Kia Romauto a incheiat un parteneriat de imagine cu Razvan Rat

In sala Saidon a Hotelului Phoenicia din Bucuresti, a avut loc duminica, la ora 17.00, conferinta de presa dedicata semnarii parteneriatului de imagine intre Kia Romauto, distribuitor pentru Romania al Kia Motors Corp. – Coreea, si fundasul stanga al echipei de fotbal Sahtior Donetk si al Nationalei, Razvan Rat.

Presedintele Kia Romauto, Dan Chitaru, a declarat ca acest parteneriat nu este un fenomen izolat, atat Kia Motors Corp, cat si Kia Romauto fiind implicate in viata sportiva. In acest context a fost amintita desemnarea tenismanului Rafael Nadal ca ambasador global al brandului, Kia fiind si sponsorul principal al Australian Tennis Open si unul din sponsorii Cupei Davis. Pe plan local s-a amintit si de parteneriatul cu Federatia Romana de Tenis.

“Implicarea noastra in sportul-rege, fotbalul, a inceput cu parteneriatul cu Sporting Club Vaslui. Astfel, echipa de Liga I FC Vaslui extinde lista echipelor de fotbal sponsorizate de Kia printre care se numara Atletico Madrid si Girondins de Bordeaux.”, a declarat Dan Chitaru, presedinte al Kia Romauto.

“Cu Razvan am facut repede echipa, pentru ca intre Kia Romauto si el exista multe asemanari: si noi, si el am ajuns unde suntem acum folosind aceleasi ingrediente ale succesului: pasiune, daruire si multa munca. Mai mult decat lumina reflectoarelor, si pe noi, si pe Razvan, ne intereseaza sa ne facem bine treaba.”, a continuat acesta.

“Cu Kia m-am inteles mai demult, si chiar foarte repede, si ma bucura acest parteneriat. Sper sa fie o colaborare benefica pentru ambele parti, iar eu va asigur ca voi ajuta la promovarea modelelor Kia in Romania… Prima data am intrat in contact cu acest brand cu ocazia Europeanului din aceasta vara, cand am vazut ca Kia era unul din sponsorii principali.”, a declarat Razvan Rat.

Pe baza acestui contract, valabil pentru un an, Kia va putea beneficia imaginea lui Razvan Rat pentru promovarea modelelor existente si viitoare. Se asteapta ca acest parteneriat sa creasca imaginea si gradul de cunoastere a brandului Kia pe plan national, constribuind astfel la construirea activa a brandului la nivel global prin asocierea cu fotbalul, cel mai popular sport din lume.

No Responses

  1. Marius says:

    Tot ce am zis de rău, este doar pentru Kia, nu şi pentru turatii.ro, pentru care am toată stima.

  2. Marius says:

    Măi Kia România! Ce este asta? Voi vă scrieţi singuri articole de publicitate pe acest site? Ce fel de site este acesta? Sictir!

  3. Marius says:

    Este chiar culmea! Să-mi iau Kia pentru că are un parteneriat de imagine cu un reprezentant al unui sport de retardaţi mintali, inculţi, idioţi, cretinoizi şi handicapaţi. Cine este acest Răzvan Raţ? A auzit el oare de, spre exemplu, perfectul compus sau viitorul anterior? Ce are în cap acest handicapat de fotbalist (ca toţi ceilalţi fotbalişti), de trebuie să îl iau eu, sau ceilalţi, drept exemplu şi să-mi cumpăr o Kia? Cum să iau de exemplu nişte oameni analfabeţi, nu este oare o insultă a celor de la Kia pentru oamenii cu un grad normal de inteligenţă şi bun simţ? La fel şi cu manelele. Cum să ascult manele cântate de nişte idioţi? Ce politică de publicitate are şi Kia asta! Ce ştie idiotul ăla de Răzvan Raţ despre motoarele Otto sau Diesel? Dacă tot vroiau un parteneriat de imagine, de ce nu l-au făcut cu Titi Aur, sau cu unul din sportul cu motor? Ne cred dobitoci ăştia de la Kia? Handicapaţii dracului. Nu mai cumpăraţi Kia fraţilor, pentru că nu sunteţi respectaţi!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.