Renault Mégane RS 2,0l 16V

Renault-Megane-RS CUP

Mi se pare foarte nimerit să încep cu concluzia în acest caz: Renault Mégane RS e unul din automobilele pentru care aş fi în stare să plătesc o sumă doar ca să-l pot conduce o dată. Pentru necredincioşi, recomand cu căldură experienţa!

250 CP pe o tracţiune faţă poate părea destul de mult. Şi chiar este. În ciuda şasiului CUP, diferenţialului cu alunecare limitată mecanic şi a pneurilor de 19″, puterea colosală îşi face simţită prezenţa în orice situaţie. Însă la plecarea de pe loc îţi dai seama ce eforturi face şasiul şi sistemul antipatinaj.

Aparent nespectaculos ca putere (250 CP nu mai sunt de mult ceva fantastic), totuşi Mégane RS te cucereşte imediat prin modul incredibil în care livrează performanţa. Fie docil, dacă îl conduci normal, fie exploziv, dacă vrei să te dezlănţui.

Amănuntele sunt inutile în acest caz. Filmele spun totul…

7 Responses

  1. eu eu eu says:

    Intre un Megane SportTourer 1.5dci si un Focus Wagon 1.6Tdci noi amandoua, cu dotari asemanatoare si o diferenta de pret de 1000 Euro ce-ai alege? Pretul este doar unul dintre criterii, si nu este eliminatoriu.

  2. eded says:

    La cum tremura camera si uneori si vocea presupun ca suspensia este absolut criminala din punct de vedere al comfortului. Oare sasiul standard non-Cup ar fi un compromis mai bun de comfort/comportament?

    • turatiimaster says:

      Nu e atat de criminala, drumurile noastre sunt nasoale, e cu totul altceva. Oricum, eu daca as lua Megane RS as lua pachet CUP, cu LSD si jante de 19″, adica ori o facem ori n-o facem…

  3. constantin says:

    Ce ai vrut sa spui prin faptul ca Megane RS are difereantial mecanic.
    Eu din fisa tehnica am inteles ca are diferential autoblocabil mecanic (gen Torsen, Quaife, etc)ceea ce este cu totul altceva. Diferentialele unei punti sunt mecanice doar cele interpunti, centrale, pot fi inlocuite de altceva, ca exemplu un viscocupalj.

    • turatiimaster says:

      M-am referit la diferentialul cu alunecare limitata (LSD) care este mecanic. Am facut precizarea pentru ca sunt multe echipamente electronice care emuleaza functiile unui diferential mecanic, insa la RS vorbim de un diferential cu alunecare limitata complet mecanic.

  1. 23/09/2012

    […] v-am prezentat o bijuterie estetică şi funcţională, mai modestă ce-i drept, la doar 250 CP. Ştiu, există detractori ai maşinilor sport cu […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.