Garajul de Vis Chevrolet

Pe 12 octombrie 2007, Chevrolet a dat startul celei mai noi campanii promotionale pan-europene a marcii: “Chevrolet Dream Garage”. Competitia a constat intr-un joc care a putut fi jucat fie on-line fie off-line si oferea ca premii, in total, 5 autoturisme Chevrolet. Jucatorii au selectat 3 dintre modelele Chevrolet preferate si le-au parcat in Garajul de Vis Chevrolet.

Premierea castigatorilor a avut loc Marti, 13 Mai la Clubul Diplomatic din Bucuresti, iar premiile au fost inmanate de prezentatoarea ProTV, Iulia Vantur, si ea posesoare a unui Chevrolet: Chevrolet Captiva.

Marele castigator, Dl. Attila Kovacs din Arad a primit premiul 1, in valoare de 90.000 euro constand in toate cele 3 autovehicule pe care le-a parcat in “Garajul de Vis Chevrolet”:
– Un Chevrolet Captiva
– Un Chevrolet Epica
– Un Chevrolet Lacetti station wagon)

Cel de-al doilea castigator, D.na Monica Ildiko Bana din Timisoara, a primit autovehiculul care a fost a doua alegere a sa in aceasta competitie, un Chevrolet Epica, premiu in valoare de 27.000 euro.

Al treilea premiu oferit de aceasta competitie este autovehiculul care a fost a treia alegere a jucatorului. Acesta a revenit D.lui Burcea Valentin din Bucuresti si consta intr-un Chevrolet Epica. Premiul este in valoare de 27.000 euro

Primii 15.000 de participanti inscrisi in competitie au primit cate un CD Chevrolet editie limitata si cate un cupon in valoare de 300 euro, valabil la achizitia oricarui autoturism Chevrolet.

Un avantaj in plus l-a constituit faptul ca acest cupon a fost transmisibil iar valoarea sa a constituit discount aditional la campaniile Chevrolet, valabile la acea data.

Legat de lansarea acestei competitii, Wayne Brannon, director executiv al Chevrolet Europa a declarat: “Chevrolet este deocamdata o marca tanara in Europa. Am lansat un nou portofoliu Chevrolet pentru Europa cu doar doi ani in urma. Desi vanzarile cresc considerabil de la un an la altul, gama de produse pentru Europa este relativ putin cunoscuta. Credem ca, dupa ce clientii nostri vor incepe sa ne cunoasca produsele, vom avea si mai mult succes pe piata.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)