Roadshow Mercedes Clasa A: „Pulsul unei noi generaţii“

Roadshow Pulsul unei noi generatii Test-Drive-Clasa-A 1Noul Mercedes-Benz Clasa A a fost lansat astăzi în Bucureşti în cadrul Roadshow-ului „Pulsul unei noi generaţii“. Evenimentul se va desfăşura în perioada 6-9 octombrie 2012.

Mai multe autoturisme Noua Clasă A aşteaptă potenţialii clienţi şi iubitorii de Mercedes-Benz în fiecare zi în perioada menţionată, între orele 10:00- 19:00, în parcarea de la Băneasa Shopping City.

Lansarea din Bucureşti face parte din seria de evenimente speciale, sub umbrela Roadshow-ului „Pulsul unei noi generaţii“, ce au loc până pe 16 octombrie în toată ţara. Mercedes-Benz România a pregătit un program de lansări locale în cinci oraşe principale (Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Bucureşti şi Constanţa) pentru a oferi tuturor potențialilor clienți posibilitatea de a afla cât mai multe detalii despre cel mai recent lansat model şi de a pune la încercare performanţele autoturismului în cadrul sesiunilor de test – drive.

Timp de patru zile, în intervalul sâmbătă-marţi, participanţii la Roadshow pot testa calităţile noii Clase A, cel mai dinamic şi complex model din segmentul compact.

Autoturismul a fost apreciat de către specialişti prin conceptul său revoluţionar, caracterul distinct faţă de predecesorul său, design-ul original, motorizările performante şi aerodinamica sa.

În Bucureşti, organizatorii pun la dispoziţia participanţilor un program complet: sesiuni de test-drive, prezentări de produs, consultanţă tehnică din partea reprezentanţilor de la centrele autorizate Mercedes-Benz, dar şi acţiuni de divertisment (sesiuni foto inedite, artă graffiti, loc de joacă pentru copii), care surprind cel mai bine spiritul noii generaţii, al cărei reprezentant de seamă este chiar noul Mercedes-Benz Clasa A.

Participarea la eveniment se face pe bază de înscriere pe site-ul www.mercedes-benz.ro/NoulA sau direct la standul Mercedes-Benz amplasat în locaţie.

Pentru a lua pulsul noii generaţii în noul model Clasa A, vă aşteptăm între 6-9 octombrie în parcarea de la Băneasa Shopping City.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)