Dacia, companie europeana – la Iasi

Dacia a devenit un constructor de automobile cu vocatie internationala. Modernizarea sa are la baza o noua organizare, noi meserii si o noua cultura de companie. Pentru a impartasi aceasta experienta studentilor romani, intreprinderea a dezvoltat un program intitulat « Dacia, companie europeana », care va fi prezentat la Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi” din Iasi, in data de 14 martie.

Odata cu succesul Logan, Dacia confirma rolul de constructor de automobile international. In Romania, programul X90 a devenit o veritabila miza nationala. Cu Dacia, Romania se numara printre actorii mondiali din sectorul automobilului. Dacia reprezinta in egala masura un factor puternic de notorietate si imagine, un exemplu de investitie straina asociata unei restructurari industriale reusite.

Resursele umane au reprezentat unul dintre factorii cheie care au participat la reusita Dacia. De aceea, astazi, compania doreste sa impartaseasca studentilor din experienta sa, oferindu-le acestora o zi de informare originala despre Dacia.

« Dacia, companie europeana » prezinta modul de functionare a Dacia pe modelul companiilor internationale. Cu aceasta ocazie, studentii vor descoperi o varietate de meserii care se regasesc in aceste companii, dar si oportunitatile profesionale pe care le reprezinta.

Informarea studentilor pornind de la exemple concrete
Programul « Dacia, companie europeana » a fost lansat la Pitesti, in luna aprilie 2005 si a continuat in Bucuresti, Brasov, Cluj si Craiova. Astfel, Dacia a dorit sa marcheze si atasamentul fata de regiunea care semnifica centrul istoric si nucleul activitatii sale industriale.

Programul cuprinde seminarii despre caracteristicile, organizarea si modurile de functionare ale unei companii moderne. In plus, seminariile sunt insotite de un concurs intitulat « Challenge Dacia ». La acest program vor participa studenti ai facultatilor din cadrul Universitatii Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iasi (Tehnologia Constructiilor de Masini, Stiinta si Ingineria Materialelor).

In cadrul seminariilor interactive pentru studenti, managerii Dacia vor prezenta sectoarele lor de activitate. Temele abordate vor fi: inginerie vehicule, mecanica, fabricatie, vanzari si resurse umane.

Incurajarea spiritului de inovatie si a lucrului in echipa
Studentii care vor participa la seminar se vor putea inscrie la concursul « Challenge Dacia », concurs care le va fi prezentat la sfarsitul zilei. Prin intermediul acestuia, studentii vor demonstra creativitatea, spiritul de initiativa, dar si capacitatea de a lucra in echipa. Acestia se vor grupa in echipe compuse din doua-trei persoane si vor realiza un proiect pe o tema data.

Dintre proiectele prezentate, Dacia va selectiona cinci grupuri finaliste. Un juriu compus din reprezentanti ai Dacia si ai Universitatii Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iasi va desemna castigatorii. Premiile vor recompensa cele mai bune proiecte, dupa cum urmeaza :

Premiul 1 : vizita de trei zile la Renault in Paris
Premiul 2 : vizita de trei zile la Uzina Dacia
Premiul 3 : vizita de o zi la Uzina Dacia

Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc la Iasi, in data de 25 aprilie 2007. Cu aceasta ocazie, fiecare castigator va primi o diploma « Challenge Dacia ».

Ulterior, Dacia va dezvolta programul « Dacia, companie europeana » si in alte universitati din Romania.

Program Seminarii
Miercuri, 14 martie, de la 9h00 la 14h15 – Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi” din Iasi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)