Noul Hyundai i30 CW se lansează la Geneva

Primele fotografii cu noua generaţie Hyundai i30 wagon (cw) au fost prezentate înaintea debutul mondial al acestui model, ce urmează a se desfăşura în cadrul Salonului Auto de la Geneva 2012.

Versiunea wagon, al doilea membru al familiei i30, se alătură modelului hatchback cu cinci uşi, transformând oferta Hyundai pentru segmentul C într-una şi mai atrăgătoare.

Noul wagon împarte motorizările şi trenul de rulare cu noua generaţie i30 hatchback, un vehicul foarte apreciat deja de către public. Spre deosebire de hatchback, versiunea i30 wagon are o caroserie mai lungă, care îmbunătăţeşte considerabil spaţiul portbagajului, fără a compromite designul dinamic al modelului.

Lungimea totală i30 wagon este de 4.485 mm, fiind cu 185 mm mai mare decât cea a versiunii în cinci uşi şi cu 10 mm peste precedentul model i30 wagon – devenind astfel unul dintre cele mai spaţioase vehicule ale segmentului C din Europa.

În comparaţie cu varianta în cinci uşi, noua caroserie extinde spaţiul din portbagaj – de la 378 de litri ajungând la un total 528 de litri – aceasta fiind cea mai mare valoare din clasă, iar odată cu rabatarea banchetei spate, volumul de încărcare atinge valoarea de 1.642 litri.

Asemenea versiunii hatchback, noua generaţie i30 wagon a fost concepută special pentru clienţii europeni, la Centrul de Cercetare şi Dezvoltare Hyundai din Rüsselsheim, Germania.

Versiunea wagon a fost dezvoltată alături de cea hatchback, permiţând astfel crearea unui design coerent, care oferă o linie comună gamei, în ton cu filozofia «Sculptură Fluidă» a mărcii.

La fel ca în cazul variantei cu cinci uşi, partea frontală se distinge prin grila hexagonală Hyundai şi prin forma farurilor, însă de la stâlpul B către spate, modelul wagon se diferenţiază semnificativ. Linia plafonului se extinde spre spate, peste zona flexibilă dedicată pasagerilor şi bagajelor, înclinându-se pentru a spori caracterul dinamic al maşinii.

Pentru a accentua designul dinamic al modelului wagon, o linie pronunţată traversează părţile laterale ale caroseriei şi se ridică până la nivelul lămpilor spate. Luneta acoperă stâlpii D, crescând astfel luminozitatea interioară şi nivelul de vizibilitate.

Uşa portbagajului contribuie la designul fluid al maşinii şi se deschide la nivelul barei de protecţie spate pentru a facilita încărcarea.

La fel ca modelul în cinci uşi, noua generaţie i30 wagon va fi disponibilă cu trei motorizări pe benzină şi trei motorizări diesel, cu puteri între 90 şi 135 CP. Cumpărătorii noii generaţii i30 wagon vor beneficia de serviciul 5 Year Triple Care, cuprinzând cinci ani garanţie fără limită de kilometri, cinci ani asistenţă rutieră şi cinci ani verificări tehnice gratuite.

“Noua generaţie i30 este deja extrem de apreciată la nivel de design, calitate şi valoare. Noul nostru wagon oferă toate aceste atribute, plus o capacitate mai mare de încărcare. Ne aşteptăm să atragă clienţii aflaţi în căutarea unui model cu caracter practic, stil şi flexibilitate, în special familii active,” a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President şi Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europe.

Noua generaţie i30 wagon va fi prezentată, împreună cu celelalte noutăţi ale mărcii Hyundai, la conferinţa de presă care va avea loc în Hala 1, marţi 6 martie începând cu ora locală 10:45 (09 :45 CET) – în cadrul Salonului Internaţional Auto de la Geneva 2012.

3 Responses

  1. Ionel Marian says:

    Cum de ati amanat asa de mult review-ul la Hyundai i30 ?

    Aveti informatii pe cand e preconizat sa fie disponibil in Romania?

    Multumesc!

    • turatiimaster says:

      Probabil in mai o sa fie, cel tarziu in iunie. Nu depinde de noi, ci de cei de la Hyundai.

  2. Co5min says:

    Arata foarte bine din aceste poze, break-ul. Astept totusi si un video autentic pentru a ma lamuri pe deplin de aspectul masinii. Dar as vrea sa aduc in discutie si varianta in 5 usi i30 care este de-a dreptul superba. Fara sa exagerez, cred ca este cea mai aratoasa masina din gama compacta in acest moment; noul Civic este mai urat decat precedentul, noul Volvo V40 arata interesant si atat. Poate Golf 7 in Toamna sa vina cu ceva interesant.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.