Renault a pus în vânzare şi un model cu pretenţii executive, o combinaţie Samsung-Laguna 3 destul de interesantă, mai ales prin prisma raportului preţ/dotări.
Am avut plăcerea să descopăr noul Latitude în versiunea Luxury, cutie de viteze automată, pe parcursul mai multor zile şi sute de kilometri.
Impresiile sunt pozitive, mai ales că maşina a suscitat un interes maxim din partea tuturor celor care au văzut-o. Pe mulţi i-am auzit spunând că e un urmaş demn al modelului Safrane…
Am rămas uimit totuşi, deşi maşina este clar full options, nu avea nici lumini de zi şi nici oglindă retrovizoare electrocromică, în plus, unele finisaje sunt departe de pretenţiile emise de constructorul Renault.
Totuşi, preţul, dotările, comportamentul rutier, dinamica foarte bună şi consumul decent, asigură clar un loc în lupta din clasa mare, de altfel am văzut deja foarte multe modele Latitude pe străzile României.
Dacă se depăşesc prejudecăţile legate de renumele mărcii şi se ţine cont de expertiza Renault în domeniul siguranţei, devine evident faptul că Latitude păşeşte cu dreptul în arena greilor…
Salut Robert.
2.0 16V 140 CP va trece prin redactia voastra?, in perioada asta au cei de la Renault o oferta criminala si poate este sansa de review pentru el.
Nu cred ca vom vedea curand acest model, din cate stiu doar cel diesel era disponibil pentru teste, o sa ma interesez azi.
In treapta a-6-a la 100 km/h ai 1700 rot pe min nu 2700 cum ai zis tu 🙂
Mai gresesc si eu, de aia le si filmam, ca sa vada omul cu ochii lui.:))
Din cate stiu eu bi-xenon(2 faze pe un singur bec) aici vad bec separat pt faza lunga..te rog sa ma contrazici daca gresesc…
Se poate sa fi gresit, acum realizez acest lucru, in general cand o masina are xenon si pe faza lunga si faza scurta, tindem sa credem ca are bi-xenon, s-a incetatenit cumva. Totusi, treaba sta in felul urmator: bi-xenon are un singur bec si o singura intensitate luminoasa (deci nu 2 faze cum ai spus), practic in bi-xenon ai tot timpul faza lunga aprinsa (chiar si cand esti pe scurta), cu precizarea ca ai un ecran special in fata becului, care in modul faza lunga se retrage si permite unei cantitati mai mari de lumina sa iasa. Pe faza scurta, ecranul se ridica si obtureaza partial sau total becul, diminuand lumina. Insa, exista sisteme bi-xenon care pe faza lunga au si becuri ajutatoare, din cate imi amintesc am vazut pe niste modele Alfa Romeo genul asta de bi-xenon, pe faza lunga se mai aprindeau inca 2 becuri in afara de cele principale, pentru suplimentarea luminii.
Ca fost posesor de Renault (MeganeII si Laguna II) recunosc,deschis,ca francezii stiu sa faca masini,dar pacatuiesc la….fiabilitate.Sa speram ca prin colaborarea cu coreenii,vor scapa si de grija asta!!!!
s-auzim de bine.
foarte frumoasa masina! Renault a realzat in sfarsit ca trebuie sa investeasa mult in tehnologie pentru a ramane o marca cu pretentii.Felicitari pentru video esti bun ! Vre-un test cu Audi in viitorul apropiat?
Multumesc pentru apreciere.
robert adam,esti proprieterul siteului? cine filmeaza?
Un cameraman, cine ar putea sa filmeze :))))? Da, sunt proprietarul site-ului.
Salut
Am observat ca in ultimul timp ai luat mai multe modele de autoturisme in test ceia ce ie un lucru bun,astfel deveneai un sofer de casa al unor firme care erau interesate de o publicitate gratuita.Ce-ia ce iti lipseste in timpul testelor ca nu ai imagini in miscare din exteriorul masini.intelegi ce vreau sa-ti spun?In rest bafta.
O masina banala. Paleste chiar si pe langa concurenta directa, skoda superb, care nu e cea mai interesanta masina oricum.
se zice CVA nu BVA
Da, am avut o fisa in franceza si n-am mai realizat ca in romana e CVA, multumesc de observatie, o sa modificam.