Corsa Urban Challenge

Opel Corsa 2011 in Centrul VechiSimţindu-mă nedezvoltat personal suficient de bine, am acceptat o invitaţie de la Opel România, sâmbătă, între 11 30 şi 16 00, deşi eram foarte ocupat şi invitaţia era destul de zgârcită în detalii. Ceva de genul “Strict secret”, nu dezvăluim detalii, amănunte la faţa locului, cert e că m-am dus.

Până la urmă, evenimentul în sine a fost destul de… neconvenţional, desfăşurându-se în Centrul Vechi al Bucureştiului. O prezentare mai aparte a noului Opel Corsa, mai mult pe jos decât în maşină, obositoare dar provocatoare, în fine, a fost chiar interesant, deşi la sfârşit gemeam de foame. Adică, de fapt, a fost un fel de concurs.

Lipsa de alimentaţie nu s-a datorat neapărat faptului că evenimentul n-a inclus masa de prânz, ci mai degrabă pentru că s-a desfăşurat într-un ritm alert. Astfel încât, efectiv nu aveai timp să faci nimic, pentru că, împărţiţi pe echipe, trebuia să găsim nişte indicii în Centrul Vechi.

Indicii care, bineînţeles, includeau şi momente inedite cu Opel Corsa. Pe lângă ineditul concursului, evenimentul mi-a adus câteva beneficii evidente: am mers foarte mult pe jos în Centrul Vechi, am avut ocazia să stau pe bancheta din spate în noul Opel Corsa – lucru neobişnuit pentru mine, condamnat la volan tot timpul, am învăţat să folosesc câteva aplicaţii din smart phone (ca să putem câştiga concursul) şi altele…

Nu vă gândiţi că am trişat folosind Google sau tehnologia modernă, probele concursului includeau şi utilizarea lor (una din probe era de exemplu citirea unui QR Code şi respectarea indicaţiilor pentru a descoperi unul din monumentele aflate în Centrul Vechi).

În fine, practic a fost un joc destul de interesant, pe care echipa din care am făcut parte (Corsarii – câtă inspiraţie, din 6 echipe, 2 şi-au ales acelaşi nume) l-a şi câştigat, la egalitate cu o altă echipă de 6 persoane.

Premiul? O diplomă personalizată şi un curs de dezvoltare personală oferit de Opel prin intermediul unui terţ partener. Aşadar, o sâmbătă plăcută, în care mi-am regăsit silueta de altădată şi o mulţime de colegi din presa auto…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)