Marca Nissan s-a poziţionat pe primul loc în topul preferinţelor românilor privind nivelul de satisfacţie faţă de service, conform studiului realizat de Auto.ro şi compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown.
Analiza a fost realizată în perioada mai-octombrie 2011, pe un eşantion reprezentativ de 26.525 respondenţi cu vârsta de peste 18 ani. Metoda folosită a fost sondajul online. La capitolul satisfacţia faţă de service, Nissan a înregistrat cel mai mare număr de respondenţi foarte mulţumiţi: 49,7%.
Reţeaua de reparatori Nissan este reprezentată în 22 de oraşe din România şi cuprinde 24 de ateliere service autorizate.
“Calitatea serviciilor este prioritară la Nissan, atât în perimetrul vânzării de vehicule noi cât şi în serviciile postvânzare. Investiţiile în tehnologie şi inovaţie au reuşit să poziţioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor însă acestea au fost întotdeauna însoţite de investiţii în calitatea serviciilor post-vânzare.
Nivelul de satisfacţie înregistrat în studiul Auto.ro este o confirmare că, în România, activitatea de service a reţelei Nissan se desfăşoară în parametrii aşteptaţi”, Ionuţ Gheorghe, Brand Director Nissan.
Recent Comments