Noul Renault Laguna a fost lansat in Romania

Cea de-a treia generatie Renault Laguna a fost lansata astazi in Romania. Disponibila in variantele berlina si break, Noua Laguna castiga fata de generatia precedenta in design, performante dinamice, motorizari, consum, fiabilitate.

In materie de siguranta, Noua Laguna atinge nivelul maxim de 5 stele EuroNCAP, beneficiind in plus fata de generatia predecednta de un sistem de franare dintre cele mai eficiente de pe piata si de inovatii de ultima ora, cum ar fi airbag-ul dublu torace/bazin.

Pe langa un confort termic de exceptie, Noua Laguna mai dispune si de o acustica excelenta, fiind un punct de referinta, mai ales printre vehiculele diesel.

O alta noutate cu care vine Noua Laguna este versiunea economica si ecologica de 1.5 dCi 110 CP care consuma doar 4,9 l la 100 km in ciclu mixt si emisii de 130 g/km de CO2. Aceasta versiune poarte eticheta „Renault eco2”, eticheta care desemneaza vehiculele economice si ecologice.

Noua Laguna – in primul rand, placerea de a pilota

Noua Laguna ofera un comportament rutier de referinta, in principal datorita unei stabilitati remarcabile in viraje, suspensiei imbunatatire si directiei precise, o atentie speciala fiind acordata filtrarii socurilor provenite de la denivelarile carosabilului.Gama de motorizari pe benzina si diesel, asociate unor cutii de viteze manuale sau automate, toate cu 6 trepte, contribuie din plin la placerea de a pilota.

Gama pe benzina cuprinde motorul 2.0 16V 140 CP cu un consum de numai 8 l/100 km in ciclu mixt; cel Turbo 2.0 16 V 170 CP, consum de 8,9 l/100 km, si motorul 1.6 16V oferind un bun raport performante/consum.

Gama diesel este reprezentata de 2 motoare de referinta: cel de 1.5 dCi 110 CP, care ofera cel mai bun raport performante/consum din segment si motorul 2.0 150 CP, leader in materie de performante, placere de a conduce si silentiozitate, consumul fiind de doar 6 l/100 km in ciclu mixt.

Mai usoara si mai aerodinamica

Desi este mai mare si mai spatioasa, Noua Laguna este primul model Renault mai usor decat predecesorul sau.

Greutatea vehiculului scade cu aproximativ 15 kg sau 65 kg in cazul versiunii diesel 110 CP. Controlul greutatii este important pentru performanta dinamica (tinuta de drum, accelerare, ruliu in viraje), consum, emisii de CO2, siguranta activa (franare mai scurta) si pasiva (inertie in cazul unui impact).

De asemenea, Renault a lucrat si la optimizarea aerodinamicii vehiculului. Astfel, a fost obtinut un coeficient de aerodinamica redus, gratie si designului liniei laterale si retrovizoarelor care acum sunt mai mari pentru a se conforma noilor reglementari.

Leader in siguranta activa si pasiva

Laguna II a fost primul vehicul din istorie care a obtinut 5 stele la testele de siguranta Euro NCAP. Noua Laguna conserva aceasta realizare, avand in plus multiple inovatii.

Sistemul Asistenta la Franarea de Urgenta (AFU) este mai sensibil la declansare, iar calitatea sasiului permite determinarea mult mai riguroasa a situatiilor de urgenta. Functiile ABS si ESP sunt acum mai eficiente, actionand la momentul potrivit fara a mai fi necesara vreo anticipare, evitandu-se astfel miscarile brutale.

Proiectoarele cu bi-xenon se orienteaza in functie de viteza si de unghiul volanului, dispunand de o realizare tehnologica de ultima ora, ceea ce permite oferirea cu pana la 90% de lumina in plus la viraj.

In ceea ce priveste siguranta pasiva, pe Noua Laguna este prezent un sistem unic si inovator, care are un timp de detectare si reactie in cazul unui impact este de doua ori mai mare. De asemenea, vehiculul dispune de un dublu airbag torace/bazin de ultima generatie. Reglementarile impun o eficienta pana la viteze de 50km/h, in vreme ce pragurile de omologare interne ale Noii Laguna ofera protectie pana la viteze de 70 km/h.

Acest dispozitiv eficient include 6 airbag-uri (inca de la primul nivel de echipare, iar in optional se pot alege airbag-uri pentru protectia toracelui in partea din spate).

Confortul interior imbunatatit

Noua Laguna este primul vehicul care a beneficiat de anchete realizate in randul clientilor referitor la confortului termic. Rezultatul: un sistemul de climatizare triplu automat, « Soft-Auto-Fast », modern si inovator. Modul Auto reprezinta punctul de referinta, fiind inspirat de cele mai bune functionalitati prezente pe piata (optimizare intre confortul termic si acustic si rapiditatea modificarii temperaturii).

Programul Soft ofera prioritate ambiantelor difuze si silentioase. Avand o reactie rapida si dinamica pana in partea din spate, modul Fast creeaza o ambianta ventilata si eficienta.

Calitatea: trasatura genetica a Noii Laguna

Noua Laguna a fost conceputa ca un vehicul robust si fiabil, obiectivul fiind de a figura printre primele trei vehicule ale segmentului in materie de calitate Produs si Servicii. S-au gasit solutii la problemele intalnite pe vehiculele precedente si, in particular, pe Laguna II in perioada de garantie sau la reviziile tehnice.

Peste 120 de vehicule au fost supuse testelor si au parcurs echivalentul a peste 6 milioane de kilometri de validare, inainte de comercializare. Pentru a i se evalua comportamentul in medii extreme, Noua Laguna a rulat (in conditii de totala discretie) pe sosele din lumea intreaga, in Argentina, Rusia, Malaezia sau Australia, in conditii severe de caldura extrema, umiditate, praf, noroi, temperaturi foarte scazute, viteza mare, altitudine, drumuri degradate etc. Fiecare kilometru parcurs corespunde unor solicitari triple in raport cu conditiile obisnuite de utilizare ale clientilor nostri.

Garantia pentru Noua Laguna este de 3 ani sau 150 000 km

Pretul de intrare in gama pentru Noua Laguna este de 15 042 euro fara taxe (17 900 euro cu taxe) si corespunde versiunii berlina 1.6 16V 110 CP, echipare Expression. Pentru Noua Laguna berlina, echipare Expression, 1.5 dCi 110 CP, pretul este de 16 303 euro fara taxe Euro; 19 401 euro pret cu taxe.
Pentru Laguna berlina, echipare Privilege, 2.0 dCi 150 CP, cutie automata, pretul este de 21 765 euro fara taxe; 25 900 euro cu taxe.

0 thoughts on “Noul Renault Laguna a fost lansat in Romania

  1. Radu

    e urata :((

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.