Ford Tourneo Connect 1,8l TDCi

Dupa lansarea lui Ford Transit, utilitara ce a dat fiori concurentei prin calitatile sale deosebite, Ford a recidivat prin gama de utilitare Connect. Denumite Transit Connect si Tourneo Connect, aceste masini au fost dezvoltate pentru a oferi cel mai inalt nivel de durabilitate si putere in segmentul usor si mediu de autovehicule comerciale.

Din dorinta de a se asigura ca vor domina segmentul lor de piata, Ford si-a „impins“ la maxim inginerii, pentru a obtine un produs final de exceptie, „ranforsat“ cu o garantie de 10 ani la coroziune. Daca norma acceptata in acest moment in industria auto pentru durabilitate este de 100000 de mile, gama Connect a trecut cu bine teste ce insumeaza 150000 de mile.

Doua versiuni principale de Transit si Tourneo Connect sunt disponibile, in functie de piata de desfacere, una cu ampatament scurt (SWB) si alta cu ampatament lung si acoperisul suprainaltat (LWB).

Beneficiile aduse clientilor se concretizeaza prin durabilitate, capacitate mare de incarcare, securitate, siguranta activa si pasiva, costuri mici de intretinere si exploatare, precum si prin calitatea principala a masinilor Ford: placerea de a conduce.

Evident, la o masina destinata utilizarii comerciale, primul lucru care intereseaza este capacitatea de incarcare, exprimata in europaleti in cazul modelului Transit Connect si in numar de pasageri pentru Tourneo.

Usile largi si faptul ca scaunul pasagerului se poate plia, relevand o suprafata de incarcare plana, au condus la obtinerea unui rezultat surprinzator pentru gabaritul lui Transit Connect: doi europaleti, plus ceva maruntis de bagaje, pot fi „inghititi“ fara probleme. Masa incarcaturii variaza de la 625 la 900 kg, in functie de versiune.

Gama Connect exceleaza si la capitolul securitate, dispunand de numeroase sisteme menite sa protejeze atat incarcatura cat si vehiculul de temutii hoti de automobile. Introdus pe modelul Transit obisnuit, sistemul „lock-in-latch“ ofera rezultate deosebite la testele antifurt, prin combinarea broastei si a mecanismului usii intr-un singur modul, protejat de o carcasa rezistenta.

Capota si capacul rezervorului se incuie cu cheia, iar numarul de identificare al vehiculului (VIN) este amplasat la vedere, dar si in alte 10 locatii diferite, in interiorul masinii. Optional se ofera PATS (Passive Anti-Theft System – sistem pasiv antifurt), ce previne pornirea motorului cu alta cheie decat cea originala.

Securitatea activa si pasiva nu a fost neglijata, ambele modele avand o structura rigida a caroseriei si bare de protectie la impactul lateral. Centurile de siguranta sunt cu pretensionare, fiind “asistate” de airbag-uri frontale si laterale. Oricare dintre versiuni poate fi echipata cu ABS si TC (Traction Control), pentru sporirea securitatii active.

Deosebit de flexibil se anunta a fi si interiorul, cu scaunul soferului ajustabil pe sase directii, pozitie de conducere inalta si coloana volanului reglabila, dar si ergonomia joaca un rol important. Functional si ticsit de locuri de depozitare, bordul dispune de un sistem eficient de incalzire si ventilare, iar optional se poate comanda si aer conditionat.

Pentru ambianta, Ford propune mai multe tipuri de instalatii audio, un CD-Player cu schimbator de CD-uri fiind de asemenea propus pe lista de optionale.

Costurile reduse de intretinere caracteristice modelului Transit se regasesc si la versiunile Connect. Extinderea intervalelor de service si cresterea rezistentei motoarelor la 150000 mile, garantia de 10 ani la coroziune, 2 ani la defectele de constructie si 3 ani la vopsea sunt doar cateva din atuurile din „maneca“ lui Ford.

Poate cea mai importanta parte a costurilor de exploatare o reprezinta consumul de combustibil, insa la Ford consumul nu este o problema, cele trei motoare propuse fiind un model de economie pentru clasa lor.

Asa cum sta bine unei masini din clasa „comerciala“, gama de propulsoare contine doua versiuni pe motorina, dar si una pe benzina, pentru a satisface toate dorintele clientilor. Motorizarile nu sunt noi, ci exista de mai mult timp in gama de vehicule Ford.

Caracteristicile acestora au fost insa modificate pentru a se imbunatati raspunsul la actionarea pedalei de acceleratie, obtinerea unui randament cat mai bun si anduranta maxima in exploatare.

Se ofera doar o transmisie manuala MTX 75, cu cinci trepte de viteza, ce dispune de o inalta capacitate de preluare a cuplului motor, precum si de intervale prelungite de schimbare a uleiului.

Pentru acest tip de autovehicul comercial, preturile nu sunt prohibitive (Transit Connect – de la 9290 euro CIP, Tourneo Connect – de la 9815 euro CIP), iar in asociere cu costurile de intretinere reduse, pot fi considerate chiar oferte tentante!

4 thoughts on “Ford Tourneo Connect 1,8l TDCi

  1. Doresc pompa de motorina.

  2. cebuc pompiliu

    Sa traiti de unde eau pese,

  3. akumart.com

    ¡â¡áMore Efficiency,More Benefit,Less Risk,Less Work!
    TOP & BEST quality of products, high reputation, excellent services and professionalism are those that we used compete with others. We sincerely wish to cooperate with you and to make mutual benefit! We will be your first choice of suppliers for TOP quality products! please kindly visite our website: http://www.akumart.com
    email: service@akumart.com

  4. hardysalehardysale

    If you desire, not only for the style and comfortable talking about their a pair of ED hardy, you should find a Fashion Cheap Genuine Ed Hardy Clothing Suede ugg classic. these boots is not only one of the hottest footwearthere is correct, it also has a luxurious and comfortable sense, women`s boots it does not match. Become fashion, wear ed hardy womens you must be aware that ugg classic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.