Noul OPC – cel mai puternic Astra din toate timpurile

Opel Astra OPC 2011Noul Opel GTC Astra dispune acum de o dinamică îmbunătăţită: fabulosul model coupé compact sportiv va veni în vara lui 2012 în varianta OPC (Opel Performance Center) de înaltă performanţă.

Astra OPC este propulsat de un motor Turbo pe benzină, cu o cilindree de 2 litri şi sistem de injecţie directă. Valori de performanţă: putere de 206 kW/280 cp şi cuplu maxim de 400 Nm. Astra OPC poate atinge, astfel, o viteză maximă de 250 km/h, fiind cel mai rapid model Astra de până în prezent.

Întregul şasiu al autovehiculului sport este proiectat pentru a furniza putere fără compromisuri. Respectând cele mai nobile tradiţii OPC, autovehiculul a fost testat şi reglat pe porţiunea Nordschleife a circuitului Nürburgring, Germania, sub supravegherea ambasadorului mărcii Opel, Joachim (“Jockel”) Winkelhock.

Modelul a fost special creat pentru a oferi o dinamică laterală îmbunătăţită şi o manevrabilitate optimă. Suspensia faţă avansată HiPerStrut (High Performance Strut) din dotarea modelului GTC Astra stă la baza acestor performanţe.

Pe lângă suspensia HiPerStrut, versiunea OPC dispune de sistemul de control al şasiului FlexRide, complet adaptiv. Şasiul FlexRide permite şoferului să optimizeze caracteristicile amortizoarelor, viteza de reacţie a sistemului de direcţie şi a pedalei de acceleraţie prin simpla apăsare a butoanelor „Sport” şi „OPC”.

Totuşi, funcţiile inovatoare ale modelului OPC nu se opresc aici. Autovehiculul a fost echipat cu un diferenţial autoblocabil pe puntea faţă, care îi asigură un plus de stabilitate şi de manevrabilitate; spre exemplu, autovehiculul dispune de o aderenţă sporită la ieşirea din curbă cu viteză mare – chiar şi pe carosabil ud.

„Am proiectat un pachet ce va convinge şi cei mai experimentaţi şoferi sportivi – şi nu doar pe Nurburgring”, spune legenda motorsportului Winkelhock. Sistemul de frânare de înaltă performanţă fabricat de renumitul producător Brembo asigură o decelerare optimă şi o stabilitate maximă, chiar şi în situaţii critice.

Caroseria exclusivistă a modelului GTC Astra OPC exprimă pasiunea pură pentru putere şi viteză. Cu aspectul său sportiv, GTC Astra a reprezentat până în prezent expresia cea mai emoţională a limbajului de design al mărcii Opel, însă versiunea OPC îşi etalează puterea.

Modelul OPC are acum un aer mai sportiv datorită unui set de bare de protecţie faţă şi spate sculptate special, pragurilor laterale, spoilerului de acoperiş aerodinamic şi celor două ţevi de eşapament cu formă trapezoidală. În interior, autovehiculul sport compact este echipat cu scaune performante, un volan sport OPC din piele şi instrumente speciale.

OPC: Performanţă şi pasiune pură

Opel Performance Center (OPC), responsabil pentru accentele sportive ale gamei de modele Opel încă din 1999, este un element esenţial pentru profilul mărcii. Acesta investeşte emoţii şi multă pasiune în aceste autovehicule cu un design uimitor, tehnologie de ultimă generaţie şi o dinamică de conducere extraordinară. Autovehiculele OPC sunt vârfuri de emoţie pentru gamele de modele respective.

Modelele OPC existente în prezent pe piaţă: modelul Corsa de 141 kW/192 cp (154 kW/210 cp în versiunea Nürburgring-Edition) şi Insignia OPC, disponibil în versiunea sedan cu 4 sau 5 uşi şi Sports Tourer. Motorul turbo V6 pe benzină de 2,8 litri (239 kW/325 cp) este cel mai puternic propulsor produs în serie din istoria Opel.

În varianta „Unlimited”, Insignia OPC atinge o viteză maximă de 270 km/h, în funcţie de tipul de echipare şi transmisia utilizată.

17 Responses

  1. Sandu says:

    Felicitari Opel pt noul astra! O adevarata capodopera atat la aspect cat si performante! Ma declar fan Opel cu aceasta ocazie 🙂

  2. Cosmin says:

    un model agresiv, impunator… partea frontala excelenta, farurile integrate perfect in design chiar mi-ar face placere sa testez o asemenea masina

  3. Ronny says:

    felicitari pentru material, mi-a oferit informatiile necesare in legatura cu aceasta masina care mi-a placut 100%

  4. Liviu says:

    daca interiorul arata asa cum este prezentat in material masina asta nu o sa-mi scape

  5. Cory says:

    cel mai puternic si cel mai frumos din gama opel … total surprins

  6. Kata says:

    in acest moment depaseste cu siguranta pe segmentul sau rivalii, arata super tare masina

  7. Viorel says:

    foarte tare acest model, imi place la nebunie cum arata, mai ales la interior minunat

  8. gaby says:

    Masina iese din tiparele obisunite marca opel, masina o sa fie un punct de atractie pentru cei pasionati de masini verry strong

  9. Auto says:

    cu siguranta cel mai reusit design marca opel de pana acum pe o masina din segmetul sport, LikE

  10. Leul says:

    imi plac noile bari de protectie, aduc un plus in design, dau o forma agresiva masinii, imaginea exterioara transmite foarte bine ceea ce se afla sub capota !

  11. Cipi says:

    din ce in ce mai storng :), imi place acest lucru, masina arata demential de bine

  12. Adrian says:

    imbina excelent stilul sport cu ergonomia de la interior, masina creeata special pentru segmentul sport, cred ca este o placere sa conduci asa ceva

  13. Cristi M says:

    Imi place noul design iesit din tipare vine cu un suflu nou in materie de cum percepeam eu masina sportiva

  14. Ovy says:

    motorizarile mai mult decat puternice, design-ul de asemenea deosebit, agresiv cum ii sta bine unei sportive

  15. Andrei says:

    V6 pe benzină de 2,8 litri (239 kW/325 cp)… o sa-i stea ceva in cale, pacat ca nu avem drumuri pentru masina asta

  16. Laurentiu says:

    280 de cai la dimensiunile ei, masina asta o sa fie fulger pe sosele :), imi place cum arata astep sa se lanseze si la noi

  17. Daniel says:

    Felicitari OPEL! O adevarata capodopera de masina.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.