Ford Focus 1,6l TDCi Titanium

Când spui Focus e ca şi cum ţi se arată în faţă toată clasa compactă, alături de doi rivali vechi: Astra şi Golf. Vremurile s-au schimbat. Piaţa este dură şi maşinile sunt foarte competitive, în plus, mai ales în acest segment, oamenii încep să se uite mai mult la bani, decât la ce siglă e pe maşină.

E normal că Ford Focus generaţia nouă reprezintă un automobil mult aşteptat, dat fiind faptul că prima generaţie a fost un standard pentru foarte mulţi. Şi iată că a sosit, fiind văzut de mulţi ca un potenţial detronator al modelului VW Golf de la titlul de rege al compactelor.

Versiunea de echipare pe care am avut-o la dispoziţie era Titanium, cu ceva dotări opţionale. O parte din consideraţiile mele pe tema noului Ford Focus le-aţi putut vedea şi aici, însă acum am reuşit să facem şi filmările. Urmează şi versiunea EcoBoost…

Dacă Focus va fi sau nu viitorul lider al clasei compacte, sau măcar prezent în lupta pentru titlu, vom vedea din seria de 10 filme HD, ale noului Focus echipat cu motorul 1,6l TDCi şi sistem Start&Stop.

Restul filmelor cu Ford Focus 1,6l TDCi Titanium le puteţi viziona pe canalul nostru Youtube

23 thoughts on “Ford Focus 1,6l TDCi Titanium

  1. Teodor

    Salut . Am si eu o intrebare: La un ford focus 2011 1.6 tdci 115 cp filtrul de particule este cu adblue sau se curata prin motorina.. Tot caut unde se afla rezervorul adblue si implicit gura de realimentare si nu il gasesc.

    • turatiimaster

      Nu are adblue.

      • Teodor

        Multumesc. Problema e ca nu stiu cand isi face regenerare ca nu se tureaza singura nu se intampla nimic..

        • turatiimaster

          Daca nu ai nimic aprins in bord, las-o in pace, important e sa ajungi zilnic la temperatura de regim cu masina si s-o calci din cand in cand, stie ea ce sa faca. Cand o fi sa se infunde, se infunda. Asa e viata.

          • MARIAN MARIAN

            Am facut regenerare filtru particule , static, folosind o interfata OBD
            Turatia motorului s-a mentinut la 2000- 2200, nu mai mult, timp de aproximativ 20 minute.
            Motorul este 1.6 , 105 cp, Econetic
            De ce trebuie mers turat peste 3000 pentru a-si face regenerare in timpul mersului.

            • turatiimaster

              Salut, nu stiu daca trebuie mers turat peste 3000, asa scrie in manualul masinii? In mod normal o viteza de peste 80 km/h si o turatie rezonabila (2500 rpm) e suficienta pentru regenerare,la majoritatea modelelor cu DPF.

  2. ionut

    La catii km se schimba distributia la un ford focus mk3 1.6 115 cp?

    • Mihai

      Forum.clubford.ro

  3. Alex

    Am tot citit pe forum-uri și mai multe persoane susțineau că 1.6 e-HDI (de pe Citroen C4), 1.6 HDI (de pe Peugeot 307/308) și 1.6 TDCI (de pe Ford Focus) sunt de fapt același motor pus pe aceste 3 modele. Este adevărată informația? Știam că Peugeot și Citroen împart aceleași motoare, dar nu știam că și Ford are același motor. Mulțumesc anticipat!

    • turatiimaster

      E adevarat.

      • Teodor

        Buna ziua. Am o intrebare : am achiziionat recent un ford focus 1.6 tdci econet 95cp, 11.2012. Motorul merge bine dar am o nelamurire in ceea ce priveste vibratiile motorului la relanti. Se simt in caroserie si doar la relanti dacao accelerez putin dispar si se tureaza frumos fara vibratii.

        • turatiimaster

          Tampoane motor sau alte probleme, necesita verificare în service.

  4. Valentin

    Va salut,
    Pot spune ca este cel mai complex test vizionat de mine dintre tot ce am gasit pe net. L-am vazut abia acum pentru ca vreau sa achizitionez o masina (an fab. 2010-2012; focus/astra). Am cautat pe acest site un test asemanator cu un Opel Astra J cdti, dar nu am avut izbanda.Va rog sa-mi spuneti daca gasesc asa ceva?
    Multumesc si mult succes!
    Ionescu Valentin

    • turatiimaster

      Nu am gasit un Astra J, inca mai caut.

  5. Cordos

    În legătură cu sistemul de climatizare: dacă țineți apăsat butonul auto, sistemul trece în regim mono,lucru indicat și pe display. Dacă schimbi temperatura la pasager, sistemul trece înapoi în regim de două zone separate de temperatură.
    Felicitări pentru prezentare și vă mulțumesc pentru informațiile oferite pentru că m-au ajutat în a mă hotărâ asupra achiziționării noului Focus – exact ca cel din test doar că e alb.
    Aș avea o mică întrebare legată de consum. După 1600 de Km, dintre care 1000 au fost în regim extraurban la viteze de 100-140, consumul indicat e de 6,4, ceva mai mare decât în testul vostru, deși computerul de bord îmi arată că am condus ecologic – toate petalele de la cele trei floricele sunt verzi și îmi indică Advanced ecodriver. Ar putea avea vreo importantă faptul că mașina are doar 1600 de km în bord? Și ați mai aflat care era problema cu senzorul de presiune în cauciucuri? Vă întreb pentru că și la mine face ca în testul vostru deși știu sigur că presiunea e corectă, iar manualul mașinii nu ajută cu nimic – oricum e tradus fffoarte prost.
    Vă mulțumesc încă o dată și mult succes!!

    • turatiimaster

      Se mai lasa motorul, de abia dupa 5000 km poti sa pretinzi consumul din carte. Nu m-am mai interesat de problema cu senzorul de presiune, cred ca trebuie facuta o initializare, adica faci presiunea corecta in pneuri la o vulcanizare (ex. 2,2 la toate rotile) si apoi folosind meniul masinii setezi presiunea aceea ca fiind de referinta. Sistemul senzorilor va detecta abateri de la valoarea respectiva si le va indica. La alte marci asa functioneaza, foarte probabil ca si la Ford e la fel. Multumesc pentru aprecieri.

  6. call

    ce parere ai despre filtrul de particule la diesel si mersul preponderent in oras. ma refer la problemele care apar.

    • turatiimaster

      Nu ai ce sa faci, filtrul de particule va fi standard in toate motoarele diesel in curand. E bine sa o mai forjezi din cand in cand pe autostrada, la 3000+ rpm. Solutii de bypass exista, doar suntem in Romania, orice mecanic manjit pana la coate iti spune ce variante ai sa treci si ITP si orice test chiar daca ai filtrul varza.

  7. […] Evident, la partea de interior am filmat mai putin, intrucat deja am prezentat noul Focus in cadrul unei serii de 10 filme HD, asa ca, pentru o documentare completa, e bine sa vizualizati si seria de filme cu modelul TDCi. […]

  8. Adi

    si eu m-am inscris la test drive cu noul Focus pe tehnologieauto.ro sper sa imi placa 🙂

  9. gabrielmarius

    Salut,
    Foarte bune testele.daca poti sa mai postezi inca odata filmul nr.10 deoarece nu are sonor.Totusi ai putea cere de la concesionarii auto mai multe modele pentru test,de exemplu la honda era bine daca faceai si o prezentere pentru honda acord si crv-ul.Toate cele bune si tine-o tot asa.Bafta

    • turatiimaster

      Vezi ca ai o problema la sunet, filmele au sunet toate, inclusiv 10. Vor mai fi si alte masini Honda.

  10. Alex

    Astept cu nerabdare restul filmuletelor. Cel putin la fel de detaliate ca si la C-max. Foarte bune review-urile tineteo tot asa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.