EUROMASTER, reţeaua specializată la nivel european în distribuţia şi întreţinerea anvelopelor, a deschis primul său punct de lucru din ţară în sistem de franciză, EUROMASTER ESROM.
Punctul de lucru EUROMASTER ESROM este specializat pentru a oferi servicii pentru turisme şi va include pentru prima oară în oferta EUROMASTER România, servicii de mentenanţă auto.
Prin deschiderea noii sucursale în Bulevardul Pipera, nr. 1E, EUROMASTER va aduce expertiza sa în domeniul anvelopelor mai aproape de clienţii din nordul Bucureştiului.
Prin dezvoltarea reţelei în sistem de franciză, EUROMASTER va deschide mai multe puncte de lucru în apropierea clienţilor, pentru a le oferi acestora serviciile de calitate la cel mai înalt standard pe care reţeaua le oferă de peste 20 de ani în Europa.
„Ne bucurăm că reţeta de succes EUROMASTER se dezvoltă şi în România iar prin sistemul de franciză ne dorim să venim în întâmpinarea cât mai multor clienţi prin servicii diversificate la cele mai înalte standarde de calitate.
Vrem ca în final, cât mai mulţi români să beneficieze de expertiza noastră în domeniul anvelopelor şi să aducem cât mai multe reţele autohtone la nivel european.”, a declarat George Lopanov, Director General EUROMASTER România.
„Am parcurs un drum lung pentru a ajunge aici. Esrom si-a inceput activitatea in domeniul anvelopelor in 1996. Anii de pionerat au fost grei. Experienta acumulata a reprezentat baza solida a dezvoltarii ulterioare.
Echipa ESROM s-a rodat şi a devenit mai bună de la an la an. Desigur, totul a fost posibil datorită clienţilor noştri şi furnizorilor noştri. Astăzi, ne bucurăm şi ne onorează faptul că numele familiei noastre este EUROMASTER. O familie compusă din aproape 2000 de sucursale în 15 ţări europene.”, a declarat Marius Furnigea, Director Executiv EUROMASTER ESROM Bucureşti.
Punctele de lucru în sistem de franciză beneficiază de aceleaşi instrumente, aceleaşi metode de vânzare şi de lucru ca cele ale reţelei EUROMASTER ESROM la nivel European, dar şi de notorietatea şi cunoştinţele reţelei.
În plus, punctul de lucru în sistem de franciză EUROMASTER are acces şi la multiplele acţiuni promoţionale şi iniţiative lansate de reţea, iar în funcţie de zona geografică şi specificul activităţii, acesta poate profita de contractele clienţilor naţionali şi internaţionali ai reţelei.
„Michelin a crezut în acest proiect încă de la început şi a sprijinit conceptul inovator EUROMASTER tocmai pentru că şi-a dorit să aducă o abordare orientată către dezvoltarea profesionalismului specialiştilor în anvelope.
Prin deschiderea primei francize, EUROMASTER ESROM, facem pasul firesc către un parteneriat durabil, către o mai mare apropiere faţă de clienţi şi faţă de nevoile lor, către expertiză, profesionalism şi sprijin reciproc.
În plus, EUROMASTER ESROM aduce pentru prima oară în oferta EUROMASTER România, servicii de mentenanţă auto precum: geometrie, revizii, întreţinere şi montaj consumabile, inspecţii tehnice periodice.” a declarat Cedric Binoit, Director Comercial Michelin România şi Balcani.
Pe tot parcursul perioadei de pornire, noul francizat are parte de un sprijin adecvat pentru ca în final semnalizarea şi implementarea metodelor de lucru EUROMASTER să se efectueze în condiţii optime.
Practic, prin acest sistem de franciză, EUROMASTER pune la dispoziţia noilor francizaţi, toate cunoştinţele şi infrastructura dezvoltată de reţea: documente, servicii de formare, contracte cu furnizori şi accesul la cele mai bune practici europene şi internaţionale.
Recent Comments