Hyundai surclaseaza competitia in urma celui mai recent raport de calitate

Renumita revista germana Auto Bild a acordat marcii Hyundai pozitia cea mai inalta a clasamentului “Auto Bild Qualitätsreport 2010” (Raportul de Calitate Auto Bild 2010). Devansand restul producatorilor auto, inclusiv marca Toyota sau branduri renumite precum BMW sau Audi, Hyundai a atins performanta in urma unei analize detaliate la nivel de fiabilitate, calitate si satisfactia clientului.

Evaluarea Auto Bild are la baza sapte criterii pevazute cu valoare egala in punctajul total si include parerile a peste 9.000 de posesori auto, informatii despre garantia oferita de producatorii auto, despre rechemarile in service si raportul TÜV (Technische Überwachung Verein) – care cuprinde la randul sau informatii despre inspectiile a peste 7,5 milioane de autovehicule.

Reprezentand unul dintre cele mai respectate rapoarte in domeniul calitatii auto, premiul “Auto Bild Qualitätsreport 2010” reconfirma evolutia pe care Hyundai a inregistrat-o odata cu ridicarea standardelor de calitate la nivel de produs, servicii si relatie cu clientul.

Titlul succede altor premii importante adjudecate de catre Hyundai si mentionam aici clasarea modelului i30 pe prima pozitie in raportul de satisfactie a clientului englez, conform “Auto Express Driver Power”. Tot i30 a fost numit cel mai fiabil model de clasa medie de catre publicul ghidului “Which?”.

Allan Rushforth, vicepresedinte Hyundai Motor Europe, a declarat: “Este o onoare sa primim acest titlu de exceptie, mai ales pe o piata atat de competitiva precum Germania. Hyundai a triumfat inca o data asupra marcilor considerate etalon in general de catre clienti.”

“Calitatea ramane prioritatea Hyundai. Sub sloganul “Adevarata Calitate Conteaza” (“True Quality Matters”) am abordat de fapt o directie strategica orientata catre obtinerea suprematiei la capitolul satisfactia clientului. Ne propunem atingerea acestui obiectiv cel tarziu in anul 2015. Programe inovative dedicate clientului Hyudai, precum “Five Year Triple Care” aduc in avantaj clientul marcii noastre, iar promisiunea Hyundai este aceea de a ne mentine constant in topul pietei auto.”

Programul “Five Year Triple Care” este disponibil pentru noile modele ix35 si i30 si urmeaza sa se regaseasca in curand si pe noul model i20. Pachetul cuprinde 5 ani de garantie integrala, 5 ani de asistenta rutiera si 5 ani de verificari tehnice periodice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.