Hyundai şi Vodafone dezvoltă tehnologii de comunicare

Parteneriat-Hyundai-Vodafone– Hyundai colaborează cu Vodafone – unul dintre cei mai mari operatori de telefonie la nivel mondial – în vederea dezvoltării de noi servicii şi tehnologii de comunicare în piaţa auto.
– Asocierea tehnologiei auto şi IT va deriva într-o nouă gamă de servicii pentru posesorii de autovehicule.
– Colaborarea va genera noi oportunităţi pentru activitatea Hyundai.

Hyundai Motor Group a încheiat un parteneriat cu Vodafone Global Enterprise, sucursala Vodafone responsabilă cu serviciile de comunicare la nivel multinaţional, cu scopul de a explora oportunităţile de dezvoltare a sistemelor de comunicare în Europa. Colaborarea, semnată în cursul zilei de 28 februarie, va consolida poziţia Hyundai ca furnizor de autovehicule cu un grad ridicat de tehnologizare IT şi va atrage un public tot mai larg către marca auto.

În cadrul parteneriatului, Hyundai îşi va îndrepta atenţia către dezvoltarea sistemelor IT pentru autovehicule, pe baza reţelei de comunicare Vodafone operaţionale la nivel european. Parteneriatul va livra soluţii IT orientate către necesităţile posesorilor auto.

“Prin colaborarea cu renumitul operator de telefonie Vodafone, Hyundai Motor Group are ca scop dezvoltarea de servicii IT superioare, destinate modelelor Hyundai comercializate la nivel european. Acţiunea reprezintă încă un pas în vederea poziţionării Hyundai în topul constructorilor auto pe bătrânul continent,” a declarat vice-preşedintele Hyundai Motor, Lee Hyun-Soon.

“Reţeaua Vodafone de înaltă performanţă şi soluţiile sale de gestionare a conexiunilor wireless la nivel mondial reprezintă atuul nostru perfect în suportul adus către Hyundai Motor Group pentru dezvoltarea de noi servicii şi sisteme de comunicare,” a declarat Nick Jeffery, CEO Vodafone Global Enterprise. “Această colaborare va livra o experienţă de calitate superioară şoferilor europeni.”

Hyundai a introdus sistemul BlueLink® cu ocazia Salonului de Servicii Electronice (CES) desfăşurat anul acesta la Las Vegas, prezentând această tehnologie informatică avansată, dedicată modelelor sale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)