Renault Fluence Passion 2,0l 16V

Prima întrebare pe care mi-am pus-o când am aflat ce motorizare are Fluence Passion a fost: “chiar va cumpăra cineva maşina asta?”. La sfârşitul filmărilor aveam şi răspunsul: “probabil că da”. Să expun, scurt, motivele…

Fluence e o maşină atrăgătoare estetic. Varianta Passion vine cu o serie de echipamente de top, oferite la un preţ special. Echipat cu un motor de 2,0l 16V, benzină, de 140 CP, eram convins că o să consume foarte mult, mai ales că are un consum mediu declarat destul de mare.

Condusă blând, maşina s-a mulţumit cu 6,7l la sută. Forţată la limită, a indicat cam 12l la suta de kilometri. Scârţâie roţile şi în treapta a 3-a, aşadar nu poate fi foarte rea.

Interesant, aş zice că performanţele dinamice nu sunt de neglijat, deşi la ce umblă pe şosele în vremurile noastre, 200 km/h nu mai pare de mult ceva extraordinar. E adevărat, sunt influenţat şi de faptul că după Fluence am condus noul Megane RS, varianta Cup, deci, mai bine vă las cu filmele…

12 thoughts on “Renault Fluence Passion 2,0l 16V

  1. […] sa gasiti multe modele Fluence pe turatii.ro, de la versiunea Passion, pana la versiunile mai recente, 1,5l dCi EDC sau 1,6l CVT […]

  2. […] Fluence a mai fost la noi in teste, am avut si o varianta de 2l pe benzina, mai pasionala, de aceasta data ne-am intalnit cu o varianta mai rara in Romania, respectiv 1,6l […]

  3. Voinescu Sorin

    in video se vede k farurile sunt autoadaptive,lucru pe care nu l-ati precizat

  4. Ionut

    Am vazut ca pentru Fluence Cx este 0.29. Stii cumva care este coeficientul aerodinamic pentru Megane 3?

    • turatiimaster

      Sincer, din cate imi amintesc e undeva pe la 0,32 cred.

      • Ionut

        Atat imi amintesc si eu ca am vazut pe undeva. Te-am intrebat pentru ca mi se pare putin ciudat ca Fluence sa aiba un coeficient aerodinamic mai bun decat Megane 3 avand in vedere faptul ca Fluence e construit pe o platforma lower cost a lui Megane 3.

        • turatiimaster

          Foarte fals, Fluence are un coeficient aerodinamic mai bun pentru ca este sedan si sedanul intotdeauna e superior aerodinamic (din ratiuni de curgere mai buna a aerului pe forma de sedan, ca sa ma exprim babeste). Nu are legatura cu platforma tehnica.

  5. Citesc cu placere testele pe care le faci. Nu vreau sa te laud, insa esti printre putinii care fac asttfel de teste amanuntite.
    Am incercat si eu sa fac un site de acest gen(nu dau numele), din pacate fara succes.Am terminat o facultate cu profil jurnalistic si nu de multe ori raman stupefiat de cate greseli intalnesc.
    Automarket arunca cu stiri scrie parca pe picioare in spatele scolii(informatiile nu sunt verificate sau contin f. multe greseli ).
    Succes in continuare!

  6. Popica

    Pacatul capital al acestei masini este cel dat de locul fabricatiei: Turcia. Nu e cazul sa mi se spuna de standarde de calitate ISO 9001XX, pur si simplu nu mi-as da banisorii pe o masina produsa in Turcia ce contine un procent X de componente produse de industria orizontala turceasca.

    Ce mi-a placut a fost prezenta unui sistem de navigatie TomTom de fabrica. Pt Romania acesta nu e totusi cel mai bun (dar nici mai prost ca alte sisteme OEM) ca acoperire.

    M-a bufnit rasul cand am constatat ca vocea (tabagica) e aceeasi ca la TomTom-ul meu versiunea 5.2 care o am pe un PDA: “urmeaza o COTITURA la dreapta”, “intoarceti la prima OCAZIE”…etc. Horror!

    In rest am remarcat acelasi profesionalism in realizarea reportajelor! Felicitari!

  7. Radhoo

    Pe langa zgomotul de “vant” parca si motorul e totusi o idee cam zgomotos,mai ales in turatie.
    Cred totusi ca la Renault motoarele disel sunt de preferat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.