Auto1one este incepând cu data de 15 noiembrie 2010 primul service auto independent din România care a devenit Service Partener în grupul Porsche România pentru 3 din mărcile acestuia. Noutatea constă în faptul că Auto1one este singurul service auto independent din România care a fost autorizat simultan pentru 3 mărci ale grupului Porsche România: Volkswagen, Skoda şi Volkswagen Autovehicule Comerciale. Asocierea dintre Auto1one şi cele 3 mărci germane vine ca urmare a unui întreg proces de dezvoltare ce a rezultat în atingerea unui standard de calitate foarte ridicat impus de grupul Porsche.
Începând cu 15 noiembrie 2010, posesorii mărcilor Volkswagen, Skoda şi Volkswagen Autovehicule Comerciale se pot adresa service-ului Auto1ne pentru toată gama de servicii: consultanţă, întreţinere, mecanică, tinichigerie şi vopsitorie.
,,Am făcut această investiţie având în spate 2 motive puternice: primul este pasiunea pentru maşini a mea şi a echipei mele, dublată de excepţionala experienţă pe care colegii mei o au în industria auto. Iar al doilea motiv este dorinţa mea, a noastră şi a multora asemenea nouă, de a primi în România sevicii la alte standarde decât suntem obişnuiţi, în general şi în ceea ce priveşte domeniul auto în mod particular, declară Cristi Olaru – Director General Auto1one Group.
Realizat cu o investiţie de 14 milioane de euro, Auto1one reprezintă un concept remarcabil pe piaţa service-urilor auto din România – All inclusive fit stop™ – şi propune o gamă de servicii premium menite să raspundă celor mai exigente cerinţe ale clienţilor. Construit pe o suprafaţă de 12.700 m², service-ul dispune de două ateliere de 2.200 mp şi o parcare cu peste 160 de locuri.
În cadrul serviciilor complexe şi complete pe care le primesc, clienţii Auto1one beneficiază totodată de preţuri speciale, fără concurenţă, pentru poliţele CASCO sau RCA procurate prin Auto1one Broker de Asigurare.
Experienta cu Auto One Racing Service….proasta decizie.
VW Golf Plus Argintiu, am avut dat de la asigurator de vopsit toata masina mai putin plafonul si hayonul, de inlocuit bara fatza, far st fatza, niste plastice, de reparat bara spate (dar constatatorul a precizat ca daca dupa demontare se constata ca are prinderile rupte o inlocuieste fara pb), toate bune si frumoase, acum a trebuit sa aleg serviceul dintr-o lista de la porsche leasing iar cel mai la indemana imi era acest Auto One Racing, am fost acolo , mi s-a parut totul ok, s-a facut reconstatare, s-a aprobat in final :
-revopsit toate elementele (mai putin plafon si hayon)
-inlocuit far stg
-inlocuit suport proiector stg
-inlocuit bara fatza
-inlocuit bara spate
-niste reparatii de tinichigerie pe la praguri.
-niste suporti de plastic, carenaj stg spate.
Am dus masina la ei, mi-au dat termen 2 saptamani, am avut o singura rugaminte: sa nu imi lase vopseaua deschisa intre pasaj si plafon, baiatul de la receptie mi-a spus sa stau relax ca baietii stiu d-astea cu smirgheluri, polishuri, etc nu este problema.
dupa doua saptamani am sunat mi-au spus ca este terminata masina dar mai trebuie asteptata plata de la asigurator sau ceva de genu, am mai lasat-o acolo inca o saptamana ca am plecat din tzara.
Cand am ridicat masina, m-am uitat in mare la ea, era si seara arata ok.
A doua zi, ma uitam la masina si mi se parea ca bara din spate este mai umflata pe partea pe care fusese desprinsa….si am inceput sa nu mai am incredere in serviceul de mesteacan si sa analizez masina, si constat urmatoarele:
-Bara spate, era bara veche reparata desi asiguratorul platise bara noua.
-Garnitura de la rezervor, vopsita cu totu’.
-La pragul din stanga spate zici ca era vopsit cu bronz, se vedea ca o pata.
-Stopul din dreapta parca, nu era in firea lui ca se misca.
la cateva zile parchez masina langa terasa( om de 1.60, Golf plus inalt :)), nu aveam cum sa vad mai devreme) ….si constat ca:
-Inca mai aveam hartie adeziva la imbinarea dintre pasaj si hayon, nici vorba de smirgheluit, polishat…nici hartia nu au dezlipit-o calumea.
La cateva zile urmeaza spalatul masinii, spalatorul : BOSSSSS, iti sare vopseaua de pe masina :))). Pragul se exfolia, dateam cu unchia si se strangea sub unghie terosonul.
Garnitura de la rezervor s-a dus draq si aia, s-a jupuit.
A doua zi ma duc la service, baiatul de la receptie imi demonteaza oarecum toate afirmatiile :
– Bara spate n-are cum sa nu fii fost inlocuita, iti arat poze cu bara distrusa (ulterior a cautat poza aia ceva vreme dar nu a gasit-o )
– Garnitura de la rezervor o curatam noi (ce draq sa mai cureti ca era deja jupuita ca dracu)
– La prag aici a fost lovita sigur , ca este luat din material.
– La plafon, vedem cum facem.
A ramas sa vin mai tarziu sa vb cu directorul de service ca doar el poate lua decizii.
Am venit, s-a uitat directorul de service a ramas ca se rezolva toate dar trebuie demontata bara sa vada daca este noua sau nu.Au demontat-o au vazut si ei cu ochisorii lor ca este o bara reparata (de parca montata nu se vedea clar), si mi s-a promis ca o sa se rezolve urgent, ma suna ei cat se poate de repede sa aduc masina in service si imi rezolva toate problemele.
Aceast “urgent” a insemnat ca doua saptamani nu m-a sunat nimeni (timp in care s-a dus draq si pragul din stanga si bineinteles ca prima afirmatie a lor a fost “aici e lovita”, dar terosonul se lua cu mana, TEROSON CARE TEORETIC este abrazabil, se poate smirghelui, polisha etc.) , am sunat eu si a doua zi am dus masina in service, mi-au promis ca in 2 zile e gata.
Cand am fost sa ridic masina ….arata mai ok dar garnitura de la rezervor era la fel pentru ca tre schimbat tot plasticul , terosonul(terotex,sau ce au folosit ei) de pe praguri neinchis cu restul vopselei de pe prag …. un baiat, vopsitor sau nuj ce era p-acolo s-a apucat sa imi povesteasca mie moarta caprioarei ca s-a simtit jignit cand am intrebat “vopseaua asta cat ma tine?” …de parca era prima masina nou vopsita pe care o vazusem in viata mea.Am intrebat daca carenajul de la roata a fost schimbat, s-au intrebat unii pe altii p-acolo nu stia nimeni nimic, nu aveau nici o fisa a masinii in care sa scrie ce a fost inlocuit ce nu, etc dupa care au ales varianta clasica s-a tavalit acest “om jignit’ pe sub ea si mi-a confirmat “E NOU” , dar mai trebuia prins intr-un surub :))).
Nu mai aveam nervi si chef sa ma cert cu ei asa ca am luat masina si am plecat.
O sa o las asa pana la primavara si daca se exfoliaza terosonul ala iarasi (cel mai probabil da, ca zici ca e ros de soareci unde ar trebui sa fie incheiat) , o sa o duc la alta reprezentanta sa o faca si le pun factura in brate….ca altfel nu se poate.
aaa inca de la reconstatare, la prima vizita au inceput cu stangul, dupa ce au facut reconstatarea era un mecanic care datea de zor cu hayonul ca nu se inchidea, a dat odata, de doua ori …a treia oara mai cu sete si s-a inchis, desi se inchidea foarte usor de felu’ lui.Cand am ajuns la “munca” a trebuit sa iau ceva din portbagaj si nu am mai putut sa il inchid….nu era bara prinsa in clipsurile de sus si lovea hayonul in ea, dar eu sunt intelegator ca si eu sunt si am fost in postura de “prestator” si nu am zis nimic…dar ce a urmat dupa….
Sa nu imi spuneti ….bla bla bla ca ei sunt buni dar a fost o intamplare…intamplare era daca aveam una, doua greseli pe care le remediau frumos, dar acest service este specialist in BULEALA.