Pentru că suntem români, ar trebui să fim mândri de faptul că România rămâne în galeria ţărilor constructoare de automobile.
Şi nu oricum, ci ca producătoare a unei mărci proprii, deja consacrate pe plan mondial, Dacia.
Cei care mă urmăresc mai de mult ştiu că am fost un critic vehement al modelelor Dacia, nicidecum rău intenţionat ci din dorinţa de a contribui la ridicarea acestei mărci la nivelul marilor constructori internaţionali.
Ultimele modele, Logan, Sandero şi Sandero Stepway, reuşesc să îmi atragă atenţia si prin designul exterior, nu doar prin preţ. De fapt, odată ce am văzut Dokker şi Dokker Van, am ştiut că direcţia în care se îndreaptp Dacia este cea corectp.
Până când vom conduce şi prezenta detaliat noile modele (promit că nu durează mult), iată cum s-a desfăşurat lansarea oficială în România.
Evenimentul a beneficiat de prezenţa, alături de conducerea Dacia şi alte personalităţi, a doi oameni care au ştiut să promoveze această marcă mai bine ca oricine: Traian Băsescu, preşedintele României, şi Constantin Stroe, cel care a intuit cel mai bine momentul în care Dacia trebuia să îşi schimbe direcţia de acţiune.
O cutie in 6 trepte pui pe un motor cu un cuplu ~200 Nm, cam asa se poarta pe la toti constructorii. Eventual pe 1.2tCe, dCi 90cp in nici un caz pe 0.9 tCe.
Am vazut noile masini si arata foarte bine….fata de generatia anterioara e un progres vizibil. Mi-a placut faptul k in dotarile standard au intrat 4 airbag-uri si ESP care oricum era cerut de noile norme,dar alte lucruri m-au adus inapoi pe pamantul “low-cost”, gen butoanele pnt geamuri, vechea meteahna + altele. PArerea mea e k daca si pe logan se introducea cutia cu 6 trepte era cu adevarat ceva misto….nush parerea ta dar daca la sandero inteleg, trebuia si la logan si stepwey tot aceeasi cutie k la lodgy deoarece eu nu mi-as lua stepwey sa ma plimb in oras…..