Primul model al gamei Octavia a intrat in graţiile clientilor inca de la introducerea sa in productie in 1994. Mai mult de un milion de vehicule vandute sunt o dovada clara a popularitatii sale printre clienti. Tocmai de aceea s-a hotarat pastrarea in productie si dupa aparitia noului model Octavia II, fiind in continuare oferit spre vanzare, sub numele de Octavia Tour.
Ideea nu e tocmai noua, fiind aplicata cu mare succes de Opel, care a pastrat in productie modelul sau de succes, Astra G, sub numele de Astra Classic. Atat Opel, cat si Skoda, mizeaza pe un segment de clienti care nu are puterea financiara de a cumpara noile modele, dar care, cu putin efort, poate achizitiona modelul ramas in productie, eventual cu mai putine dotari.
Skoda Octavia Tour va este oferita in doua variante de caroserie:Sedan si Combi. De asemenea, transmisia integrala este disponibilă. Oferta pentru motoarele Octaviei Tour include motorul de 1.4MPI/75CP( numai pentru varianta Sedan), 1.6 MPI/102CP( la care este diponibila o cutie automata cu patru rapoarte), si 1.8 20V/150CP( care este disponibila si in varianta Combi 4X4).
De asemenea sunt prezente si economicul si foarte popularul motor 1.9 TDI/90 CP( la care este diponibila o cutie automata cu 4 rapoarte), 1.9 TDi/110 CP, si, exclusiv pentru versiunea 4X4, motorizarea 1.9 TDi/130 CP.
Una din caracteristicile pentru care Octavia Tour este foarte apreciata ramane foarte generosul sau portbagaj, a carui capacitate este de 528 litri si care poate ajunge la 1328 litri, cu scaunele rabatate. Echipamentul de baza include airbag pentru sofer si pasagerul din fata, servodirectie, scaunele cu multiple posibilitati de ajustare, ABS cu MSR si asistenta mecanica a franarii.
Standard se ofera servodirectie, computer de bord, imobilizator electronic motor, filtru de polen, pregatire Isofix pentru scaune de copii, pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila. Modelul testat, Octavia Tour 1,9l TDI 90 CP, avea ca dotari suplimentare culoarea argintiu metalizat, ESP si geamuri electrice fata. De asemenea, standard, dispunea de aer conditionat manual, cu filtru de polen.
La pretul DDP de 15 219 euro, masina este cu siguranta o oferta deosebita, fiind adaptata pietei noastre. Ofera spatiu interior si de bagaje, o buna calitate a asamblarii si finisajelor, un motor verificat si… diesel, ce teoretic consuma 5 l la suta de kilometri, precum si ceva optiuni deloc de neglijat. Adica are cam tot ce-i trebuie…
Dintre neajunsuri as remarca zgomotul propulsorului, care se simte in habitaclu, mai ales la viteze ceva mai ridicate, in jur de 140 de km/h, dar staruie si la mersul in gol. Altfel, o tinuta de drum sigura si stabila la viteze mari (o remarca, am atins relativ usor 175 km/h indicati, in treapta a IV), confort bun la rulare pe drumurile noastre, groaznice asa cum le stim, inclusiv pe pseudo-autostrada Bucuresti-Pitesti.
Fiind „forjata“, inclusiv cu atingerea vitezei maxime, masina a consumat 7,2l la suta de km parcursi, consum indicat de computerul de bord. Oricum, cu un plin de 55 de l se poate depasi usor un parcurs de 1000 de km.
In comparatia cu Opel Astra Classic 4 usi 1,7l CDTI (singurul model diesel din oferta Classic si principalul competitor al Octaviei Tour), Octavia castiga la capitolele spatiu interior si pentru bagaje, putere motor si performante, precum si dotari oferite (Astra nu ofera ESP si nici computer de bord), dar pierde la capitolele consum, zgomot interior, zgomot la rulare (aerodinamica mai buna la Astra).
Ramane ca fiecare sa se orienteze spre ce masina are nevoie, caci, ca pret, atat Astra cat si Octavia se situeaza cam la acelasi nivel. Vom prezenta si testul cu Astra Classic pentru a va edifica in cunostinta de cauza. Pana atunci, retineti, Octavia Tour este oferta anului 2005, in grupul Porsche Romania!
Caroserie
+ Design reusit si inca actual, calitate buna a asamblarii
– A aparut deja noul model Octavia
Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor, materiale de calitate, dotari optionale oferite
– Vibraţii minore in bord, austeritate la echipari slabe
Confort
+ Confort excelent la rulare, indiferent de teren
– –
Motor/Transmisie
+ Motor si transmisie corecte, consum de combustibil redus
– Motorul e zgomotos, in special la viteza mare
Tinuta de drum
+ Comportament rutier foarte bun la viteze mari
– –
Siguranta
+ Pachet de siguranta standard
– Gradul de siguranta se configureaza optional
Skoda Octavia Tour 1,9l TDI | ||||
Motor | 1,9l TDI | |||
Tip | 4 cilindri in linie, Diesel | |||
Capacitate cilindrica (cmc) | 1896 | |||
Putere maxima (CP/rpm) | 90/4000 | |||
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 210/1900 | |||
Dimensiuni | ||||
Lxlxi (mm) | 4513/1731/11457 | |||
Masa proprie (kg) | 1285 | |||
Portbagaj (l) | 528/1328 | |||
Garda la sol (mm) | 150 | |||
Performante | ||||
Acceleratia 0-100 km/h (s) | 13,3 | |||
Viteza maxima (km/h) | 182 | |||
Consum mediu declarat (l/100 km) | 5,0 | |||
Consum mediu in test (l/100 km) | 7,2 | |||
Preturi | ||||
Pret CIP | 12 840 euro | |||
Pret DDP | 15 219 euro | |||
Dealer |
Am o Skoda Octavia Tour 1.9 TDI din 2008 si sunt nemultumit de sistemul de incalzire deoarece de la glezna picioarelor conducatorului auto in jos se simte aproape in permanenta un aer rece ,plus la pasagerii din spate.De asemenea se creeaza pe timpul noptii dar si in zilele reci ,un curent de aer in zona capului care ma obliga sa port ceva pe cap si pe ceafa cu toate ca robinetul de caldura este deschis.Putin zgomotoasa in interior la turatii.nici service-ul nu a rezolvat problema.In rest nu am obictiuni.Va multumesc!
Am o Skoda Octavia 1.9 TDI 138 CP, 2002. Pentru cei mirati, e varianta Laurent & Klement. O am de 5 ani, am mers o data pe an la service, pt. verificarile periodice, o data sa-mi fac plinul cu freon la clima, si o data sa-mi schimb un bec de pozitie. Sunt extrem de multumit de ea, recomand Skoda tuturor celor care le e rau de service-uri, sau care nu sunt amatori de tepe la masini. Am cativa prieteni, 2 audi, un bmw, un megane si o honda civic, si stau in fata cu mandrie cam la orice capitol: probleme, consum, putere(hondaciunea e scoasa din capitolul asta, desi are tot 140CP e altceva), ca sa nu spun ca sunt chiar lider la sectiunea confort, sau spatiu de depozitare- bagi cateva cadavre relaxat 🙂
Asadar, cei frustrati ca au dat 15-20.000 pe un VW pot sa tipe linistiti pe aici, sincer si-au luat o teapa de proportii: cu banii dati pe passat la rosu(nici macar casetofon nu iti dau la 12.000) si-ar cumpara o Skodita full, si ar avea si bonus la full.
Pentru cei care au indoieli cu privire la masini, intrebati-va care va duce din A in B mai repede si mai ieftin, sau care nu va duce pe o ruta A-S(service)-B.
Succes!
Marius, iti spun sincer ca nu avm de ce sa te injuram. Este punctul tau de vedere pe care nimeni nu ti-l poate ingradi, poate ai glumit, poate ai vorbit serios… eu ca posesor de Skoda Octavia Tour 1,9TDI 90CP sunt foarte multumit de masina. E din 2006 si cred ca este una dintre masinile cu un raport pret- calitate corect. Poate esti de aceeasi parere cu mine, poate nu. Nu vreau sa fac reclama acestei marci dar sa nu uitam ca VW si-a pus amprenta asupra acestei marci dovada fiind faptul ca atunci cand ridici capota sau dai o roata jos te intampina cele 4 cerculete de la AUDI alaturi de sigla VW. Este adevarat, ca finisaje nu se compara cu marcile mai sus mentionate dar ca si fiabilitate este una si aceeasi treaba.
Îmi cer scuze pentru ce am scris: am postat de 3 ori; trebuia numai o dată.
Boilor! Iar nu mai ziceţi nimic?
Boilor! Iar nu mai ziceţi nimic?
Boilor! Iar nu mai ziceţi nimic?
Nu mai postează nimeni?
Ce se întâmplă?
Aţi amorţit?
Pentru Alex: referitor la Renault Megane, trebuie să îţi spun ceva: mare ţeapă! Cu toate că am zis eu ce am zis de Skoda, trebuie să-ţi mărturisesc că sunt unele din cele mai fiabile maşini: dacă găseşti una diesel de 90 cp (fără pompe diuze, te-ai scos. Sunt cele mai bune. Nici cele diesel de 105 cp (pompe diuze) nu sunt rele, dar sunt mai pretenţioase şi consumă un pic mai mult. Concluzionând: Renault Megane este o mare panaramă, deşi şi mie îmi place mult la design şi nu numai; dacă vrei să nu ai probleme, ia-ţi o Scoda Octavia Tour de 19 TDI sau 1,6 pe benzină!
Tot eu sunt. Cel care are ce are cu iubitorii de Skode. Nu vă înţeleg! Ce este cu voi? Nu sunteţi normali? Cum poate să placă o Skodă? Nu este normal, repet! Aveţi ceva pe la circumvoluţiuni. Sunt sigur de acest aspect. Deci, trebuie neapărat să luaţi maşini franţuzeşti, pentru a scăpa de aceste probleme pe care le aveţi. La creieri. Chiar nu vedeţi că nu sunteţi normali, în rând cu lumea? O să vă mai sriu. Până atunci, pa, pa, iubitori de Skode ce sunteţi.
Bai ratonule…fiecare conduce ce vrea.Ai ceva impotriva?ai cumva cine stie ce masina?
Iubitori de Skode: chiar aşa de civilizaţi sunteţi? Nu mă înjură nimeni? Nu-mi vine să cred! O să-mi schimb părerea despre Skodă şi o să-mi iau şi eu una. De fapt, am una. Şi din cauza asta sunt aşa de supărat. Vreau să o vând şi nu o cumpără nimeni. Jale. Maşină pe viaţă. Noroc că mai una franţuzească care îmi place mai mult şi mă dau cu ea cu plăcere.
Iubitori de Skode: vă faceţi că nu mă vedeţi? Vă credeţi tari, nu? Mă ignoraţi? Vă deranjează adevărul? Auzi, up grade la Skodă! Ce panarame de maşini!
salut !!
Eu am o skoda tour 1.9 tdi 90 cp di anul 2006 . i-am facut up grade la soft.acum are 117cp si se simte .As dorii sa-i fac si alte transformari. schimb de pompa turbo,placa de presiune, rulment de presiune,placa de ambreiaj,cutie de viteze de la octavia 2 de 2.0 tdi 140 cp. Poate cineva sa-mi spuna daca se pot face aceste schimbari?
Skoda octavia tour 1.6 mpi benzina 102 cp. Un motor f bun , o masina f buna cel mai bun raport calitate pret. Masina robusta si fiabila , am vazut skoda cu 600 000 de km fara reparatii la motor. Nu faceti grseala sa va luat masina deesel, trepidatiile si zgomotul sunt destul de mari mai ales la motorul de 1.9 tdi. Masinile deesel erau bune alea de acum 20 de ani cand orificiul injectoarelor era f mare, injectoarele actuale sunt pre sensibile si cer o motorina f buna, cateva impuritati in motorina pot fi fatale pt injectoare. Piesele mult mai scumpe la masinile deesel si revizile mult mai dese. Deselul e numai faima de el .
Luaţi-vă biciclete, iubitori de Skode care sunteţi! Auzi, 16 000 de euro pentru o Skoda Octavia! Precis cârcoţi pe la colţuri că maşinile franţuzeşti sunt proaste, dar voi “vă daţi” cu o panaramă de maşină. Sunteţi nişte oameni foarte încuiaţi la minte şi foarte pr..ti! Îmi este milă de voi, cetăţeni fraieriţi de cei de la Porche, pentru că dacă aţi avea ceva minte v-aţi lua şi voi VW, Audi sau Seat. Vă urez a vă veni mintea românului cea de pe urmă!
e normal sa scoata fum (negru) cand ii dai talpa … daca nu ai filtru de particule …
era vorba de fum negru…pe care masina mea il da pe teava!
salutare! am si eu o skoda tour 1,9 tdi, 105 cp, din ianuarie 2008! nu prea stiu multe despre masini(sunt femeie), tocmai de aceea m-am gandit sa postez aici, poate ma puteti ajuta cu ceva!am 11.500 km pana acum si i-am dat 1 l de ulei pana acum! acum, nedumerirea mea este urmatoarea: cei care se dau cunoscatori, spun ca nu are voie sa consume ulei si nici sa scoata ceva fum pe teava de esapament, cand o calc mai brusc; de mentionat ca nu i-am schimbat uleiul deloc, iar prima revizie e fixata la 15.000 km! ce sa fac? sa-i fac schimbul de ulei sau sa astept revizia (unii spun ca schimbul trebuia facut la 10.000), este normal ca a luat pana acum 1 l de ulei? fumul de pe teava stie cineva ce e cu el? astept un raspuns cu mii de multumiri!
va pot garanta ca ,cu o skoda tour puteti ,,da fum,, la multe BMW.Lucrez doar cu soft original
citi vreti voi
FRATILOR……..daca vreti multi cai pe skoda va pot ajuta.SE MERITA
posesorii de octavia tour sa incerce http://www.fanoctaviatour.ro/
respectabila masina Paul depinde ce motor are In majoritatea revistelor motorul de 110ch diesel e cel mai laudat Nici motorul de 90 ch nu e rau Are cuplu dragut
Buna… sunt paul.Nu sunt detinatorul unei Skoda Octavia Tour dar sper k peste un an de zile, sa pot sa-mi aduc una din Germania si am o nelamurire kre ma cam supara: am citit pe alte forumuri k aceasta fabuloasa masina sta prost la capitolul “Demaraj”. Ma puteti convinge va rog k nui asa??
M-am pricopsit cu o Octavia Sedan 1.9 TDI de 110 CP – full . E din 2003 si are peste suta de km , dar sunt foarte multumit de ea . Este o masina solida . La pretul de piata , nu prea are concurent .
eu as alege skoda e sub tutela vw si niciopdata renault-ul n-o sa se ridice la nivelul vw.CLAR
Va salut pe toti ! Ce sa zic, eu am Octavia 1.9 tdi, 90 cp si sunt ff incantat!are 1 luna. am mai avut : opel vectra 2000cc , am si Logan 1.4 mpi pe care vreau sa-l vand si alte masini – toate noi.
Si haideti sa invatam sa comparam masini din aceeasi categorie, nu caii cu magarii. Nu mai comparati Dacia de 8.000 EURO cu O SKODA sau AUDI de 20.000 euro si astea cu masini din categoria 40.000 euro sau mai mult. Sau credeti ca unii sunt tampiti sa vanda cu 10.000 euro o masina pe care altii iau 40.000? Fiti mai obiectivi si dati dovada de simt analitic.
Am Skoda octavia combi 1,9 tdi. E super. Luati-va RENAULT daca vreti sa va frecati prin service-uri de proasta calitate cu masine de aceeasi factura. Eu sunt super multumit de masina mea. Cu upgrade de cip am consum mediu de 3,8 la 70-90 KM/h (Bucuresti-Ploiesti. In afara de reviziile curente – nimic. Ce masina nu incepe sa “uruie” la peste 140 km/h? Ganditi-va la dacia care la 90km/h tremura din toate incheieturile. :)) Intai testati si apoi vb.
As vrea amanunte de la detinatori de motoare 1,6 l – 102 CP
Astept un Megane 1,6 16V. Daca aveti asa ceva spuneti-mi parerea voastra despre masina, pls…
e frumos meganu da nu iti lua 1.5 are probleme iti spun sigur, toate au probleme mari pana in 100.000km mi-a spus-o si dealaru`, prima o sa apara pe la 60.000 la injectoare
ce spuneti sami iau o o tour 1,9tdi 90cp sau un megane 2 fara facelift in acc bani(noi ambele masini)megane -1,5dci!!!rog raspunsul cat mai repede
de ce nu e pe situ asta nici o prezentare cu skoda superb. pacat
Intentionez sa cumpar octavia 1.9 tdi /60CP. Spuneti-mi si mie consumul real urban si un eventual dealer, serios si care mai negociaza.
Multumesc
C@C@T DE MASINA.
am o skoda octavia tour de 1.6, 102CP si este ok, avantajul enorm este climatronicul, dar m-ar interesa daca stie cineva de unde si cam la ce bani pot gasi jante de aliaj, de preferabil de 15″. Multumesc
Eu as prefera o masina mai nemteasca.
logic k renault megane!!!!!!!!e mult mai modern calitate superioara
Daca poate cineva sa imi zica spre care masina sa ma indrept: Ovtavia Tour sau Noul Renault Megane Sedan
Daca poate cineva sa imi zica spre care masina sa ma indrept: Ovtavia Tour sau Noul Renault Megane Sedan
aaa…si uitasem sa va zic ca in dotarile optionale exista un pachet de drumuri grele…acesta contine un scut de tabla sub motor si inaltarea masinii cu inca cativa cm (8 cm)….si pe soselele romaniei nu ai treaba…am intrat cu ea pe unde intra si daciile..si nu am avut nici un stres!!!
mi-am luat in anul acesta (2006)o skoda octavia tour de 1.6, 102cp,pe benzina…si credeti-ma ca este superba….tinand cont ca este pe benzina nici macar nu stii cand este motorul pornit…trebuie sa te uiti la turometru :)..mie mi se pare vw passat curat…sincer..si acum parererile se impart ….depinde ce vrei sa alegi intre o limuzina sau o masina sport…recomand skoda la toti nedumeritii care isi doresc o limuzina la un pret acceptabil si performante extraordinare..
Eu nu am spus ca am octavia si nici ca mi-as lua.Mi-am spus parerea despre ea, atita tot.Daca citesti comentariile celor de pe turatii ai sa observi exact aceleasi observatii ca si ale mele citez :”..as remarca zgomotul propulsorului, care se simte in habitaclu, mai ales la viteze ceva mai ridicate, in jur de 140 de km/h, dar staruie si la mersul in gol” sau ” Motorul e zgomotos, in special la viteza mare”.Oricum , nu cred ca cei ce au testat masina sint soferi amatori, asa cum afirmi tu.Ar trebui sa se simta jignit chiar autorul articolului.
bogdane….dc minti nu iti convine iati un mercedes ce vrei nu toti au banii tai …nu faci comentarii la mercedes s-klasse ca poate e prea puternic…dak zici ca ii galagios dc nu tiai luat un benzinar….u tiai aleso nimeni altcineva
trebuia sa faci un test-drive…am mers cu skoda si nu ii galagioasa…nici nu vibreaza….dar poate la soferii amatori cu u….acuma nimeni nu ii facut sa fie sofer….macar stii ce inseamna un triunghi intors???shi ce tre sa faci cand il vezi….dak stii cum sa conduci o masina nu vibreaza…dar mai is shi amatori…sorry…dar astai adevarul
Daaa, super.Motor galagios, vibratii bune ptr masaj la fund, mare cit un sifonier si puturoasa ca un tractor.Oricum bine ca o iei acum ca peste 1-2 ani oricum le scot di fabricatie.
astept sa ridic skoda octavia tour 1,9tdi,90cp.sunt super masini.
Daca analizam marcile si modelele cele mai cautate de romani, descoperim o reala apetenta pentru masinile de generatie mai veche, pastrate in fabricatie doar pentru pietele sarace.
Renault Clio Symbol, Skoda Octavia Tour, Daewoo Matiz, Opel Astra Classic. Skoda Octavia, este unul dintre modelele de succes lansate de VW Group dupa cumpararea uzinelor cehesti (in 1991), al doilea, in ordine cronologica, dupa Felicia. De fapt, numele Octavia nu reprezenta o noutate in existenta Skoda, in anii `60 fiind realizat un model denumit 445 Octavia. Lansarea actualei generatii dateaza din 1996, adica in urma cu 10 ani, modelul fiind construit pe aceeasi platforma cu mai titratele Audi A3, VW Golf 4, Seat Leon si Toledo, dar si Audi TT. In 2001, Octavia (Laura pe unele piete) a suferit o operatie estetica, motoarele introduse in gama fiind 1.4 l, 75 CP, 1.6 l, 102 CP, 1.8 l, 125 CP, 1.8 l, 150 CP, toate pe benzina, dar si dieselurile de 1.9 l TDI, atat de cunoscute in toata familia VW, cu puteri cuprinse intre 90 si 130 CP. Octavia s-a bucurat si de versiuni sport, botezate RS, motorul fiind 1.8 l turbo, de 180 CP, cu tractiune integrala. In 2004 a fost lansata noua Octavia, pe platforma folosita de Golf 5, Passat si Audi A3, iar vechiul model a primit in plus denumirea Tour si a continuat sa fie vandut in mai multe tari in care pretul mic l-a pastrat in atentia cumparatorilor.
In Romania cea mai ieftina Octavia Tour costa 10.399 euro si este echipata cu motorul 1.4 l, 75 CP.
Misu, cum ti s-a facut praf motorul ? Hai ca turbina ti s-a facut praf probabil pentru ca nu ai stiut sa mergi cu un diesel (turatii prea mici -> depuneri de funigine pe palete, sau nu ai lasat turbina sa se raceasca la relanti dupa talpa sau drum lung, etc)…dar motorul ? se stie ca tdi-urile sunt printre cele mai fiabile motoare, probabil doar daca ti-ai spart baia de ulei si ai mers cu masina ca altfel nu-mi explic…
Am o Skoda Octavia tour din 2002;1.9 TDI;90 CP;114000 km si i s-au facut praf turbina si motorul. Ma intreb cum este posibil, la o masina de aceasta calitate. Daca imi poate da cineva o explicatie, as mai fi tentat sa imi pastrez o oarecare parere despre aceasta masina!
81kw sau 110cp … e super fata de 90 cp
ma dau cu ea de ceva timp si …merge!
vreau sa stiu cat costa scoda octavia noua
se pare ca aici au postat numai cei care au interes… adevarul e ca masinile sunt sau nu fiable, insa service-urile sunt JALNICE, ca de altfel mai toate din romania. am auzit ca fac nazuri si cu garantiile. inainte sa va luati una, interesati-va, ca s-ar putea sa regretati!
dak tot vorbit d Octavia tour, si vorbiti d motoare diesel, ce parere avetzi de Octavia Tour 1,9TDI 110cp… Eu zic k e o alegere mai interesanta decat motorul de 90cp.
comercializam embleme auto, noi si second-hand de la masini dezmembrate sau nu cum ar fi:ford, dacia, mercedes, opel,mitsubishi, nissan,BMW, skoda, seat, VW, audi, lada, alfa romeo, aro, si altele. de asemenea puteti face comenzi pentru orice emblema auto. pentru comenzi si informatii scrieti-ne pe adresa de mail mentionata. in curand si un numar de telefon la care ne puteti contacta.
ofer emblema pentru orice model Skoda 30$
OCTAVIA TOUR SE FABRICA PANA IN 2010……..stiu ei de ce 🙂
Masea……
ai facut o alegere super buna
octavia tour 1.9 tdi e cel mai potrivit model de la skoda
Bine…a aparut octavia II RS….:)
am lucrat la skoda un an shi…crede-ma mai intram si prin service din cand in cand…toate octaviile care intrau,nu veneau decat sa faca o simple revizie….1.9 tdi/90 CP este cel mai fiabil motor de la vw….
Masea……
ai facut o alegere super buna
octavia tour 1.9 tdi e cel mai potrivit model de la skoda
Bine…a aparut octavia II RS….:)
am lucrat la skoda un an shi…crede-ma mai intram si prin service din cand in cand…toate octaviile care intrau,nu veneau decat sa faca o simple revizie….1.9 tdi/90 CP este cel mai fiabil motor de la vw
parerea mea ca este o super mashina iar treaba aia cu km este reala ca am vazut shi dacii care ajung la 130 000km fara sa le repare motorul. sunt nedumerit in legatura cu consul la 1.9 90cp shi 2.0 140cp care este mai avantajos intr-un trafic gen bucursti
Eu am un fiat tempra din 1991,160.000km reali,motor 1900 cm3,90 cp,turbo-diesel,si pot sa spun ca am mers si cu skoda unui prieten,mare diferenta nu este,ba chiar in sprinturi din astea nervoase cred ca-i mai nervos fiat meu,a mea n-am idee cat costa,dar skoda costa o gramada,deci sa va spun parerea mea,pe timpuri se faceau masini bune fratilor.
dar andrei cum de ai facut tu intr-un an 180.000km sincer
uimeste-ma si pe mine
inca sincere asa ceva nu am mai auzit nici macar taximetristii nu fac atata
nu prea ai cum si nu “ne vinde gogosi” da????
Dupa parerea mea,Octavia e o masina foarte buna si fiabila. Adica am 2 din care: una luata in 2004 si pana in prezent are 180.000 km (si n-am schimbat decat placutele de frana si ulei+filtru) si inca una din 2002 care are 320.000 km,la care tot asa,am schimbat doar consumabile. Un minus ar fi faptu ca am asteptat 2-3 luni ca sa livreze una…in rest BRAVO SKODA! :))
detzin o octavia tour 1,9tdi achizitzionata in octombrie 2004. productzia cica s`ar continua pana la inceputul lui 2007. multzi inainte. mi se pare mai frumoasa octavia tour decat octavia II. ash vrea sa cred ca nu sunt inlfuentzat de faptul ca sunt proprietar de tour.
Cred ca mai e un an de productie pentru Octavia 1.
Aveti idee cat timp o vor mai mentine in productie?Eu imi amintesc ca la lansarea Octaviei II au spus ceva de 2 ani … oricum nu-mi mai amintesc cand a fost lasarea Octaviei II. Am tot respectul pentru masina asta!