Noul Isuzu D-Max a fost lansat oficial în România

Launch of Isuzu D-Max 2,5l DSL Premium 2012A început noua eră a camionetelor pick-up. Cu aproape un secol de ADN în producţia de camioane, noul ISUZU D-MAX redefineşte robusteţea. Istoria de circa 50 de ani, de rafinare şi dezvoltare, vă asigură că puteţi avea încredere în noul ISUZU D-MAX.

Originea ISUZU D-MAX pick-up poate fi urmărită până la ISUZU WASP în 1963, vehicul produs din dorinţa de a realiza un vehicul care să arate ca unul de pasageri, dar să aibă funcţionalitatea unui camion.

Din acea zi, peste şase milioane de oameni s-au bazat pe puterea, siguranţa şi economia camionetelor pick-up ISUZU.

Istoria vorbeşte! O nouă istorie începe cu modelul revoluţionar ISUZU D-MAX!

Noul motor diesel de 2.5L cu sistem de supraalimentare în două trepte (bi-turbo) realizează cel mai bun consum din clasă: 7.4L/100km (consum de combustibil combinat Crew Cab / 4×4 / Transmisie manuală).

Acest nou motor EURO 5, proiectat cu experienţa oferită de cele peste 23 milioane de motoare diesel ISUZU vândute în lumea întreagă, permite o performanţă de 163CP/400Nm şi cele mai bune emisii de CO2 din clasă: 194g/km.

Camera de combustie redesenată, galeria de admisie majorată, filtrul de particule diesel (DPD) cu regenerare, materialele de înaltă rezistenţă, sunt îmbunătăţiri şi tehnologii care contribuie la deja binecunoscuta reputaţie a motoarelor de origine ISUZU: eficienţă şi fiabilitate imbatabile.

Având injectoare mai fine şi mai precise, combinate cu o presiune mai mare în rampa de injecţie, noul motor este lider în clasă, oferind economie de combustibil, putere, cuplu şi protecţie pentru mediul înconjurător.

O asemenea performanţă se dovedeşte usor de scos în evidenţă, în prezenţa unei transmisii adecvate.

ISUZU a dezvoltat şi o nouă transmisie cu 6 rapoarte, cu treapta întâi scurtă şi cu a şasea de tip overdrive.

Printre modificările cel mai uşor de remarcat, intercoolerul până acum montat deasupra motorului, care beneficia de o priză de aer imensă în capota vechiului model, a fost mutat în faţa motorului, o soluţie ce privilegiază eficienţa şi aerodinamica.

Noul şasiu, robust şi cu 42% mai rigid decât în cazul modelului precedent, înseamnă echilibru mai bun şi performanţe excelente, atât cu încărcătură cât şi fără, oferind stabilitate superioară şi aderenţă în condiţii diferite de rulare.

Cu o benă mai mare şi mai puternică, tracţiune integrală nepermanentă şi reductor, cu sistem electronic de schimbare a modului de tracţiune din mers (shift on-the-fly), nu există prea multe situaţii cărora vehiculul să nu le poată face faţă.

Capacitatea de remorcare de 3 tone rămâne aceeaşi la noul ISUZU D-MAX, o valoare excelentă de altfel.

Design-ul agresiv al exteriorului, cu proporţii perfecte, nu are rol numai în aspectul vizual, realizând şi performanţe aerodinamice uimitoare.

Designerii ISUZU au efectuat numeroase teste în tunelele aerodinamice din întreaga lume pentru a se asigura că aerodinamica va contribui la realizarea unui pick-up mai silenţios şi cu un consum redus de combustibil.

A rezultat un coeficient aerodinamic remarcabil în segment, cu o valoare de 0.47, ceea ce face din D-MAX cel mai aerodinamic şi silenţios pick-up al momentului.

Totodată, garda la sol de 235 mm şi unghiurile de atac şi degajare permisive pentru un pick-up (30 şi 22 grade), la care se adaugă un unghi de rampă de 22 grade, garantează performanţele în teren accidentat.

Mai lung, mai lat şi mai înalt, noul ISUZU D-MAX oferă un interior spaţios pentru sporirea confortului şoferului şi al pasagerilor.

În acelaşi timp, raza de bracaj mai redusă faţă de modelul anterior a îmbunătăţit dramatic manevrabilitatea.

Interiorul nu oferă numai spaţiu şi confort. Veţi găsi cu uşurinţă tehnologiile şi facilităţile moderne pe care le aşteptaţi la un vehicul nou.

Instrumentele electroluminiscente, sistemul automat de control al climatizării şi intrarea fără cheie sunt disponibile, în timp ce comutatoarele de control de pe volan permit accesul rapid şi sigur la noul sistem stereo cu 6 difuzoare, ce vine cu conectivitate iPod® şi Bluetooth®.

Cele 6 difuzoare includ noile boxe „Exciter“ montate în plafon pentru oferirea unei experienţe de sunet 3D surround.

Spaţiile de depozitare sunt mai numeroase, există un nou sistem de modularitate al banchetei spate, acces la locuri de depozitare sub aceasta, suporturi speciale pentru băuturi la îndemâna şoferului şi pasagerilor.

Noul ISUZU D-MAX beneficiază de politica pentru siguranţă ISUZU: „Siguranţa este prioritatea noastră“.

Există airbaguri frontale, laterale, cortină, o secţiune absorbantă a energiei de impact şi bare anti-intruziune integrate în portierele laterale.

Structura complet nouă a cabinei, centurile de siguranţă cu pretensionare şi sistemul ISOFIX pentru siguranţa copiilor înseamnă şi mai multă protecţie.

Organismul independent de testare Euro NCAP a certificat performanţa noului D-MAX, acesta obţinând 4 stele la testele de impact efectuate, un rezultat excelent pentru o caroserie de acest tip.

Beneficiaţi şi de protecţia suplimentară oferită de controlul electronic al stabilităţii (ESC), sistemele de control al tracţiunii (TCS), ABS şi asistenţă la frânare (BA). Ca să nu mai menţionăm luminile de zi şi noua combinaţie de lumini spate cu LED, pentru vizibilitate şi reactivitate maximă.

Veţi rula cu încredere, ştiind că noul ISUZU D-MAX este un vehicul sigur.

Începând cu testele de laborator, care pot simula diverse climate şi presiuni barometrice, şi mergând până la testele dure realizate în 120 de ţări de pe mapamond, dezvoltarea noului D-MAX a însumat mai bine de 4 milioane de kilometri de teste. Adică o distanţă care acoperă aproximativ de 100 de ori circumferinţa Terrei.

Ca lider în construcţia de camioane comerciale, compania ISUZU este pregătită să îşi apere renumele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.