Lexus GS 450h F Sport

Lexus-GS-450h F Sport

Se dă un vehicul luxos, de circa 2 tone greutate, propulsat de un V6 pe benzină, cu performanţele următoare: 0-100 în 5,9 secunde şi viteza maximă 250 km/h. Se cere să se calculeze consumul mediu de combustibil… Ştiu, nu are cum să iasă 6,2l la suta de kilometri, nici la vale.

Şi totuşi, Lexus GS 450h F Sport reuşeşte cumva să pretindă acest consum. Sigur, motorul V6 nu e singurul în ecuaţie, mai avem şi un motor electric, împreună formând un sistem hibrid deja binecunoscut. Maşina poate inclusiv să meargă în anumite condiţii cu propulsie complet electrică, deci cu emisii şi consum zero.

Că nu mi-a ieşit consumul de combustibil 6,2 ci 7, în condiţii de caniculă şi mers continuu cu aerul condiţionat pornit, nici nu e de mirare, însă performanţa economică a maşinii este de apreciat.

Nu vreau să plictisesc încă de acum, mai ales că urmează 4 filme lungi despre acest Lexus. Vă spun doar că avea faruri Bi-LED, Lexus Dynamic Handling, sistem audio Mark Levinson cu 17 difuzoare şi un sistem de climatizare premiat internaţional.

Restul e poveste…

13 Responses

  1. cipri says:

    ce ati alege intre lexus is250 si honda accord ( cutii automate ) ?

  2. Claudiu says:

    Pe mine m-ar interesa cat este autonomia strict in mod electric in oras. Din experienta mea strict electric se pot parcurge 2-5km iar apoi se trece pe motorul termic. Bineinteles totul la viteze moderate.

    • turatiimaster says:

      Eu am reusit cam 5 km cand este incarcata bateria sistemului. In anumite conditii autonomia poate sa fie mai mare sau mai mica. Viteza cam 40 km/h, merge si cu 50, chiar 54 maxim am reusit, insa in anumite cazuri a comutat in modul termic neasteptat, chiar si la viteze mai mici, functie de niste factori de care nu mi-am dat seama pe moment.

      • Spiridusul says:

        Curat hibrid Coane Fanica ! Si sport pe deasupra.
        5 km in mod electric ? Ha, ha, ha- viitorul e al masinilor electrice.

  3. zarnesteanu says:

    Interesant modelul.Barem acum nu mai da impresia ca este inspirat dupa Mercedes.Nu stiu de ce dar nu suport acesti oameni care vorbesc din impresii sau din auzite.La un moment dat erau zvonuri cum ca a doua generatie gs semana la fata cu Mercedes e class,si cica si LS 430 la spate.Tie ti se pare Robert?Mie nu.

  4. Robi says:

    Cum vi se pare acest nou GS ,fata de concurenta.Mai fiabil,mai economic,mai tehnologizat?Mie unul mi-a placut masina de la primele poze de pe un alt site concurent.

    • turatiimaster says:

      Economic, confortabil si probabil mai fiabil. Sa nu uitam ca au mare experienta in sisteme hibrid, cand Toyota avea Prius concurenta de abia si le imagina sistemele hibride. Asa ca Lexus sta bine la aceste capitole.

  5. SRI says:

    Robert,buna alegerea.Mai am si eu inca o intrebare>Cand veti mai testa si alte modele din gama Lexus?Poate un RX sau poate noul Lexus LS(bine inca nu a aparut pe piata,dar o sa apara).Cu stima!

    • turatiimaster says:

      Cand o sa avem timp liber, o sa mai fie si alte modele Lexus. Logic ca ce nu e inca pe piata nu poate fi nici la noi.

  6. Radu says:

    Mi-a placut pentru prima data muzica din filmulete. Am vazut ca au aparut si niste cadre “noi”, per total o imbunatatire la ceva ce era oricum destul de bun. Mi se pune un zambet pe fata cand intru pe site la voi, dau click pe Cars si vad un test nou!

  7. SRI says:

    Salut Robert.Felicitari pentru rewiwe ,si apreciez mult ceea ce faci si iti urez succes in continuare tie si echipei tale.Mi-a placut foarte mult si ultima ta fraza ” nu tot ce este proiectat in Germania,inseamna succes”.Asa si este,si eu pot spune ca Lexus este cel mai fiabil brand premium din lume si care dispune de cea mai sofisticata propulsie hybrid de pe piata.Tu ce pare ai?Si spune-mi ce ai alege distre un BMW seria 5,Mercedes E class, Audi 6 si Lexus GS450h.Dar fi sincer.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.