O dată pe an, revistele de specialitate „Auto Bild” şi „Auto, Motor und Sport” din Germania îi roagă pe cititori să voteze mărcile preferate în materie de accesorii, piese de schimb şi servicii din domeniul auto.
„Cele mai bune mărci din toate clasele de produse” – aşa sună titlul apărut în revista „Auto Bild”. În urma rezultatelor obţinute în cadrul concursului „Best Brand 2012” („Cea mai bună marcă din 2012”) adresat cititorilor revistei „Auto, Motor und Sport” echipa redacţională a desemnat Bosch ca fiind „regele mărcilor din Germania”.
Categoriile de produse şi servicii, în legătură cu care cititorii din Germania au fost rugaţi să-şi spună părerea, includ de la cuple de remorcare şi acumulatori, până la scaune auto pentru copii şi filtre sau târguri auto şi concepte de service auto.
Victorie dublă pentru acumulatorii Bosch pentru autovehicule
În cadrul concursului organizat de publicaţia „Auto Bild”, cititorii şi-au exprimat opţiunile în legătură cu 23 de categorii de produse. Marca Bosch a obţinut prima poziţie la toate cele şase categorii la care au participat produsele Bosch.
Cei mai buni acumulatori auto, cele mai bune sisteme de iluminat, ştergătoare, reţele de service-uri auto şi bujii cu scânteie sunt produse de Bosch. În cazul acumulatorilor auto, Bosch a reuşit să obţină o dublă victorie fiind desemnat produsul cu cel mai ridicat nivel de calitate, dar şi cu cel mai bun raport preţ/performanţă.
Evaluare excelentă a ştergătoarelor Bosch
Publicaţia „Auto, Motor und Sport” şi-a chestionat cititorii germani în legătură cu 28 de categorii de produse. Bosch a ocupat prima poziţie la şapte categorii, şi anume acumulatori, sisteme de iluminat, filtre, ştergătoare, reţele de service-uri auto, scule şi bujii cu scânteie.
Segmentul de frâne/plăcuţe de frână a ocupat poziţia a doua. Cu 92% din preferinţele cititorilor, Bosch a obţinut cu ştergătoarele sale de parbriz un „rezultat excelent, care surclasează în mod categoric orice alt produs competitor”, a concluzionat redacţia publicaţiei.
La această categorie, Bosch a reuşit să obţină două procente în plus faţă de anul precedent. Şi în anii trecuţi, marca Bosch s-a bucurat de o imagine excelentă în rândul cititorilor. „Eficienţa dovedită are o bază solidă”, a mai adăugat „Auto, Motor und Sport”.
Recent Comments