Foarte disputat, segmentul din care face parte Subaru Trezia se dovedeşte a fi unul de mare succes la nivel internaţional – din multe motive.
Downsizing pe partea de motoare, interdicţii sau taxări ale maşinilor de gabarit mare, capacitatea de a rula bine pe autostrăzi şi consumul mic, toate sunt atribute care sunt greu de acordat unor vehicule cu numitor comun: circulaţia preponderentă în oraşe aglomerate.
Trezia s-a dovedit a fi un automobil spaţios, aşa cum este de altfel promovat în reclamele Subaru. La origini, de fapt Trezia este un Toyota Verso S, dovezile sunt prezente prin ştanţarea pe geamuri şi în compartimentul motor.
Originea Toyota e mai puţin importantă, sunt zeci de autovehicule pe care le despart doar sigla şi numele, în rest fiind identice. Mai importante sunt calităţile, iar Trezia se laudă cu o cutie de viteze cu 6 rapoarte care schimbă incredibil de repede şi scurt, cu o ţinută de drum fermă şi precisă, cu spaţii de depozitare şi loc pentru pasageri.
Nu mi-au plăcut zgomotul motorului şi treapta a 6-a foarte scurtă, ca rezultat motorul merge turat la 130 km/h şi ambianţa interioară e aproape de cea dintr-o maşină sport. În plus, performanţele nu o califică între primii clasaţi în segment. Şi nici consumul sau preţul. Dar, în ansamblu, Trezia rămâne un automobil plăcut şi de încredere.
La urmatorul test video la citroen c5 tourer , este cumva varianta cu motor de 3 litri , disel , de 240 de cai ; sau macar unul mai mic cu cutie automata ?
Cred ca e 2l diesel cu cutie de viteze automata.
interesanta masina asta ,as avea o parere a dumneavoastra ca jurnalist auto ce parere aveti de vechiul model de la mercedes E 220 clasic an fabricatie 2003- 2008. Si vreu sa va multumesc pentru testele pe care le faceti. o zi buna
Mercedes e Mercedes. Cu toate acestea, intretinerea e scumpa si, ca orice facut de mana omului, la un moment dat se strica. Trebuie sa tineti cont de bugetul de care dispuneti si daca sunteti dispus sa cumparati un Mercedes, e bine sa stiti dinainte cam la ce costuri de intretinere sa va asteptati. Altfel E220 e o masina excelenta, insa au fost si unele cu probleme.
mie nu mi se pare exagerat de zgomotoasa…:)) cam ca la loganu de 1.4 doar ca zgomotul facut de evacuare nu-i atat de gros, e mai soft asa…zgomotul nu cred ca provine de la motor (din ce am vazut e destul de bine antifonat-insonorizant pe capota+perete ignifug) ci de la evacuarea prost acordata (camere de detenta parca prea mici, neantifonate pe interior, prindere proasta a esapamentului, etc).
eu cred ca v-ati obisnuit cu masini prea silentioase…:))
inca o data, mie se se pare ok zgomotul masinii, daca se mai da si drumul la muzica sa mai acopere din zgomotul de rulare mi se pare ok.:)
numai bine
Ne raportam si la concurenta cand vorbim de zgomot. Din punctul meu de vedere, o masina foarte buna e masina pe care o ai si ti-o permiti, insa noi aici incercam sa fim obiectivi: raportat la concurenta, Trezia e destul de zgomotoasa.
Nu mi s-a parut cine stie ce masina asta.