Jeep Wrangler nu şi-a uitat strămoşii…

Jeep-Wrangler-SaharaScriu aceste rânduri doar pentru a omagia un vehicul absolut uluitor, cu o istorie nu atât de lungă ca a altora, dar cu siguranţă mai încarcătă de evenimente.

Jeep Wrangler mi-a fost alături câteva zile, într-o frumoasă aventură, amintindu-mi în fiecare clipă că are un pedigree demn de un campion…

Respect acest autovehicul pentru ce poate în off-road, dar mai mult pentru faptul că, din orice unghi l-ai privi, îşi prezintă cu mândrie originile.

Strămoşii lui au făcut mai multe războaie decât orice alt vehicul de gen. Au călătorit în întreaga lume, pe toate continentele, fie coborând din cer, atârnând de corzile paraşutelor, sau ieşind din trenuri, avioane sau vapoare. Şi apoi au fost exploatate din greu, întotdeauna la maximum…

Cine se poate lăuda cu asemenea aventuri? Ce vehicul are o asemenea poveste? “Go Anywhere, Do Anything®” nu este doar un slogan fără acoperire…

6 Responses

  1. asdf says:

    masina asta in variante rubicon de cate diferentiale dispune?
    centra-l spate fata sau spate si fata?:D

  2. asdf says:

    se descurca mai bine in off road ca LRD4?

    • turatiimaster says:

      Greu de spus, nu are tehnologia de pe LRD4, insa forma si garda la sol il privilegiaza pe Wrangler, mai ales in anumite conditii de off-road. Totusi varianta asta, Sahara, nu e cea mai performanta, ii lipsesc unele chestii. Insa varianta Rubicon, cu bara stabilizatoare decuplabila electronic, diferentiale blocante fata-spate Tru-Lok si sistem de tractiune integrala Rock-Trac cu reductor cu factor de multiplicare 4 (!), e greu de batut de orice in momentul de fata. Plus ca Wrangler vine cu niste chestii atat de orientate spre off-road ca nici nu ti-ai imagina ca s-au gandit la asa ceva. In plus, e la jumatate de pret.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.