Nu mai e cazul sa amintim de valoarea celei mai mari investitii intr-un showroom si service auto facuta de Auto Cobalcescu. E deja de notorietate faptul ca au reusit sa faca un lucru extraordinar, chiar intr-o perioada de criza pe piata auto din Romania. Pe mine m-au surprins placut, punandu-mi cu amabilitate la dispozitie o masinuta de oras pe nume Note, pentru un test de cateva zile, evident cu complicitatea discreta reprezentantului PR Nissan Romania.
Versiunea testata detinea un nume de cod interesant, Acenta, fiind completata de un pachet de optionale cu o denumire mai putin sofisticata: P1 (Confort si eleganta). Pentru o masina de oras, Note arata bine, chiar foarte interesant as putea spune.
Pare… mare si da o impresie de automobil scump. Ceea ce e bine, intrucat nu e chiar foarte ieftin, avand un pret de circa 15.940 euro cu TVA inclus. Atentie, pretul era de lista, fara discounturi.
Echipat cu un motor relativ mic, pe benzina, de 1,4l si 88 CP, Note se descurca admirabil atat in trafic urban cat si in afara orasului, avand o masa proprie redusa, ce favorizeaza performante dinamice corecte pentru clasa din care face parte. Mai putin incisiv ca Honda Jazz pe viraje, reuseste sa ofere un confort foarte bun la rulare, dar si o siguranta deosebita, chiar manevrat la limita.
Si totusi, nu e facut pentru viteza, ci pentru satisfactie maxima in oras, unde se simte ca acasa. Pachetul de optionale ofera o completare agreabila unui standard de echipare de altfel deosebit de generos, venind in intampinarea dorintelor clientului cu jante de aliaj usor de 15″, faruri cu aprindere automata, aer conditionat automat, senzori de parcare spate si senzor de ploaie.
Adica vorbim deja de generozitate, daca tinem cont de faptul ca standard Note avea deja radio CD cu 6 boxe, Bluetooth si port MP3 auxiliar, geamuri electrice fata-spate, ABS+EBD+BAS, computer de bord, oglinzi actionate electric, comenzi computer-audio-Bluetooth pe volan, airbaguri frontale si laterale fata, proiectoare de ceata si asa mai departe. Cititi lista de dotari standard, e prea lunga pentru a incapea in acest mic articol…
Cineva ma imboldeste sa spun ca nu are discuri de frana pe spate, ci tamburi, da, si ce daca? Franeaza foarte bine, discuri se pun de la 100 de CP in plus, Note chiar nu are nevoie. Carcotasul continua si imi arata ce portbagaj mic are.
Noroc ca Note nu se pierde usor cu firea, dai un capac la o parte si portbagajul creste ca prin minune, atingand o valoare de 280l, ceea ce e foarte bine. Si daca rabatezi si bancheta, se ajunge usor la 1332l.
Bine, dar consuma mult, ca e pe benzina, nu? Chibitul o tine pe a lui, invartindu-se manios pe langa masinuta… |mi pare rau sa-l dezamagesc, mie nu mi-a sarit de 7,6l la 100 km parcursi, in mare parte prin Bucuresti, si, fiindca nu ma crede, il invit sa se convinga singur, valoarea e ramasa pe computerul de bord.
Pleaca nervos, convins ca nu se poate sa fie asa, uitand sa ma intrebe si alte amanunte importante. Ii raspund aici totusi, poate citeste: atinge 163 km pe ora, are pneuri 185/65 R15, directie asistata, rezervor de 46 de litri si culoare metalizata. Sic! Note a trecut examenul cu brio…
+ Look, ergonomie, zgomot interior, consum, siguranta
– Stergatoare parbriz cu tehnologie invechita, elemente comune cu alte produse Nissan
Nissan Note 1,4l 16V | ||||
Motor | 1,4l 16V | |||
Tip | 4 cilindri in linie, MAS | |||
Capacitate cilindrica (cmc) | 1386 | |||
Putere maxima (CP/rpm) | 88/5200 | |||
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 128/3200 | |||
Dimensiuni | ||||
Lxlxi (mm) | 4100/1690/1550 | |||
Masa proprie (kg) | 1150 | |||
Portbagaj (l) | 280/1332 | |||
Garda la sol (mm) | – | |||
Performante | ||||
Acceleratia 0-100 km/h (s) | 13,4 | |||
Viteza maxima (km/h) | 163 | |||
Consum mediu declarat (l/100 km) | 5,9 | |||
Consum mediu in test (l/100 km) | 7,6 | |||
Preturi | ||||
Pret CIP | – | |||
Pret DDP | 15 940 euro | |||
Dealer | Auto Cobalcescu |
Recent Comments