Reputaţia de fiabilitate a modelelor Toyota se răsfrânge şi asupra “calului de povară”, respectiv deja faimosul model Hilux.
Proaspăt revigorat printr-un aparent facelift, totuşi Hilux 2012 se dovedeşte mai mult decât o restilizare estetică. E mult mai bine insonorizat, vine cu echipamente moderne şi neaşteptate la un pickup (navigaţie, climatizare automată, Bluetooth, streaming audio), păstrând în acelaşi timp elemente definitorii pentru un vehicul de muncă: robusteţe, performanţă off-road şi on-road.
Unul dintre puriştii segmentului, Hilux oferă încă posibilitatea de a comanda tracţiunea integrală nepermanentă (cu reductor), prin intermediul unei clasice manete (mult mai fiabilă decât noile sisteme comandate electronic, ale concurenţilor direcţi).
În plus, permite adaptarea rapidă a diferitelor echipamente şi accesorii specifice off-road, ce extind capabilităţile unui Hilux dincolo de cele ale unui banal pick-up.
În ciuda motorului de cilindree mare, consumul de combustibil a fost destul de scăzut pe parcursul testului, în condiţiile în care motorul dezvoltă 171 CP…
La accest model nu este disponibil nici un diferential blocabil macar optional ca pe bord apare masinuta cu diferentiale fata-spate dar nu “se umple”
Te referi la modelul 3,0l probabil, pentru ca la 2,5l exista diferential blocabil spate (optional), l-am condus si stiu sigur ca avea diferential blocabil. Nu am spus ca acest model are diferential blocabil, ci ca exista si optiune de diferential blocabil la Hilux (tinand cont ca Ranger, D-Max si alte modele noi nu au diferential blocabil).
Noul VW Passat se poate face ?
Incercam.
Stiu ca sunt unele “probleme” cu Mazda, dar crezi ca o sa reusesti ceva cu CX-5?
Nu depinde de mine, cei de la Mazda au promis ca vor reveni cu un telefon, eu astept inca.
Cand ai sa faci un Drive test Volkswagen Amarok????
Nu stiu, sper sa gasesc si un Amarok.
Mi-a placut reviewul, dar mie personal imi place cel mai mult Navara. Ce pacatuieste Navara, este la sistemul 4×4 care este de la “butoane” nu clasic precum la Hilux si mai are un mic defect la garda la sol cred mai mica. In rest este cred eu numarul 1, mai ales in Romania ca vehicul de flote.
Felicitari pentru review, o masina foarte rezistenta dar ca design imi place mai mult noul ranger, astept di partea ta un test cu ford fiesta 😀
Din cate am inteles de la Top Gear,e singura masina de serie care a ajuns la Polul Nord. Avem doua la munca tanc frate, cred ca ar merge si pe Luna sau pe Marte fara probleme.Felicitari oricum, astept rabdator Cruzul
Si eu astept Cruzul. Sper sa fie o motorizare pe benzina.
Felicitari pentru review foarte bine realizat ca de obicei
Abia astept testul cu Fordul Ranger
In primul rand felicitari pentru munca depusa,in al doilea rand pe cand un review la Peugeot RCZ?
Multumesc pentru aprecieri, nu stiu inca daca vom face un test si cu RCZ, momentan va fi 208, vom vedea.