Din categoria “ori o iubeşti, ori o urăşti”, vă prezentăm Honda Civic GT. Mai mult o navă extraterestră decât o maşină, Honda Civic impresionează prin exteriorul complet neconvenţional, surprinde printr-un interior SF, dar cu o ergonomie perfectă şi, în plus, vine cu un motor aspirat de vis.
Tehnologie i-VTEC de control variabil al supapelor, putere mare dintr-un motor aspirat, consum foarte redus, manevrabilitate şi performanţe excelente, sunt doar câteva din atuurile acestui model japonez care va rămâne în istorie…
Am uitat să filmam o parte din tehnica deosebită a plierii banchetei spate (Magic Seats), însă pe ansamblu am acoperit cam tot ce îşi doreşte un client să afle despre Civic GT, într-o serie de 7 filme HD.
Felicitari pentru review! Doar o intrebare, ati condus cumva si varianta de motorizare 1.8 benzina 5 trepte A/T? E o cutie buna comparativ cu alti producatori?
Imi pare rau, nu am condus varianta A/T.
O mica precizare,Alfa Romeo 156 a fost 1 dintre primele modele,cu clanta usii spate de acest tip.
Superba masina, am condus putin si eu una, mi-as dorii asa ceva, nu prea sunt adeptul unui motor diesel, aceasta are un motor excelent.