În intervalul ianuarie 2011– iunie 2011, Nissan a comercializat în România 1048 autovehicule, înregistrând o creştere de 77% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cota de piaţă Nissan (vehicule de pasageri + vehicule comerciale) a crescut de la 1,1% în 2010 la 2,1% în 2011. Vehiculele de pasageri s-au vândut în 780 de exemplare, cu o creştere a cotei de piaţă de la 0,9% la 1,8%.
Crossoverele Nissan continuă ascensiunea în preferinţele clienţilor din România. QASHQAI s-a vândut în 381 exemplare, cu 41% mai multe decât în primul semestru din 2010.
Cota de piaţă QASHQAI în segmentul C hatchback a atins 6,8% la sfârşitul lunii mai 2011, rezultatul din 2010 fiind de 3,4%. Juke, fratele mai mic al lui QASHQAI, a încheiat primul semestru cu 237 unităţi vândute şi o cotă de piaţă de 3,3% din segmentul B, la sfârşitul lunii mai.
Modelul PickUp Navara a avut de asemenea o contribuţie semnificativă la rezultatul pentru primele 6 luni ale anului, fiind comercializat în 237 exemplare.
“Evoluţia pozitivă a mărcii Nissan continuă şi în 2011. Investiţiile în marcă realizate în anii trecuţi, dublate de prospeţimea şi diversitatea gamei de modele reprezintă factorii de succes ale uneia dintre cele mai bune perioade din istoria mărcii Nissan în România”, declară Ionuţ Gheorghe, Brand Director Nissan România.
În Europa, vânzările Nissan au atins 351.668 unităţi şi cota de piaţă de 3,6%, cu un aport important din partea modelelor crossover.
Nissan dispune de peste 12.500 de angajaţi în bazele europene de design, cercetare, dezvoltare, producţie, logistică, vânzări şi marketing. În 2010, uzinele sale din Marea Britanie, Spania şi Rusia au produs peste 528.000 autovehicule.
Nissan oferă 24 de produse diferite în Europa şi aspiră să devină marca japoneză nr. 1.
Nissan Motor Co. Ltd, al doilea constructor japonez ca volume, are sediul central la Yokohama, în Japonia şi este membru al Alianţei Renault-Nissan. Dispune de peste 150.000 de angajaţi în întreaga lume şi a comercializat peste 4 milioane de autovehicule în 2010.
Recent Comments