i30u este denumirea faceliftului aplicat modelului de succes Hyundai i30, fiind disponibil deja in showroom-urile Hyundai din reteaua Hyundai Auto Romania. Modernul i30u aduce un set cuprinzator de imbunatatiri atat din punct de vedere tehnic, cat si la nivelul designului.
Noutatile nu se limiteaza insa numai la aceste capitole, oferta i30u integrand pachetul “Triple 5” ce consta in 5 ani de garantie integrala, transferabila si fara limita de kilometri, 5 ani de verificari tehnice periodice si 5 ani de asistenta rutiera gratuita. Pachetul garanteaza astfel increderea reprezentantilor Hyundai in calitatea si fiabilitatea noului i30u si reasigura clientii referitor la valoarea achizitiei realizate.
Designul nu se indeparteaza puternic de aspectul initial al modelului, faceliftul avand ca principal obiectiv accentuarea calitatilor estetice ale emblematicului i30. Structura redesenata a grilei frontale apropie i30u de noua linie de design a gamei Hyundai. Modificari estetice prezinta si bara fata, farurile de ceata, garnitura cromata ce sustine sigla Hyundai, pragurile laterale si bara spate. Toate acestea genereaza un aspect mai bine conturat, atragator si revigorat.
Modelul prezinta doua motorizari pe benzina Euro 5: 1.4 DOHC (109 CP) si 1.6 DOHC (122 CP) cuplate la un sistem de transmisie manuala in 5 trepte si o motorizare diesel: 1.6 CRDi (115 CP) beneficiind de transmisie manuala in 6 trepte. La capitolul siguranta, i30u pastreaza rezultatele de exceptie ale modelului de baza, premiat cu 5 stele Euro NCAP.
Cel mai recent model adaugat gamei capteaza prin esenta sa definitia marcii Hyundai: “Adevarata calitate conteaza” (“True quality matters”), punand la dispozitia clientilor o larga serie de avantaje la nivel de servicii vanzare, dar si post-vanzare.
Preturile Hyundai i30u pornesc de la 9.400 euro plus tva, pentru varianta de motorizare 1.4 benzina, cu transmisie manuala in 5 trepte si nivel de echipare Classic.
Ce parere ai despre problemele la caseta si coloana de directie cu care se confrunta in special accent si i30? Am citit despre mai multe cazuri in care problemele au reaparut si dupa schimbarea pieselor in garantie. Este un motiv intemeiat pentru a nu cumparat un hyundai elantra? In acest moment aceasta este singura retinere.
Nu cred ca ai de ce sa iti faci griji, la i30 problema s-a rezolvat la facelift. Eu am Kia cee’d primul model, am intampinat problema, am sesizat in garantie, a durat 2 saptamani pana s-au comandat piesele, s-au inlocuit, merge ceas. La Elantra si noul i30 problemele de caseta sunt istorie iar garantia chiar e garantie. Mie la fiecare revizie imi schimba baietii cate un rand de bielete antiruliu, nici nu trebuie sa le spui ceva (iar masina nu da nici un semn de oboseala). Au ordin de la coreeni sa nu plece nimeni nemultumit cu masina. Pot sa iti povestesc de garantia de 7 ani o saptamana, mi-au inlocuit inclusiv garnitura de la stopul de frana spate (cel de sus), pentru ca exista riscul sa intre apa. Au niste buletine de service care vin din Coreea si sunt obligati sa remedieze tot pe vehicul, nici macar nu te intreaba, pur si simplu pun piese noi si nu discuta. Garantez ca nu o sa auzi de probleme de directie la ultimele modele Hyundai.
Sunt curios ce facelift vor adopta cei de la Hyunday dupa ce va apare noul Ford Focus, caci, pana acum, se tin (prea) aproape….