Dacia Lodgy Glace

Dacia Lodgy Glace Andros Trophy• Pentru cea de-a treia apariţie în Trofeul Andros şi datorită statutului său, Dacia a rescris regulile cu extrem de originala Dacia Lodgy Glace.

Cele două modele participante la cursele pe gheaţă 2011/2012 se prezintă la linia de start cu piloţi de valoare: Alain Prost, Nicolas Prost şi Evens Stievenart!

• Prima etapă a acestui campionat de iarnă va avea loc pe 3-4 decembrie, la Val Thorens, Franţa. Dacia Lodgy Glace este rebela soră mai mică a noii familii de vehicule de serie care se va lansa la Geneva Motor Show în martie 2012! Însuşi numele evocă noţiuni ca interior generous şi vehicul de familie.

Datorită caracterului îndrăzneţ şi a recordurilor atinse în cele mai nebuneşti provocări sportive, Dacia a hotărât ca a treia sa participare la Trofeul Andros să fie una de excepţie. Pentru prima dată în istoria Trofeului Andros, startul va fi luat şi de un MPV.

Pentru condimentarea noului sezon, vor exista două Lodgy Glace pe grila de start a fiecărei curse: Alain Prost, care a terminat ca finalist în ediţiile 2010 şi 2011 ale Trofeului Andros, se va afla la volanul Dacia Duster Glace.

Celălalt Lodgy Glace va fi împărţit de fiul său, Nicolas Prost şi de Evens Stievenart, care face parte din echipa Alain Prost, fiind câştigătorul ultimului sezon de iarnă „Superfinal at the Stade de France“, Paris. Este vorba de familie şi prietenie la volanul unei maşini de familie, o echipă completă cu un singur scop: victoria!

Lodgy Glace a fost proiectat special pentru aceste curse unice, care s-au dovedit a fi cele mai provocatoare din motorsport. Reglementările tehnice din Trofeul Andros sunt extrem de stricte şi impun restricţii în toate aspectele unui vehicul (dimensiunea şasiului, cutie de viteze, pneuri), inclusiv materialele de construcţie.

Toate acestea numai pentru limitarea folosirii soluţiilor tehnice complexe şi costisitoare, în loc de acestea, sunt urmărite soluţiile simple, ingenioase, reguli care se îmbină perfect cu marca Dacia. Aceleaşi reguli pun accent pe siguranţa vehiculului, ca şi pe experienţa şoferului.

Pregătit special de echipa Tork Engineering (design, producţie, asamblare) şi de Sodemo (motor), Lodgy Glace beneficiază de întrega experienţă Renault Sport Technologies (RST).

Prin acest proiect, RST a contribuit cu expertiza tehnică şi sportivă din motorsport: un dirijor care coordonează perfect partenerii tehnici şi ştiinţele (design, inginerie), marca Dacia şi şoferii.

Noul Lodgy Glace beneficiază de soluţii tehnice îmbunătăţite faţă de predecesorul său, Dacia Duster Glace şi de dezvoltări specifice. Pe partea tehnică , Trofeul Andros are o suită de mici detalii care pot juca un rol decisiv.

Experienţa acumulată în sezoanele anterioare a fost folosită pentru o analiză detaliată, a căror concluzii au condus la îmbunătăţiri ale:

– suspensiei: condiţiile pistei de rulare de anul trecut au fost refăcute, pentru dezvoltarea unor setări noi pe baza noilor calibrări ale direcţiei;

– performanţele motorului: în sezonul anterior, dezvoltarea motorului pentru îmbunătăţirea performanţelor. Anul acesta, puterea maximă a motorului a fost şi ea mărită.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.