Toyota Hilux 3,0l D-4D Style+

Toyota Hilux 3.0l D-4D Style

Reputaţia de fiabilitate a modelelor Toyota se răsfrânge şi asupra “calului de povară”, respectiv deja faimosul model Hilux.

Proaspăt revigorat printr-un aparent facelift, totuşi Hilux 2012 se dovedeşte mai mult decât o restilizare estetică. E mult mai bine insonorizat, vine cu echipamente moderne şi neaşteptate la un pickup (navigaţie, climatizare automată, Bluetooth, streaming audio), păstrând în acelaşi timp elemente definitorii pentru un vehicul de muncă: robusteţe, performanţă off-road şi on-road.

Unul dintre puriştii segmentului, Hilux oferă încă posibilitatea de a comanda tracţiunea integrală nepermanentă (cu reductor), prin intermediul unei clasice manete (mult mai fiabilă decât noile sisteme comandate electronic, ale concurenţilor direcţi).

În plus, permite adaptarea rapidă a diferitelor echipamente şi accesorii specifice off-road, ce extind capabilităţile unui Hilux dincolo de cele ale unui banal pick-up.

În ciuda motorului de cilindree mare, consumul de combustibil a fost destul de scăzut pe parcursul testului, în condiţiile în care motorul dezvoltă 171 CP…

16 Responses

  1. George says:

    La accest model nu este disponibil nici un diferential blocabil macar optional ca pe bord apare masinuta cu diferentiale fata-spate dar nu “se umple”

    • turatiimaster says:

      Te referi la modelul 3,0l probabil, pentru ca la 2,5l exista diferential blocabil spate (optional), l-am condus si stiu sigur ca avea diferential blocabil. Nu am spus ca acest model are diferential blocabil, ci ca exista si optiune de diferential blocabil la Hilux (tinand cont ca Ranger, D-Max si alte modele noi nu au diferential blocabil).

  2. alex says:

    Noul VW Passat se poate face ?

  3. Costin says:

    Cand ai sa faci un Drive test Volkswagen Amarok????

  4. Ovidiu says:

    Mi-a placut reviewul, dar mie personal imi place cel mai mult Navara. Ce pacatuieste Navara, este la sistemul 4×4 care este de la “butoane” nu clasic precum la Hilux si mai are un mic defect la garda la sol cred mai mica. In rest este cred eu numarul 1, mai ales in Romania ca vehicul de flote.

  5. bogdan says:

    Felicitari pentru review, o masina foarte rezistenta dar ca design imi place mai mult noul ranger, astept di partea ta un test cu ford fiesta 😀

  6. gimini says:

    Din cate am inteles de la Top Gear,e singura masina de serie care a ajuns la Polul Nord. Avem doua la munca tanc frate, cred ca ar merge si pe Luna sau pe Marte fara probleme.Felicitari oricum, astept rabdator Cruzul

  7. Daniel says:

    Felicitari pentru review foarte bine realizat ca de obicei
    Abia astept testul cu Fordul Ranger

  8. Sergyu says:

    In primul rand felicitari pentru munca depusa,in al doilea rand pe cand un review la Peugeot RCZ?

    • turatiimaster says:

      Multumesc pentru aprecieri, nu stiu inca daca vom face un test si cu RCZ, momentan va fi 208, vom vedea.

  1. 23/12/2012

    […] se pune firesc intrebarea, e si cel mai bun? Intr-o piata dominata sever de Nissan Navara si Toyota Hilux, care impart felia mare a vanzarilor de pick-up, e greu sa te impui, chiar si daca te numesti […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.