Peugeot 208: Re-generarea

Peugeot 208Noul Peugeot 208 va fi disponibil în primăvara lui 2012. Un model urban, de segment B, fabricat încă din momentul lansării în două versiuni de caroserie, cu 3, respectiv 5 uşi.

Peugeot a adoptat cele mai ambițioase specificații ale segmentului B European pentru a creea un autoturism capabil să marcheze un salt spectaculos peste generații.

Conștient că un simplu face-lift nu mai este suficient, Peugeot nu a ezitat să rescrie cartea regulilor și să reinventeze principii pe care au fost realizate modele de referință precum 205, 206 și 207.

Aceste principii au fost re-generate și astfel a apărut noul Peugeot 208, un model care se adresează unei mari diversități de clienţi, proveniți dintr-o piață exigentă, cu cereri în permanentă schimbare. ”Cred ca va exista un “înainte” şi un “după“ 208.

Această maşină marchează cu adevărat o nouă etapă, un moment definitoriu pentru Peugeot”, precizează Alain Tranzer, Director Proiect 208

„ Cu 208, Peugeot schimbă era”, precizează Vincent Rambaud, Director General Automobiles Peugeot

„208 este o nouă ilustrare a proiectului lansat acum doi ani, care se declară a fi o nouă etapă în drumul Peugeot spre şi mai multă modernitate. – Xavier Peugeot, Director Marketing / Comunicare Peugeot

„Cu 208, Peugeot a receeat un nou simbol”. – Laurent Blanchet, Director Gamă Produse Peugeot

Regenerarea arhitecturală

Peugeot 208 întruchipează principiile agilităţii şi eficienţei. Soluțiile tehnice aplicate îl fac un vehicul mult mai uşor decât predecesorul (-110 kg în medie comparativ cu 207 şi nu mai puţin de -173 kg pentru o gamă care începe de la 975 kg), aerodinamic şi foarte compact (-7 cm în lungime şi -1 cm în lăţime).

Aceste beneficii sunt accentuate de spaţiul pentru ocupanţi mult mai mare, +5 cm în zona genunchilor pentru pasagerii din spate şi un plus de 15 dm³ în volum, ca o dovadă a performanţei arhitecturale optimizate.

“În comparaţie cu 207, ne-am dorit o maşină mai mică în exterior şi mai mare în interior” afirmă Cristophe Clochard, Director Consolidare 208

Regenerarea stilistică

Peugeot 208 dă o nouă formă şi rafinează noile coduri stilistice ale mărcii. Grila flotantă, semnătura blocurilor optice frontale, luminile spate în formă de bumerang – fiecare detaliu este desenat în raport pefect cu echilibrul maşinii, structurat pe o „coloană vertebrală”, care este şi mai vizibilă pe plafon.

Sculptat, atletic, pur şi în același timp sofisticat, 208 proiectează Marca spre o nouă şi atractivă modernitate, sugerând senzualitate, energie şi delicateţe. Cele două caroserii au avut parte de tratamente complet separate, diferențele fiind cele mai evidente în cazul “aripilor” spate ale versiunii în trei uşi, detaliul respectiv rememorând unul dintre fraţii mai batrâni.

”Puterea lui 208 se află în stilul său: este o adevărată minge de energie. Are potenţialul de a mulţumi pe oricine, fără să fie un compromis, la fel ca o piesă muzicală care atinge sufletul uman, indiferent de cultură”, declară Gilles Vidal, Director Stil Peugeot

”Un grup mic, foarte unit, cu aceeaşi viziune a direcţiei pe care am adoptat-o. Asta ne-a inspirat, ne-a dat putere şi energie pentru a reuşi în realizarea tuturor ideilor nostre.” declară Pierre Authier, Manager Stil 208

Regenerarea ergonomică

Interiorul continuă promisiunea inovaţiei, aşa cum face şi designul exterior. O adevărată delimitare de ceea ce a existat înainte, dincolo de constrângerile tehnice cunoscute şi referinţele culturale, instrumentele de bord şi butoanele au fost complet regândite pentru a deveni intuitive şi clare.

Toate acestea sunt poziţionate în jurul unui volan mic, unui panou de bord de tip head-up display şi unui touch-screen de dimensiuni generoase. Acest ansamblu se conectzează cu ocupanţii săi şi contribuie la latura practică, siguranţa, calitatea şi puritatea designului interior, precum şi la senzaţiile în timpul condusului.

„Decizia de a regândi complet bordul, de la începutul proiectului, pentru modelul destinat a fi cel mai vândut al Mărcii, a însemnat asumarea unui risc uriaş. Împreună, am dat dovadă de o îndrăzneală excepţională prin implementarea lor pe 208.” Jérôme Micheron, Manager Proiect 208

“Cu sistemul head-up display întâlnit mai întâi pe 3008, care proiectează informaţia pe un ecran, am introdus o nouă abordare: utilitatea lui este unanim acceptată, iar succesul a fost imediat.

Modelul 208 merge mult mai departe. Ideea volanului mic combinat cu bordul head-up avea un potenţial uriaş. Când am testat primele prototipuri, toată lumea a fost impresionată; a fost pur şi simplu natural, uşor, clar…..” afirmă Marion David, Manager Produs Proiect 208

Regenerarea mediului

Ajungând la o medie de emisii poluante reduse cu 34 g/km CO² față de 207, noul 208 devine lider în segmentul său. Cea mai recentă generaţie de motoare şi folosirea tehnologiei micro-hibrid e-HDi pe toate versiunile se adaugă la îmbunătăţirile vehiculului în termeni de reducere a masei şi creştere a calității aerodinamice.

Cu 5 modele, dintre care 4 sunt echipate cu noua generaţie Stop & Start (e-HDi), gama diesel porneşte de la emisii de 87 g/km, oferind un consum de carburant de 3,4 l/100 km şi niciodată nu depăşeşte 99 g/km.

Noul 208 introduce o nouă generație de motoare cu benzină în 3 cilindri, de 1.0 l şi 1.2 l VTi, care sunt foarte eficiente, cu emisii de CO² începând de la 99 g/km şi un consum de 3,4 l/100 km.

Şi 208 nu se opreşte aici. Cu 25% “materiale verzi” (reciclate sau de origine naturală), care alcătuiesc masa de polimeri, el intră într-o nouă eră în termeni de eco-design.

Ca premieră mondială, bara de protecţie spate şi ansamblul de ventilaţie sunt produse complet din materiale 100% ecologice. Doar bara va conduce la o economie anuală de 1600 tone combustibil în procesul de producţie.

Regenerarea experienţei la condus

Noul 208 reînnoieşte experienţa la condus, o cheie a originilor mărcii Peugeot:
– Datorită volanului compact care oferă o nouă ergonomie, şoferul experimentează o cu totul nouă dinamică în timpul condusului
– Datorită unor noi nivele ale confortului şi ţinutei de drum, rezultatul experienţei istorice a mărcii referitor la suspensie şi beneficiile dimensiunilor reduse şi al masei mici a maşinii

„Noul bord contribuie enorm la senzaţiile la condus. Când intri în interiorul lui 208, vrei imediat să conduci şi să beneficiezi de calitate.” Gaëtan Demoulin, Manager Performanţă Vehicul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)