În week-end-ul 11-12 iunie are loc în parcarea Băneasa Shopping City din Bucureşti evenimentul Toyota Experience 2011, cel mai amplu eveniment organizat de către Toyota România în acest an.
Aflată la a doua ediţie, Caravana Toyota Experience se desfăşoară în perioada 15 mai – 30 octombrie în 17 dintre cele mai importante oraşe din ţară, cu implicarea reprezentanţilor locali Toyota.
Caravana oferă participanţilor posibilitatea de a testa toate modelele gamei Toyota: iQ, Aygo, Yaris, Auris, Corolla, Avensis, Prius, Auris HSD, Urban Cruiser, Rav 4, Hilux, Land Cruiser 150.
În fiecare dintre cele 17 locaţii, evenimentul cuprinde trei secţiuni:
– Toyota Hybrid Synergy Drive – Tehnologia viitorului
– Toyota 4X4 – Referinţă în segmentul SUV
– Toyota Optimal Drive – paradoxul minimize & maximize – mai multă putere/consum şi emisii scăzute
În cadrul primei secţiuni, pe un traseu pre-stabilit, invitaţii conduc unul din vehiculele Toyota dotate cu tehnologia Hybrid Synergy Drive – Prius sau Auris HSD – în timp ce consultanţii de vânzări le explică pe scurt principiile de funcţionare specifice tehnologiei hibride.
Provocarea este aceea de a atinge cel mai scăzut consum de combustibil, în condiţiile unui stil de condus economic, explicat la faţa locului. La finalul fiecărei zile, invitatul care reuşeşte această performanţă va primi un premiu.
În cadrul secţiunii Toyota 4X4, participanţii la evenimente au încă odată ocazia să descopere performanţele off road ale gamei 4×4 de la Toyota. Vor avea loc demonstraţii practice cu modelele Toyota Rav4, Hilux şi Land Cruiser 150, pe un traseu construit artificial, cu un grad sporit de dificultate.
Secţiunea Toyota Optimal Drive provoacă participanţii la un alt concurs. Pe un traseu construit artificial cu jaloane, invitaţii trebuie să realizeze un timp de parcurgere cât mai bun, având grijă să nu piardă mingea amplasată în coşul fixat pe capota fiecărei maşini.
Pentru Toyota, grija pentru clienţi, împreunp cu calitatea produselor şi serviciilor oferite acestora, reprezintă pilonii principali ai dezvoltării mărcii în România.
Prin acest eveniment major, Toyota doreşte să reconfirme, atât clienţilor existenţi, cât şi potenţialilor clienţi, prin demonstraţii practice, că aceste valori sunt respectate, iar grija faţă de ei este prioritatea numărul 1.
Conferinţa de presă pentru evenimentul din Bucureşti se va desfăşura sâmbătă, 18 iunie, la ora 11.00, în parcarea Băneasa Shopping City.
Programul desfăşurării evenimentelor rămase pentru prima etapă (15 mai – 12 iulie):
– Bucureşti 18-19.06.2011
– Braşov 25-26.06.2011
– Odorheiu Secuiesc 4-5.07.2011
– Târgu-Mureş 11-12.07.2011
A doua etapă va începe pe 2 septembrie şi va cuprinde 8 oraşe.
Recent Comments