Toyota Piteşti: Premiul European pentru Satisfacţia Clientului

Toyota_Ichiban-winnersToyota Piteşti s-a numărat printre cei 42 de retaileri din 32 de ţări care au primit cea mai înaltă distincţie la Toyota: “Ichiban” – Premiul European pentru Satisfacţia Clientului – în cadrul unei ceremonii desfăşurate pe data de 8 mai 2012 la National Assembly Building din Budapesta.

Toyota Piteşti a fost recompensată pentru performanţele excepţionale obţinute în cadrul programului Satisfacţia Clientului, atât în zona de vânzări cât şi în cea de post-vânzări.

Premiul a fost decernat Domnului Gheorghe Antonescu, Director General Toyota Piteşti, de către Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor Europe.

Printr-o monitorizare continuă a performanţei, monitorizare inclusă în procesele standardizate ale companiei, aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluaţi, iar 42 dintre ei au fost selectaţi, pe baza unui set de criterii.

Aceştia au primit distincţia recunoaşterii la nivel european din partea Toyota Motor Europe.

“Datoria noastră este să depăşim aşteptările clienţilor noştri prin intermediul produselor şi serviciilor pe care le oferim, în fiecare locaţie ce poartă semnătura Toyota.

Alegerea de a achiziţiona o Toyota aparţine fiecărui client în parte, misiunea noastră este să ne asigurăm că acesta este mulţumit de alegerea pe care a făcut-o!”, a spus Didier Leroy în cadrul ceremoniei.

“Suntem deosebit de onoraţi de faptul că un partener al Toyota România a obţinut şi anul acesta premiul Ichiban. Această distincţie este confirmarea eforturilor întregii reţele Toyota, îndreptate spre obţinerea satisfacţiei depline a clienţilor noştri”, a declarat Camelia Strete, Senior Training & Customer Satisfaction Manager.

‘Ichiban’ este un cuvânt japonez, împrumutat din sintagma ‘Okyakusama Ichiban’ care înseamnă “Clientul pe primul loc”.

De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfăşurată în 2006 şi până în prezent, performanţele retailerilor Toyota s-au îmbunătăţit cu 24% în Vânzări şi 17% în servicii de post vânzare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)