La sfârşit de an si inceput de an majoritatea paginilor de internet ale brokerilor de asigurări sunt împânzite cu oferte care garantează cel mai ieftin RCA. În fapt, aceste garanţii sunt simple strategii de marketing pentru atragerea clienţilor, deoarece societăţile de asigurare practică acelaşi preţ de vânzarea atât pentru clienţii finali, dar şi pentru intermediari (agenţi sau brokeri).
Ceea ce contează în obţinerea unui preţ mai bun pentru o poliţă RCA este discount-ul pe care brokerul de asigurare sau agentul îl poate face din comisionul încasat de la societatea de asigurare. Astfel, clienţii interesaţi de achiziţonarea unei poliţe RCA ieftina trebuie să treacă cu vederea peste ofertele garantate şi să se intereseze de discount-urile pe care brokerii le-ar putea oferi.
Concluzia? Singura garanţie pe care un client o va avea că a obţinut un preţ bun pentru o asigurare RCA va fi atunci când obţine cel mai mare discount din piaţă.
Recent Comments