala……si kiar daca ai o masina sport….nu o conduci tot timpul in regim sport….te mai si relaxezi 🙂
Super masina ….dar cotiera la o masina sport ..eu nu am inteles niciodat !!