Toyota este si anul acesta lider al clasamentului realizat de catre JD Power, prin care se masoara anual gradul de satisfactie a clientilor in ceea ce priveste autovehiculele detinute. In Franta, Toyota Prius este considerata pentru al treilea an consecutiv masina care ofera cele mai mari satisfactii proprietarilor, in timp ce in Marea Britanie, Prius a obtinut prima pozitie pe segmental masinilor medii-superioare.
In cadrul studiului JD Power realizat in randul detinatorilor de autovehicule din Franta in colaborare cu “L’automotive Magazine”, Toyota a obtinut punctaj maxim la trei categorii.
Toyota Aygo a fost desemnata de catre clienti drept masina de oras care ofera cea mai mare satisfactie, pentru al doile an consecutiv. Proprietarii de Aygo s-au declarat multumiti de consum, de costurile privind asigurarile si de serviciile post-vanzare.
De asemenea, Toyota Yaris a fost desemnata castigatoare la clasa mica, iar Toyota Prius a primit cele mai multe puncte pe segmentul masinilor medii-superioare.
“Proprietarii de Prius sunt cei mai buni ambasadori ai marcii si in fiecare an isi sustin foarte putenic parerile in favoarea acestui model”, declara Stephane Meunier, redactor sef al revistei “L’automotive Magazine”.
Conform studiului JD Power in colaborare cu revista “What Car?” realizat in Marea Britanie, la capitolul modele, Toyota a obtinut cel mai mare punctaj la doua categorii. Toyota Aygo a fost pozitionata pe primul loc pe segmental masinilor de oras, iar Toyota Prius, la categoria autovehiculelor medii-superioare.
Topul satisfactiei clientilor din Germania este condus pentru prima oara de la lansarea studiilor JD Power de Daihatsu, cu 843 de puncte. Modelele Daihatsu, produse de Toyota, au obtinut cele mai multe puncte in doua din cele patru arii de masurare – satisfactia serice-ului si costurile de exploatare.
Clasamentul realizat pe baza opiniilor consumatorilor auto din Germania pozitioneaza modelele Toyota pe primul loc si la doua categorii. Aygo este considerata masina de oras care ofera cea mai mare satisfactie proprietarilor, in timp ce Toyota Corolla se afla pe prima pozitie in clasa medie.
In Franta, studiul JD Power s-a realizat in colaborare cu revista “L’automotive Magazine”, pe un esantion de 15,900 de proprietari de masini, dupa o utilizare de minimum doi ani. Studiul include 24 de branduri si 95 de modele.
In Marea Britanie, studiul realizat in colaborare cu revista “What Cars?” a inclus 29 de branduri si 101 de modele, 15, 700 de clienti exprimandu-si parerile in ceea ce priveste nivelul de performanta, confort, design sau calitate a serviciilor post-vanzare.
Studiile JD Power Germania au fost realizate in colaborare cu Revista “AUTO TEST” pe un esantion de 16.200 de persoane.
Despre J.D. Power si Asociatii
J.D. Power efectueaza sondaje privind satisfactia clientilor in numeroase tari din lume: Europa (Franta, Germania, Marea Britanie), America de Nord (Canada, Mexic, Statele Unite), zona Asia-Pacific (China, India, Indonezia, Japonia, Malaezia, Noua Zeelanda, Filipine, Taiwan, Thailanda) si Africa (Africa de Sud). Industria auto foloseste aceste sondaje pentru a stabili standarde internationale, cu scopul de a masura si spori satisfactia clientilor. De asemenea, clientii primesc informatii sigure si corecte despre diferite modele si marci.
Recent Comments